עד שלא נרכב עליו לא נדע כנראה
אבל אני חושב שיש קסם והרבה מאוד היגיון במכונה בעלת מכלולי שלדה וארגונומיה - כמו בכלים המקצועיים, אבל עם מנוע מתון אך מתקדם, שנותן כ- 30 כ"ס מ- 250 סמ"ק ועם תחזוקת טיפולים נמוכה בהתאם.
זה יהיה כלי שמכלולי השלדה/ מיתלים ארגונומיה שלו יאפשרו רכיבה מאוד מהירה ביחס לתוואי, המנוע לא יאיים על אף אחד וגם בונה אחיזה טוב יותר במקומות הבעייתים+ הבונוס התחזוקתי שאינו בטל בשישים עבור רוב המשתמשים.
 
הבעיה העיקרית בכאלה אופנועים היא שאף חברה גדולה לא מייצרת אותם, ואז נוצר מצב שחוזר על עצמו, חברה קטנה עם עלויות ייצור גבוהות, בשילוב עם קניית רכיבים איכותיים ויקרים מספקים חיצוניים לא מצליחים לתמחר תחרותי. בנוסף חברות קטנות מתקשות להשקיע בשיווק או בתמיכה מסיבית בפעילות / מירוצים ואז אף אחד לא יודע כמה האופנוע הזה יכול להיות טוב ו"נכון".
עכשיו, במחיר גבוה ובלי ערובה לשוק סביר למכירה - מי היה קונה?
אני בהחלט לקוח פוטנציאלי לכלי כזה, אבל גם אני לא הייתי קונה אם אין למי למכור.
 
בנק' הזו אני חושב של- SWM יש פוטנציאל בארץ. עם תמחור של 48K ל- 310 שלהם מקבלים אופנוע מדהים במחיר נמוך מאוד, אבל שוב, אם הם לא יעשו השקעה מסיבית בהחדרת המותג ויתחילו להימכר עשרות כלים זה יהיה חסר משמעות. אנחנו לא אוהבים להמר בסופו שלך דבר...