באופן אישי אני הייתי פונה ללא קשר למצב מותגי החברה.
בתכלס מה זה אמור לעניין? אתה "תקוע" בלי חלק. מצפה באופן שהכי ראוי ומגיע לקבל שרות ושרות סביר לא של "יובלות" לחלק לאופנוע.
מגיע לך לקבל שרות מכל גורם/חברה, שאמורה לעמוד אחר המותגים שלה לבטח שתעמוד בשעת הצורך בצרכי הלקוח .
איפה נשמע כדבר להמתין לחלק ולא משנה כרגע מה עלותו וכל כך הרבה זמן.
לא סביר , לא הגיוני ולא מקובל לטעמי.
בדואר אויר זה היה מגיע תוך זמן קצר ביותר. זה לא דורש תיקון בחו'ל. רק משלוח לארץ ,כמה פשוט. אבל שלא רוצים כנראה להתאמץ עבור הלקוח אז הכל מקבל סוג של לגיטימיות גם כגורם מעכב.איך אומרים: סיפורים מפה ועד שם. אנחנו הרי מכירים זאת .
לו אני בסיטואציה,בלי כלל וסרק משגר מחר מכתב מתאים אסרטיבי ביותר יש לאמר להנהלת החברה ולמנהל ד.ל.ב ללא קשר.
שיתנו תשובות. לא יתנו ממשיך הלאה.
זו דעתי .