מאתר פול גז אביעד אברהמי בסקירה על 11 האופנועים
הטובים לשנת 2016.
כאן. יש דו'ש שחזר לארץ, הדרוזי ,שמאה יחידות נמכרו ממנו בתשעה חודשים.יפה לכל הדעות. הימהה היפני רבע הליטר, שגם הוא שומר וישמור על המוניטין שלו ללא ספק לדעתי בשוק וכן הקטמ וההסקי רבעי הליטר ,צמד הדו'פים המצויינים. המון פרגון אני מתרשם, לשרקו 300.
אכן לדעתי כל הכלים טובים ללא יוצא מהכלל. האופציות מרובות ומגוונות והלקוח בעל מרחב בחירה גדול מאד שלא כבעבר.
שאלה שעולה במחשבתי לדוגמא: שאדם מחליט ללכת לכיון אופנוע מסוים כרבע ליטר 4 פעימות מה הכי חזק שיגרום לו ללכת ליצרן x או y?
אנסה לחדד: מדוע היבואנים/יצרנים הקטנים בדמות שרקו או Tm(שלא תוזכרו בכתבה ) שיש להם כלי שכזה בכתבה מוכרים עדין בנקודת הזמן הנוכחית פחות מהיבואנים/יצרנים הגדולים( ולתחושתי עדין בהפרש ניכר)?
מה יכולות להיות הסיבות האמיתיות לכך?
האם סוג של גישה מבוססת על מציאות אמיתית כתפיסה בסיסית את היבואנים/יצרנים הללו או אולי יש קשר לאופנועים עצמם?
זו תפיסה אמיתית מבוססת על עובדות או אולי מדומה ?
מעניין... דעות?
הטובים לשנת 2016.
כאן. יש דו'ש שחזר לארץ, הדרוזי ,שמאה יחידות נמכרו ממנו בתשעה חודשים.יפה לכל הדעות. הימהה היפני רבע הליטר, שגם הוא שומר וישמור על המוניטין שלו ללא ספק לדעתי בשוק וכן הקטמ וההסקי רבעי הליטר ,צמד הדו'פים המצויינים. המון פרגון אני מתרשם, לשרקו 300.
אכן לדעתי כל הכלים טובים ללא יוצא מהכלל. האופציות מרובות ומגוונות והלקוח בעל מרחב בחירה גדול מאד שלא כבעבר.
שאלה שעולה במחשבתי לדוגמא: שאדם מחליט ללכת לכיון אופנוע מסוים כרבע ליטר 4 פעימות מה הכי חזק שיגרום לו ללכת ליצרן x או y?
אנסה לחדד: מדוע היבואנים/יצרנים הקטנים בדמות שרקו או Tm(שלא תוזכרו בכתבה ) שיש להם כלי שכזה בכתבה מוכרים עדין בנקודת הזמן הנוכחית פחות מהיבואנים/יצרנים הגדולים( ולתחושתי עדין בהפרש ניכר)?
מה יכולות להיות הסיבות האמיתיות לכך?
האם סוג של גישה מבוססת על מציאות אמיתית כתפיסה בסיסית את היבואנים/יצרנים הללו או אולי יש קשר לאופנועים עצמם?
זו תפיסה אמיתית מבוססת על עובדות או אולי מדומה ?
מעניין... דעות?