השיר המתאים לתקופה הנוכחית " בלילות הקיץ החמים שום דבר

המחשמל 64

New member
מנהל
השיר המתאים לתקופה הנוכחית " בלילות הקיץ החמים שום דבר

אינו קורה" ,כמובן. השיר של מתי כספי וגם של צוות הווי צנחנים.
באמת מזג האויר פשוט נראה לי נוראי לרכיבה. רק הלבוש כבר גורם לזיעה
מכל מקום בגוף. לאור הנ"ל יש כיון ומחשבה לרכב עם רדת הערב והמשכו לכיון החשכה.
אשמח לקבל טיפים והמלצות בכל היבט והכוונה לרכיבת לילה(תאורה יש.)
אין בסביבתי נסיון כלל לסוג רכיבה שכזה עם אופנועי השטח שלנו.
לא עשינו זאת עד היום.
אני רכבתי פעם אחת עם אופני הרים שלי בתוואי הררי.שכמובן זה אולי קצת דומה מחד ובעל שוני משמעותי מאידך.
תודה לעונים!!
 

רוכבון

New member
רוכבים מוקדם מאד או מאוחר מאדמאד.

או רכיבה 0600-0900 או שמתחילים ב1800 ונכנסים ללילה.
בכל מקרה כדאי לרכב עם צביצב ומיגונים ולוותר עלחליפת לחץ.
טיפ נוסף, לרכב כמה שיותר מזרחה. ככה האויר יבש יותר והקירור טוב יותר.
 

a c t i v e X

New member
נכון. היה 33 מעלות ורכבנו כמו נינג'ות

לטרון, די הרבה מוצל, ותוואי כיפי, מ8 עד 12:30. המאוורר עבד חזק. פעם ראשונה שנגמר לי המצבר שוראי ברכיבה, מאז ששמתי אותו לפני שנתיים לא איבדתי סטרטר, 14 אמרפר לעומת ה8 המקורי עשה הבדל גדול (המקורי היה נגמר בשעה של רכיבת קיץ)
ועדיין, אף אחד לא התמוטט, הכל עבר בשלום
&nbsp
 

מיכהWR

New member
כשחושבים על זה אז מדהים כמה מעט עבד המאוורר של הWRF

באותם תנאים בדיוק
 

a c t i v e X

New member
יש מאוורר בWR החדש? טוב, זה תלוי הרבה ביוניט מאוורר...

לא רק ביכולת קירור האמיתית (פינוי החום מהרדיאטורים, תעלות הנוזל במנוע והמאימפלר)
לי יש יוניט של 105 נפתח 100 נסגר, יכול להיות שזה מוגזם לקיץ ו5 מעלות יותר גבוה היה גם עובד טוב אבל לא מרוקן את המצבר.... אבל עבד כמעט עד הסוף. מה שכן, מצבר ליתיום כשהוא מתרוקן מתחת לסף מסויים, הוא מת. במכה אין כלום. מצבר עופרת מתחיל לגסוס ולהתאמץ לקראת סוף הקיבולת ומתריע לך....
&nbsp
&nbsp
 

המחשמל 64

New member
מנהל
יש בהחלט מאוורר ,מגיע עם האופנוע. גם אצלי לא זוכר

ברכיבות עד היום מתי שמעתי אותו. שבוע שעבר דווקא טיפסתי מהעמק לכיון אלייקים למעלה לא זוכר שעד היום כולל רכיבה זו שמעתי אותו מסתובב.
כנראה אכן קשור לטרמוסטט/יונית חום וגם לאופן/יכולת פינוי חום.
אקטיב, מה הסיבה שהמצבר הגדול יותר עדיין ,גם מתרוקן עד מוות גם אם מחזיק יותר גדול יותר-האם אין אפשרות לפתור כליל את הסוגיה?
 

מיכהWR

New member
המאוורר חרישי להפליא, לא שומעים אותו עובד

בניגוד לטורבינות המעיקות של הכתומים.
אבל גם כשהסתכלתי בעצירות אחרי חפירה כזו או אחרת הוא לא עבד או לכל היותר כבה מהר מאוד אחרי כיבוי המנוע.
 

ה ט ו ח ן

New member
הסיבה שהמצבר מתרוקן, היא חוסר התאמה בין יכולת הסלילים

לדרישה של הצרכנים. כאשר המאוורר פועל, הסלילים לא מפיקים מספיק כוח כדי להטעין את המצבר. התוצאה היא, שכאשר המאוורר פועל לא רק שהמצבר לא נטען, המאוורר 'שותה' אותו לאט לאט, עד שבסופו של דבר המצבר מתרוקן.
ככל שהמצבר בעל נפח גדול יותר, הוא ממסך את התופעה הנ"ל בצורה טובה יותר, אבל עדיין אך ורק ממסך.
כדי לפתור את הבעייה כמו שצריך, יש להתקין סלילים+ווסת טעינה מספיק חזקים כדי שיוכלו להטעין את המצבר גם כאשר המאוורר פועל.
 

המחשמל 64

New member
מנהל
כלומר אם אני מתרגם אז האופנוע מלכתחילה לא מיועד

כמקור לעבוד עם וונטה .כי הרי המצבר המקורי והספק הסליל לא מתאים לצריכת זרם כזה שנדרש עם הוונטה.
גם הגדלת הזרם עם מצבר גדול יותר, מרוקן אותו והטענה לא מספיקה של הסלילים בנוסף(יכולתם) כוונתי. כלומר הימהה (כדוגמא נידונה) בנוי מראש להספק גדול יותר של מערכת החשמל. גם בהיבט המצבר וגם במערכת ההטענה.יפה, ברור כעת תודה לכיון בהסבר.
 

a c t i v e X

New member
אכן. זה 'פלסטר' זול שנותן גם סיבוב סטרטר מהיר וחזק

ושוב, תלוי ביוניט מאוורר. יש לי גם יוניט יותר מופרז שנפתח ב100 מעלות, החלפתי אותו ל105 מעלות די בהתחלה. מבחינתי, אם הסלילים היו תומכים, שהמאוורר יעבוד כבר ב90 מעלות. סה"כ חיזוק יכולת הקירור מבורכת בארץ, אנחנו לא פינלנד פה
 
כשקניתי את האופנוע, המוכר אמר לי שהוא הוציא את היוניט

נוזל הקירור רץ חופשי במערכת בלי הגבלה.
 

doutsh

New member
אתה מתכוון אולי לטרמוסטט?

היוניט שאקטיב מדבר עליו זה בסך הכל המפסק שמחליט מתי המאורר נכנס לפעולה, הוא לא משפיע על זרימת נוזל הקירור.
אתה כנראה מדבר על התרמוסטט, שהוא רכיב שחוסם את זרימת נוזל הקירור בטמפרטורות נמוכות, ומאפשר זרימה הולכת וגדלה עם עליית הטמפרטורה.
יש כאלה שמבטלים אותו מסיבות השמורות עמם. טרמוסטט שמתפקד כראוי אמור להיות פתוח לחלוטין כאשר הנוזל חם ולאפשר זרימה חופשית. התפקיד שלו הוא למנוע או לקצר למינימום את זמן הפעולה של המנוע בטמפרטורה קרה מדי.
 
למעלה