היות ואני בשלב מכירה של הנוכחי הציע לי חבר לנסות את
ה 350 הקטום. לא יודע למה פסלתי עוד לפני שניסיתי כוונתי בגלל הנפח.
דווקא מה שאתה כותב על הבטא מסקרן בגלל הנפח שאתה רוכב 250. שאתה משווה אותו בתחושה לנוכחי החדש עד כמה ההבדל ניכר בתחום כוח ואם אתה מתרגם את ההבדל האם זה לחיוב או שלילה? אני רוכב אולאראונדר ולא רוצה להכנס לסינגל שהרכיבה בו גם כך איטית ומחייבת עבודת גז גוף וכו' להרגיש שאני נלחם במכונה על מנת לרסן אותה בגלל הכוח הרב שלה( ביחס ל250 שיש לי היום).
לא רכבתי על 350 קטום אבל אולי שווה לנסות. מה גם שמעניין ההבדל בין הבטא לבינו.
אבל האופנוע בנוי איכותי ויש בו כל מיני דברים קטנים ונוחים
מה גם שהוא נוסע בסביבות מאה קילומטרים ביום כמעט כל יום.
הבעלים שלו ושל עוד עשרה כמוהו מאוד מרוצה.
האמת לא הבנתי עד עכשיו למה בכלל הם הביאו את בטא בזמנו...
 
בכל מקרה, העברת זיכיון זה דבר נדיר מאוד במחוזותנו. מעניין אם זה נכפה על ידי היצרנית, או שדלב היו אלו שיזמו את העניין.
לא ברור למה שיצרן יתן זכיון ליבואן שלא מביא את רוב הליין כדי למנוע תחרות מול המותג הראשי שלו
אפילו מטרו שמביאים גם ימאהה וגם קאוואסקי לא מדללים למשל את הZX6R כדי למנוע תחרות מול הR6.... איך זה שבטא הסכימו לזכיון כזה מראש?