KTM הדור הבא:

a c t i v e X

New member
השוואות משווים בין כלים מקבילים, לא לפי "צרכים של הטוחן"

משווים WR חדש מול KTM250F חדש, שניהם רייסרים, תהייה בטוח. גם ב450ים
גם ה350 האחרונים יותר חדים, אולי ה500 נשאר יותר חלק, ונכון שבאמת רק לKTM יש כלים "מחוץ לקטגורייה" וכל הכבוד על זה
 

ה ט ו ח ן

New member
לא חביבי לא. כל הדיון כאן הוא בהקשר של 'איזה יצרן נותן

מענה טוב יותר לרוכבי האינדורו'. בנוסף התפתח בינינו תת-דיון לגבי איזה יצרן נותן מענה טוב יותר ל'רוכבי הסלעים'. לכן הצמדות ל "כלים מקבילים" לא רלוונטית.

לא יודע לגבי ה 350 האחרונים, האחרון שאני רכבתי עליו, היה משהו כמו 2012, והוא עשה עלי רושם של אחלה כלי לצרכים שלי.

וגם אם היו מאלצים אותי לבחור בין נניח WR250 ל KTM250, הייתי כנראה בוחר בכתום, כי אצלי ה WR250 היה נופל בשלבים המוקדמים בגלל מגבלות של מערכת הקירור.
 

KTM 620

New member
כייף להיכנס מידי פעם ולראות שהכל נשאר אותו הדבר


סיסו אתה צודק לגמרי לגבי האופנועים.
מכל הליין הכתום ה-450 אכן מרגיש רייסרי.
כל הייתר באנדורו כמו כפפה ליד כולל ה-250.
לעשות סיבוב על אופנוע ולחיות עם אופנוע זה שמיים וארץ...
 

DAN TAL

New member
מה שאותי מענין,זה שKTM מתאמצים שבולמי ה PDS ימוקמו בתנוחה

מאונכת יותר.
 

DAN TAL

New member
אני סתם מבסוט לקבל גם מ KTM חיזוקים לתאוריה שלי על השפעת

מיקום הבולם על התנהגות האופנוע...
 

amitexc

New member
מתאמצים, קצת נסחפת, בלי קשר חשבת שזה אולי קשור

למשהו אחר?
הרי ברור לך שלא סתם הגאומטריה השתנתה עם החלפת הבולם, זה לא שהם לא יכלו לזיז 5 מ"מ לפני עשור או שניים.

וזה מה שדירט בייק כתבו (ואני מניח שזה הגיע מKTM):
NEW WP Xplor 48 upside-down split front fork has outstanding damping
characteristics and better bottoming resistance with less weight

NEW WP Xplor PDS rear suspension is more progressive and is lighter

NEW shock mounting geometry is matched to the new swingarm with a more centered location for nearly symmetrical loads to the swing arm
 

Old School2

New member
מה הקטע? פיתחו פרוגרסיביות דרך ההידראוליקה

איזה 15 שנה ועכשיו חוזרים להידראוליקה רגילה וקפיץ פרוגרסיבי. הזוי
 

המחשמל 64

New member
מנהל
הדופים' הקטומים הם אופנועים מצויינים. יחד עם זאת

הנדונים 250/300 שונים מאד מה 125. הם חזקים וכדאי שיהיו בידיים מתאימות.
לכן חבל מאד שדגם ה200 לא יהיה חלק מהאופציות. זה היה הדגם המועדף בנפח גם אצלי
במעבר מה 125ים שהיו עבור הבן. ה 250 אופנוע לרוכבי אינדורו וטובים ובעלי נסיון.
בתכלס עם ה 125 ניתן להיות רוכב מצוין זמן רב מאד. שאתה מתמקצע ממשית ומרגיש
את החוסר בסלד תחתון ומה שהוא מספק לא מספיק אז כדאי לשדרג לא לפני לדעתי.
 

a c t i v e X

New member
דווקא ביום שישי רכבנו עם עמית גול, רוכב מעולה למי שמכיר

וותיק מאוד (לא זקן, סתם לא ילד...) שכבר כמה שנים על 125ים, אחד אחרי השני
זה לא עניין של כסף למי שמכיר
נראה שהוא פשוט המועדף עליו, נהנה לפרק עליו גזים שאי אפשר לפרק על כלי אחר, ולא רואים עליו שחסר לו כלום. הכל עניין של יד הרוכב
&nbsp
בתמונה- משהו ישן שנזכרתי שיש לי.... עמית מטפס משהו מרשים בצרעה ליד דרך הפסלים
&nbsp

 
למעלה