סקירה מצויינת לטעמי של נשומקה' על צמד השרקו -מנזימה.

המחשמל 64

New member
מנהל
סקירה מצויינת לטעמי של נשומקה' על צמד השרקו -מנזימה.

גם רוכב הובי טוב , אובייקטיבי, גם חוות דעת על שני כלים
במגוון רחב של שימושיות וחוות דעת מסבירה ומפורטת מכל צד אפשרי.
http://nazzima.com/view_article.php?a=4411
אני אהבתי את התאור האותנטי !!
 

a c t i v e X

New member
מסכים עם הנשומה

יש מצב שאני החבר חובב הכנף האדומה... רכבתי על השרקו 300/4, בהחלט התנהגות משובחת ומנוע פנינה, לא חד מדי במפה המתונה ונעים לשימוש, היגוי קליל באופן מרשים בלי לפגוע ביציבות (שמעתי משהו על גל ארכובה שמסתובב לאחור ומפחית את האפקט הג'יירוסקופי, ככה שהשלדה יציבה אבל בסיבובים אין אפקט מנוע ש"דוחף נגד ההורדה לסיבוב")
לי הפריע באנדורו טכני קשה שהמנוע עדיין קליל ברכיבים הפנימיים שלו, יותר ממה שאני אוהב, אולי זה אני (בהונדה 300 שלי הוספתי משקל קטן לפלייוויל). זה גורם לפחות טרקטוריות בטיפוסים, יותר עבודת קלאץ' למנוע ירידת סלד וכיבויים במעבר מכשולים, כשהגלגל האחורי פוגע במכשול ורוצה "לעצור את המנוע", אבל יש מצב שכל הכלים המודרניים ככה... רייסריים יותר על חשבון ההובי
&nbsp
 

AlonHM

New member
נוטה להסכים.

רכבתי עם דורון ברכיבה הנ"ל, קודם כל מדובר ברוכב משובח שמכיר היטב את השטח, מה גם שהתיאורים שלו במבחן מקבילים למה שהיה בשטח ומגיע לו ח"ח על כך.
אני נוטה להסכים כרוכב (משתדל להיות כמה שיותר אובייקטיבי) למה שכתבת. יש דיסוננס גדול במהות האופנוע בין אופי טרקטורי לרייסרי. אני חושב שהשרקו 300 מצליח לשלב יפה מאוד ביניהם בעזרת מפות ההצתה, כמובן שלא חזיתי עדיין בכלי שהוא מושלם ובעצם דו מצבי, אבל בשרקו 300 בהחלט ההבדל מורגש.
 
למעלה