נשבר החובק של מכלול המצמד

נשבר החובק של מכלול המצמד

המליצו לי על איביי ריתוכים אבל הוא לא בטוח שאפשר לתקן. מכלול חדש ברשת עולה סביב 1000 שקל. יש מקום שאפשר להשיג משומש?

 

DAN TAL

New member
סלח לי על הציניות,ברגעים קשים אלו...

חפש המלצות אצל חסידי המצמד ההידראולי...

בית ידית מצמד.
20$ בCRF250 ו 450 X מ2004 ועד היום.
או 15$ ב WR250 ו 450 F של ימהה...
 

a c t i v e X

New member
דן, זה לא בגלל שהוא הידראולי, בחייך

זה סתם חלק דרעק שידוע שנשבר. אין הרבה רוכבי KTM שלא מכירים את החלק הזה....
קונים חדש, זה מה יש
&nbsp
ד"א, אצלי בX, נזל ההידראולי, שמצי אותו בצד, וקניתי באיביי מנגנון משיכה של X סטנדרטי, כבל וידית והכל. גרושים באמת. המשיכה ממש מעט יותר קשה,יש מעט יותר התנגדות בכבל אין מה לומר, אבל לא מורגש רציני
 

a c t i v e X

New member
זה באמת חתיכת חרא מבאס

אבל עדיין לא קשור לעצם הקונספט של הידראולי או מכני, סתם בנזונה של יצרן איבזור ולקוח (KTM) אהבל שלקח את השינוי הזה ולא אמר, "מצטער, זה לא עומד בסטנדרט השרידות והנגישות לרוכב שאני רוצה לספק"
&nbsp
 

DAN TAL

New member
הכרתי כאלו שגם הדגם הקודם נשבר להם כך,שנאלצו להחליף משאבה.

הקשר הוא בעלות המכלול,מול התועלת,שבין כה לא לגמרי ברורה.
(לפחות לבעלי דגמי השטח של הונדה וימהה).

וכמובן שהקשר ממשיך,ב'גרירה למעלה' של היצרנים האחרים,לייצור אופנועים יקרים ומשוכללים מדי לצרכי השוק האמיתיים.
תהליך שהופך למורכב ויקר את העיסוק בספורט\הובי הזה.

אבל זה ויכוח ישן.
תוצאות הויכוח ניכרות לעיני כל.
KTM ניצחו.
 

enigo

New member
יצרני ה"מפרטים" מנצחים כמעט תמיד

טלפונים עם מסך 2K, מצלמות עם 50 מגה פיקסל ועוד ועוד. אם זה משהו שאפשר לגרום לו להראות טוב במפרט, יהיו ה"מומחים" שיטיפו לכולם שזה הכרחי וזה יהפוך לכלי שיווקי, שאף יצרן לא יכול לוותר עליו. ולך תשכנע עכשיו את הקונה שהוא סתם משלם יותר על משהו שבכלל לא עוזר לו. מה שנקרא - דבר לקיר.
 
תפחפח כמה שבא לך - הקלאטץ' שלך לא יותר רך או נעים

מכל קלאטץ' של CRF אז די כבר להיות קונוס...
בא לך לנסוע על הגרוטאה המצ'וקמקת והיקרה שלך ולשלם עליה הון - שיבושם לך. אבל הזחיחות הזו לא מוסיפה לך כבוד.
 

Alfa156 GTA

New member
+ ביום שתהיה לך לך גרוטאה מצוקמקת כמו שלי נדבר

עד אז שב בשקט.
 

ה ט ו ח ן

New member
נתקלתי לא מעט פעמים בויכוח הישן הזה של

הידראולי מול כבל. אני חייב להתוודא ולומר שלי אישית אין דיעה בעניין, כי אף פעם לא הייתי הבעלים של אופנוע שטח עם כבל קלאצ'. כן מעניין אותי לדעת מה בדיוק הטענה שלכם (מתנגדי ההידראולי) ?
להבנתי אתם טוענים שאין להידראולי שום יתרון ברכיבה עצמה, ולא מעט חסרונות בתחום התחזוקה, נכון ? האם זה נכון באופן אבסולוטי כלומר גם לרוכבים מקצועיים, או רק לרוכבי הסופ"ש ?
 

amitexc

New member
להידראולי יש יתרונות וגם חסרונות

היתרונות:
פחות חיכוך וקלאץ מעט יותר רך.
לחיצה שווה תמיד.
החסרונות:
חוסר תחושה, תמיד הלחץ מרגיש שווה, אומנם אפשר להתרגל אבל עם מנגנון מכני המעבר מורגש.
יקר יותר.
&nbsp
מה נכון ולמי זה כבר סובייקטבי, אני מניח שמי שמטגן את המנוע עדיף לו הידראולי, לרוב- המכני יתאים בול.
 

amitexc

New member
כשהמנוע מתחמם הגיר מתחמם איתו ואז הקלאץ מקבל חופש

בידית, כשהמנוע מתקרר הקלאץ חוזר למצב הרגיל.
זה גם תלוי באיכות הקלאץ אבל זה תמיד קיים פחות או יותר.
&nbsp
 

Alfa156 GTA

New member
מורגש בכל כלי כשהוא מתבשל.

איכשהו לא מורגש אף פעם לאלו שיש כזה....
&nbsp
10 דקות בצפוף והנקודה זזה קילומטר, היד מתעייפת והחיכוך משתנה.
מי שלא מרגיש את זה, נשאר לי רק לקנא בו.
&nbsp
&nbsp
 
אני לא אנין אצבע כמוך, רוכב חזק לא פחות ממך, מעולם לא הבחנתי

בתזוזה של קילומטר, מעולם לא התעייפה לי היד ומעולם לא הרגשתי הבדל בין הקטום שיש לי עכשיו לבין הכחול שהיה לי קודם...

אבל, כמו שאמרתי... אולי אני פחות אנין אצבע.
 
למעלה