מבחן מעניין בפול גז על הבטה קרוס טריינר 300 דופ'

MexMex

New member


 

ה ט ו ח ן

New member
אם כך, אז מדוע לא יוצאים כל מיני קיטים של

הסבת אופנועי אינדורו לאופנועי פרירייד ?
 

MexMex

New member
כשאתה אומר "קיטים", אתה מתכוון לאגזוז מיוחד?

שיתן את הליניאריות הזו?
&nbsp
לפני שנה התחלתי לעבוד עם בילס' פייפ בעניין אבל לבסוף זנחנו את זה עוד טרם הפרוטוטייפ הראשון אפילו, כי הבנו שזה לא ממש מעניין מישהו.
 

ה ט ו ח ן

New member
כן, מתכוון לאגזוז ... בהנחה שזה כל מה שדרוש ע"מ

לקבל עקומת כח כמו של FR. כלומר כח יותר נשלט, ואולי גם קצת יותר מומנט בנמוכים ...

הרי מה היתרונות של ה FR על אינדורו רגיל ?
1. מימדים קטינים יותר. את זה הקיט מן הסתם לא נותן ...
2. מנוע שיותר מתאים לרכיבת הארד. את זה הקיט כן יתן. והרוכב ישאר עם כל היתרונות שיש לאופנוע אינדורו רגיל על פני ה FR, שזה אומר בלמים ומתלים בכמה רמות מעל, ומק"טים של אינדורו רגיל ...

אז למה שזה לא יצליח ? האם כל מה שחשוב ל(רוב) רוכשי ה FR זה המימדים שלו ?
 

MexMex

New member
כן. המימדים זה העיקר

דווקא המנוע של הFR לא משתף פעולה ממש. הוא אמנם לינארי ולא מתפרץ אבל לא חזק במיוחד והבעייה העיקרית שלו זה שעקומת הכוח שלו נהפחת לשטוחה לחלוטין בסביבות ה5000 סל"ד - מאוד מפריע בעליות ארוכות באמת (סטייל רומניה) ובכלל, מחייב המון החלפות הילוכים עקב רצועת כוח שימושים צרה מדי.
&nbsp
המשקל, הגובה ולא פחות חשוב, האורך, זה באמת סוד הקסם של הפרירייד ומה שהופך אותו לכל כך טוב בתנאי הארד צפופים וקיצוניים (ועקב האכילס שלו בעליות וירידות קיצוניות).
&nbsp
יש לי חבר אנגלי שלקח את הפרירייד שלו והלך ALL IN.
מנוע מוסב ל300 עם שסתום כוח, מזלג קדמי מותאם וסט בלמי ברמבו קדימה ואחורה.
התוצאה לפי מה שהוא מספר, עוצרת נשימה בכמות הכיף שהיא מייצרת והחסרון היחידי הוא שצריכת הדלק של האופנוע הזה בעייתית משהו עם המיכל הקטן.
 

hananlv

New member
נראה לי שהחבר האנגלי שלך הלך רחוק מדי

והגיע למעשה ל 300 מונמך מה שאפשר היה להגיע הרבה יותר בקלות ובזול אם הוא היה מתחיל הפוך - כלומר להנמיך 300...

אני גם סבור שמי שרוצה לרכוב בעליות ארוכות ומדורדרות ואו דיונות צריך להבין
שהאופנוע הזה לא בשבילו ולהסתדר מצוין עם 300 או 250 רגיל שהמחיר שהם
משלמים בהארד לא כזה נורא..

אם כבר מטפלים ב FR צריך לגעת בשתי הנקודות הכי כואבות שלו וזה לא המנוע או המתלים אלא החסרון בקיק סטארט יחד עם מערכת סטרטר בלתי אמינה בעליל
ובלמים מגוחכים של אופניים.
 

a c t i v e X

New member
אולי הFR החדש יגיע עם המנוע החדש והסטרטר האמיתי ולא

המודבק הזה עם הפחמים נשרפים, פולי נטחן, עוגן נשחק
&nbsp
&nbsp
 

MexMex

New member
אין FR חדש. שנה אחרונה שלו

מאחר ולפי מה שהם אמרו אין להם כוונה להתאים לו מנוע מוזרק אז הוא לא יעבור תקינות יורו 4.
ישארו רק דגמי ה4 פעימות והחשמליים.
 

MexMex

New member
הוא מבסוט אש

ואין מה לעשות, לשום כלי מונמך אין את האורך (הקוצר) של הפרירייד שנותן לו את היכולות שיש לו
 

המחשמל 64

New member
מנהל
על השיתוף בנושא. בכלל ברוך אתה בבואך בפורום ובכלל

אני יותר משמח לראותך כאן!!
הדבר שהקנה קצת צל תרם כל מה שקראתי היא העובדה
שהכלי כולל רדיאטורים מסוג "פריך " ובדומה לקיימים בגסגסים.כך נודע לי זה מכבר.
עם כל ניסוי שיעשה הם לא ישתוו בחוזקם (בנפילה מסויימת ) לאלה בקטומים או ביפנים שהם עמידים וחזקים מהם באופן משמעותי. הרדיאטורים פשוט נקודה שדורשת שימת לב . ולהבנתי בהיבט הלא מפרגן
אתנסח בכל הקשור בהם.
יש תובנות לגביהם מקס?
 

MexMex

New member
לא חוויתי שום בעייה עם הרדיאטורים

והם חטפו בהחלט ולא ממש ישרים.
 

yoe66

New member
ברוך מחייה מתים, חשמלאי עשה טובה שים לו אדום

טוב לקרוא משהו שלך
&nbsp
 
למעלה