נשבר החובק של מכלול המצמד

amitexc

New member
הבעיה היא כשמתחילים לחפור במקום, זה מורגש ואי אפשר לפספסס

בXR600 למשל זה כמעט מגיע למצב שאין קלאץ, באופנועים יותר מודרניים זה פחות קיצוני אבל עדיין קיים.
 

ה ט ו ח ן

New member
אם KTM היו היחידים לשים קלאצ' הידראולי,

הייתי אולי מאמין שזה עניין שיווקי פרופר.
אבל העובדה שאופנועי טריאל מגיעים כולם עם קלאצ' הידראולי, אומרת שכנראה יש כאן משהו מעבר ל'שיווק'.
 

a c t i v e X

New member
עדיין לא מוצא מה ה"מעבר" הזה

אולי בCRF-X כששמן המנוע מופרד משמן הגיר (והקלאץ') זה פחות מורגש?
לא מרגיש שינוי ואובדן קלאץ' גם בעבודה טכנית קשה כשטמפ' הנוזל קירור ברדיאטור 115 מעלות (המאוורר פועל כבר ב105 מעלות, רתיחה ב126 מעלות)
&nbsp
 

amitexc

New member
בטוח שההפרדה בשמן משפיעה על טמפ' הגיר\קלאץ

בכל אופן השינוי בקלאץ זה משהו מורגש ואני מרגיש אותו כל פעם שהאופנוע מתחמם תחת עבודת קלאץ אינטנסיבית (אני עם דו"פ).
אבל כל זה עדיין לא כלכך קריטי ואני עדיין מעדיף כבל על מנגנון הידראולי.
&nbsp
 
זה מראש דיון מטומטם על מנגנון מכאני שכל תכליתו היא להעביר

תנועה של סנטימטר וחצי מן הידית אל דיסקיות הקלאץ'.

זה ויכוח רב שנים על משהו שאין לו משמעות אמיתית:
  • שני המנגנונים דורשים תחזוקה
  • שני המנגנונים עשויים להיכשל פחות או יותר באותם פרקי זמן
  • אין שום הבדל בתחושה (עשרות אופנועים משני הסוגים) למעט אם אתה ממש ממש "אנין אצבע"
  • אין שום ייתרון משמעותי לאחד על פני השני
  • אין קשר בין "רכות התפעול" לבין העובדה שזה מנגנון מכאני או הידראולי אלא לחוזק של הקפיצים ומי שחושב שיש פשוט לא מבין מהחיים שלו או לא רכב על WR
  • אחד מהמנגנונים פשוט יותר מכאנית
  • את אחד מן המנגנונים ניתן לתקן בשטח ובעלות נמוכה
וזהו.
חלאס! אפשר לחשוב!!! כולה לוחץ את הקלאץ...

כשאח שלי התלבט בין קטום משומש ל WR חדשואשכרה הוא רצה לקנות את הקטום המשומש בגלל ש"יש לו קלאץ הידראולי" ול לבסוף אחרי שהורדתי לו סטירה מצלצלת הוא הלך וקנה WR חדש...

שיווק חרטאבונה שיכללו את הדבר הכי פחות חשוב באופנוע והפכו את זה אשכרה לשיקול ברכישת האופנוע. בחייכם!!!
 

המחשמל 64

New member
מנהל
כמה טוב לו ומזלו הטוב שיש לו אח כמוך
.באמת כולה קלאץ.

רך שמאך .יש כל כך הרבה דברים רכים ופי אלף מהנים להתעסק בהם בחיים...
אשקרה שיווק חארטאבונה
(אהבתי- שיווק חארטאבונה. ואימצתי כן...)
 

המחשמל 64

New member
מנהל
דווקא אם אקח את הכלים שהיו לי עד היום כולל היום 3 עם הדראולי

סך של 500 שעות עם הקלאצי'ם מהם 60 אחוז על דופים קטומים עבדו פיקס
רך נעים אפס תקלות טענות מענות. על הגאגאס הנוכחי כמעט 4 שנים הדגם עם המשאבה
אפס בעיות רך מצוין. ראיתי גם כשלים בקלא'צים כאמור אבל לתחושתי מכלולים אמינים.
עכשיו נעבור לכבל. הימהה הקודם עבד כמו שעון 3 שנים לא נתקע היה רך .
על ההונדה במבחן לא הידראולי היה מצוין לא הרגשתי קושי או נאמר את חוסר ההידראוליות.
לסיכום שלי : לאלפא יש אופנוע מצוין עם קלאץ מצוין. וקלאץ הדראולי זה סבבה וכבל גם סבבה.
כל אחד מאיתנו יסתדר יםה עם זה ועם זה . זה בטוח.
תפרגנו קצת זה תמיד יהיה סבבה!
 

YellowBeta

New member
אויש נו , בשנה האחרונה אני מבלה יותר זמן

על ימהה( גם 2013 וגם 2015) מאשר על ההוסא שלי ,
כמה שאני אוהב אותו , עדיין אין על קלאץ הידראולי .
 

wrr

New member
עכשיו שמתי לב שזה לא יעזור כי הצד השני נשבר

 

DAN TAL

New member
את זה ,ניתן היה להבין כבר מהתגובה הראשונה שלי ולסגור את

הפינה לגמרי,בעזרת ההודעה עם התמונה,שבאה אחר-כך.

לא נורא...
 

Old School2

New member
אוי אברוך, כמה עולה בדל"ב? בדוק גם בעופר אבניר, החלק זהה

כמו בהסקי ולפעמים יש להם תמחור נמוך משמעותית
 
לא חשבתי על האסקי

אבל בדלב בדקתי מחיר של רגלית צד לפני מספר חודשים והם ביקשו יותר מכפול מאיביי אז לא טרחתי אפילו לבדוק אצלם
 

המחשמל 64

New member
מנהל
הצעה טובה לנסות באבניר אפילו לי זה לא עלה בראש.

שאני קורא את מה שכתב כאן hananlyv פלוס העלות של מה שמתואר כחלק לידית אני אתנסח בזהירות המתבקשת על תחושתי ,שהמצב של זמינות חלקים ועלותם בקטומים כבר לא כתמול שלשום כך אני מתרשם.שנים תארו כאן יצרנים אחרים לתדמית ממש לא חיובית בהיבטים הללו בהקשר לחלפים והנה מגיע זמנם גם של הקטומים לפי התאורים האחרונים.
 
למעלה