התייעצות לפני רכישת אופנוע שטח ראשון

MrBrown81

New member
התייעצות לפני רכישת אופנוע שטח ראשון

שלום,

למעט הסרטון הזה
https://www.youtube.com/watch?v=VLfwbaXEj4U&t=597s שבאמת מספק סיקור הקפי, אני מתקשה למצוא חומרים/סיקור/טיפים לפני רכישת אופנוע שטח

להוציא מספר בעלים/שעות מנוע נמוך כמה שפחות, מה עוד חשוב לבדוק?

ספציפית ב KTM 125 EXC - האם ישנן "מחלות ידועות" בדגמים החל מ 2010?
האם מומלץ לרכוש משומש מסוכנות KTM הראשית?

תודה רבה!! :)

 

YellowBeta

New member
שום מחלות , אופנוע מעולה . ומשומש מהסוכנות הראשית זה מצויין

אתה יכול גם לחפש כתבות על הוסאברג והוסקוורנה(2014 ומעלה להאסקי)
אלו אותם אופנועים .
 

המחשמל 64

New member
מנהל
הקטמ אכן אופנוע מצוין .יחד עם זאת מדובר

בשנתון 10 דהיינו כלי שעבד מאות שעות יד סביב 3/4. גם ק יה מסוכנות לא כתעודת ביטוח ממש לא.אופנוע שטח נרכב בממוצע סביב 60-100 שעות בשנה. מכאן תעשה חשבון והתוצאה ברורה.
לו אני לפני סיטואציה דומה אני שואף להעלות שנתןן כפועל יוצא תקציב.
תזכור: מנוע קטן שעובד קשה ודורש תחזוקה נאותה.
 

MrBrown81

New member
תודה!

אני מבין את הדילמה של שעות עבודה... אבל אני צריך לחפש בתחומי התקציב שלי..
&nbsp
אחשוב עליו בשנית
&nbsp
חשוב לי לשקף שלהתחיל לרכב בשטח זה לע עסק זול
להוציא הביטוח, העגלה והנגרר, המיגון לרוכב...
&nbsp
 

המחשמל 64

New member
מנהל
אכן באמת מתוך כוונה לתת לך הכוונה מיטבית

זה תחום נפלא ויש בו אנשים נפלאים לא פחות. אופנוע שטח הוא עסק יקר כהובי. אני אישית עוד החזקתי עד לפני כשנה וקצת שני כלים כולל 125 של הבן הצעיר.
הוא באמת אופנוע נפלא ואמין. כמו דתארתי גם דגם ה 10 נקנה ב 2011 עם 100 שעות דרך חבר. השני שנתון 12 נקנה בשנת 2014 מאיש ח"א עם מעט שעות. בשני המקרים ידעתי מה אני קונה וממי!
אני מנסה לתת לך כלים על מנת שלא תתאכזב חלילה. כנאמר אין חכם כבעל נסיון.לאט לאט בסבלנות ,תמצא. זו השקעה מצידך שתשתלם. לכל נושא או דילמה שאלה לגבי כלי בכיף תרגיש בנוח לכתוב. כמו שכתב yellow גם ההוסברג 125 מצוין זה כלי זהה וכנ"ל ההסקי רק שההסקי יהיה אם תרכוש שנתון גבוה יותר מ 2010 .
 

מיכהWR

New member
..אני מבין שלא השתכנעת מהלינקים שלי ללכת על מרוב"פ


תוכל לשתף למה בסוף בחרת בדו"פ 125?
 

MrBrown81

New member
מכל מלמדי השכלתי

ראשית, תודה רבה לכל מי שהגיב, אני מאוד מעריך את הזמן וההשקעה + ההכוונה

אולי זה נעוץ בחלום הישן שלי של 125 EXC
אבל אני רואה וקורא הרבה מאוד פידבקים חיוביים על הדו"פ
כולל נושא חשוב - פחות moving parts + קל וזול יותר לתחזוק

להגיד שאני סגור בלב שלם? אני לא..

כמו כן, חבר בפורום נוסף (אני לא בוגד, ליבי שייך לתפוז!
) העלה מספר נקודות מעניינות:
"עד כמה שהבנתי 125 דופ זה אופנוע נישה.
אם אתה מעוניין ברכיבת אנדורו, ולא סתם אנדורו - אלא אך ורק רכיבה טכנית צפופה וסלעים ועבודת קלאטצ' - אז 125 דו"פ יהיה אחלה.

אבל מה אם אתה מעוניין באנדורו של שטחים פתוחים ויותר להיות על הגז?
ומה אם אתה בכלל מעוניין ב 90 אחוז רק בשבילים ולעיתים רחוקות אולי איזה סינגל קליל?
ומה אם אתה בקטע של מוטוקרוס וקפיצות ודיונות?
וגם מה אם אין לך עגלה או טנדר?
ומה אחת חושב שהעלות היחידה זה רק בקניייה של האופנוע? אח"כ גם צריך להשקיע כסף וזמן בטיפולים וחלפים...
"

אגב, כך או כך - אני אזדקק לעגלה כי חברי לרכיבה גרים כמחצית השעה ממני (הרצליה)
 

a c t i v e X

New member
חצי שעה ממך בכביש זה יותר מדי לכל אופנוע שטח שהוא

לא כולל דו"שים
כלומר 2T או 4T, קטן או גדול, עדיף עגלה או חבר מושבניק עם מחסן גדול...
&nbsp
125 זה כלי מגניב ובהחלט בי"ס למתחילים ומתקדמים, מיכה צודק שגרף הלימוד וההנאה מ250/4 יותר מהיר, אבל יש איזו הנחה לא תלושה מהמציאות שב125 גרף הלימוד יגיע יותר "גבוה" (או עמוק, תלוי איך חושבים על זה...)
בהצלחה, מה שלא תבחר, שיהיה כלי טוב ושתהנה איתו
רוב ההצלחה בהשגת ההנאה היא לא מהכלי אלא מהשותפים וסגנון הרכיבה
&nbsp
 

Jacob80

New member
שותפים זה חשוב

Speaking of which
וואי וואי איזו רכיבה הפסדת בשישי
 

מיכהWR

New member
עם חלומות אני לא מתווכח.. לך על זה אבל תזכור לספר אחרי שנה

האם אתה שמח בדיעבד על הבחירה.
 

המחשמל 64

New member
מנהל
קבלת תשובות מהאנשים הכי טובים בתחום. נקיים וזכים מאינטרסים

האמן לי, חלקם עבורי מורים טובים מאד עוד מאז שהגעתי לכאן ב 2008.
ידע שלא יסולא בפז, סבלנות וסובלנות והמון רצון לסייע חלק מהויתם.
אותנטיות מיטבית.
בהצלחה ,נשמח לנוכחותך כאן!!
 
קניתי את אותו הדגם שנת 2009 לפני שנה וקצת

אני ושני הילדים רוכבים עליו. כלי אמין בסך הכל ואם ממגנים אותו כמו שצריך, הוא שורד לא רע גם את הנפילות (בניגוד אלי).
&nbsp
 
למעלה