שובו של הFANTIC MOTOR האגדי לארץ הקודש

המחשמל 64

New member
מנהל
שובו של הFANTIC MOTOR האגדי לארץ הקודש

כתבה מדוגיגים. כמה מאיתנו גדלו על המותג שהיה ה-דבר בגילאי העשרה
בשנות ה-80. מהקבלרו ,האינדורו ועד הקומפטישיין,היו אופנועים שידעו לתת היטב בראש.יש דגמים חדשים בנפח 250 סמ"ק שניים מהם יובאו ארצה .
בהצלחה למותג!!
 

yoe66

New member
חוץ מזה שהיה מעט גבוה בשבילי

הזלתי עליו לא מעט ריר בזמנו
 

המחשמל 64

New member
מנהל
היו בשנות ה-80 אופנועים מצוינים. ה-50 סמ"ק היו השליטים

ראיתי אפילו בפייסבוק בחור ששיפץ כלי כזה ורוכב עליו (מבוגר). האופנוע נראה בדיוק אותו מראה כמו אז. גם היום האופנוע נראה מצוין . מה שלי נראה שמדובר במנוע מינרלי (כולל מי עדן
) המוכר והידוע שקיים גם ב AJP PR250. כמובן שמולבש עליו מכל צד השם של פאנטיק מוטור בדומה לשעשו למנועי הWR בגסגס.
ב 47000 ש"ח אופנוע שטח לגרסה הרגילה ו49000 ש"ח לדגם השני עוד כמה לתחרות בשוק רק לחיוב לטעמי לפחות.
 

PRORIDING

New member
משב רוח מרענן בהחלט, אבל מעניין

כיצד ימוצבו לאור התימחור שלפחות על פניו, נראה גבוה
 

המחשמל 64

New member
מנהל
כפי שאני מבין יש הקבלה לדגם ה-AJP 250 שמתומחר סביב 50K.

נראה שמדובר באותה קונספציה של סוג אופנוע .במקום פורטוגלי איטלקי.
יש בטח עוד כמה פרמטרים שונים בינהם אבל יש דמיון רב בטח במנוע.
 

PRORIDING

New member
גם ה- AJP לא מתומחר תחרותי

ייתכן ואי אפשר לתמחר אותו אחרת אבל בשורה התחתונה זאת אותה בעיה
 

PRORIDING

New member
עד שלא נרכב עליו לא נדע כנראה

אבל אני חושב שיש קסם והרבה מאוד היגיון במכונה בעלת מכלולי שלדה וארגונומיה - כמו בכלים המקצועיים, אבל עם מנוע מתון אך מתקדם, שנותן כ- 30 כ"ס מ- 250 סמ"ק ועם תחזוקת טיפולים נמוכה בהתאם.
זה יהיה כלי שמכלולי השלדה/ מיתלים ארגונומיה שלו יאפשרו רכיבה מאוד מהירה ביחס לתוואי, המנוע לא יאיים על אף אחד וגם בונה אחיזה טוב יותר במקומות הבעייתים+ הבונוס התחזוקתי שאינו בטל בשישים עבור רוב המשתמשים.
&nbsp
הבעיה העיקרית בכאלה אופנועים היא שאף חברה גדולה לא מייצרת אותם, ואז נוצר מצב שחוזר על עצמו, חברה קטנה עם עלויות ייצור גבוהות, בשילוב עם קניית רכיבים איכותיים ויקרים מספקים חיצוניים לא מצליחים לתמחר תחרותי. בנוסף חברות קטנות מתקשות להשקיע בשיווק או בתמיכה מסיבית בפעילות / מירוצים ואז אף אחד לא יודע כמה האופנוע הזה יכול להיות טוב ו"נכון".
עכשיו, במחיר גבוה ובלי ערובה לשוק סביר למכירה - מי היה קונה?
אני בהחלט לקוח פוטנציאלי לכלי כזה, אבל גם אני לא הייתי קונה אם אין למי למכור.
&nbsp
בנק' הזו אני חושב של- SWM יש פוטנציאל בארץ. עם תמחור של 48K ל- 310 שלהם מקבלים אופנוע מדהים במחיר נמוך מאוד, אבל שוב, אם הם לא יעשו השקעה מסיבית בהחדרת המותג ויתחילו להימכר עשרות כלים זה יהיה חסר משמעות. אנחנו לא אוהבים להמר בסופו שלך דבר...
 

AlonHM

New member
מחירו של הPR5 הוא 40,900.

ישנה גם הנחה מסויימת למזומן, ככה שהתמחור רחוק 50 אלף ש"ח, ולדעתי מאוד אטרקטיבי ביחס לתמורה.
המנוע בכלים הנ"ל אינו תוצרת מינראלי אלא תוצרת זונגשן, בתכנון של חברת פיאג'ו.
יש שוני בין הAJP לפנטיק בהרבה מובנים. שלדה , מתלים , הזנת דלק . מבחן השוואתי מתבקש...
 

המחשמל 64

New member
מנהל
משום מה ישב לי בקודקוד שזה מנוע מינרלי מעניין באיזה

מנוע עושה שימוש הפנטיק המקביל. במבט חיצון נראה לי מנוע זהה ל ajp 250.אולי אני טועה כן..
.
 

AlonHM

New member
כאמור מנוע תוצרת זונגשין

בפיתוח של פירגו.
אחלה מנוע לטעמי. כמו בגאס גאס קאמי ואני מניח שקיים בכלים נוספים.
 

PRORIDING

New member
יפה מאוד! זה תמחור חדש עד כמה שאני זוכר

עד לא מזמן התמחור היה לא רחוק מ- 50K וזה היה בעייתי, סחטיין וטוב שאתה כאן אלון לתקן את התפיסה השגויה שלנו
 

AlonHM

New member
בשמחה! ומי שלא מכיר את ה AJP,

מוזמן לקפוץ אלי לסוכנות לקפה והתרשמות וגם רכיבת מבחן קצרה ללא שום התחייבות.
באופן אישי אני מופתע כל פעם מחדש כשאני עולה על האופנוע הזה.
 
למעלה