פילטר אויר קדמי עליון יתרון מיקומי ?

המחשמל 64

New member
מנהל
פילטר אויר קדמי עליון יתרון מיקומי ?

פילטר האויר בימהה החדש כמו אאל"ט בדגם ה TM המקביל בארבע פעימות ואולי בדגמים נוספים מוקם בחלקו הקדמי עליון של האופנוע בימהה בקדמת מיכל הדלק ממש ליד הכידון. עם עבור הזמן שמתי לב שהפילטר מתלכלך הרבה הרבה פחות במיקומו זה ביחס לדגמים הקודמים בהם הפילטר היה תחת המושב בצד האופנוע. שמעתי שאצל אחרים אכן זה המצב. מה הגורם לשוני בכמות ספיחת האבק בו אם כך? בית הפילטר כולל 2 כונסי כניסת אויר אפילו בגודל רחב יותר מהפתחים הצדדיים לדעתי.
מה ההסבר ? יש פלוסים נוספים למיקום מעבר?
 

wrr

New member
הוא מאוד חסום במצב הזה

אתה צריך להוריד את הרשת מהכלוב או להחליף לכלוב תחליפי בלי רשת
וגם להוריד את הספוג שבתוך הכונסים שלא יפריעו לאוויר לעבור לפילטר
אלו הדברים שאני עשיתי בכל אופן והפילטר מתלכלך יופי.
 

מיכהWR

New member
באמת היה חסר לך כוח מנוע? או שזה סתם מההרגל עם הדור הקודם

כשלעצמי, מאחר ופילטר האויר די קטן ביחס לקודמו וכל מערכת היניקה חדשנית שכזו, החלטתי לא להתעסק איתה על מנת לא לעשות טעויות יקרות..
כח ותגובת מנוע לא חסר באופנוע הזה, לפחות לא לי.
 

המחשמל 64

New member
מנהל
האמת אם wrr לא היה מפרט ומתוך ידיעתו

לא הייתי יודע על זה ומה הגורם לשוני הגדול. אני באמת רואה שוני גדול מאד בספיחה של האבק. ניסיתע כל הזמן להבין מדוע זה כך הרי הענן הקיים שאתה אחר רוכב לפניך הוא זהה. גם אני לא מרגיש איזו האטה או חנק בתגובה ו/או חוסר כוח. דיי התחלתי להתחבר למכונה זה באמת מוטיב של זמן וזמן לא קצר. פחות התעסקות אלה אם יתואר מצב שונה לאור מה שציין wrr. בכל מקרה אני גם לא אעשה שינוי מספיק לי כך די והותר.
 

wrr

New member
זה מה שהמליצו האתרים האמריקאים אז הלכתי עם זה

 
למעלה