כן. המימדים זה העיקר
דווקא המנוע של הFR לא משתף פעולה ממש. הוא אמנם לינארי ולא מתפרץ אבל לא חזק במיוחד והבעייה העיקרית שלו זה שעקומת הכוח שלו נהפחת לשטוחה לחלוטין בסביבות ה5000 סל"ד - מאוד מפריע בעליות ארוכות באמת (סטייל רומניה) ובכלל, מחייב המון החלפות הילוכים עקב רצועת כוח שימושים צרה מדי.
 
המשקל, הגובה ולא פחות חשוב, האורך, זה באמת סוד הקסם של הפרירייד ומה שהופך אותו לכל כך טוב בתנאי הארד צפופים וקיצוניים (ועקב האכילס שלו בעליות וירידות קיצוניות).
 
יש לי חבר אנגלי שלקח את הפרירייד שלו והלך ALL IN.
מנוע מוסב ל300 עם שסתום כוח, מזלג קדמי מותאם וסט בלמי ברמבו קדימה ואחורה.
התוצאה לפי מה שהוא מספר, עוצרת נשימה בכמות הכיף שהיא מייצרת והחסרון היחידי הוא שצריכת הדלק של האופנוע הזה בעייתית משהו עם המיכל הקטן.