לא מבין את יבואן ימאה

  • פותח הנושא yoe66
  • פורסם בתאריך

yoe66

New member
לא מבין את יבואן ימאה

מילא המבחן הראשון של סביו שדיווח על בעיית מנוע
אבל עכשיו כבר מבחן שני הפעם השוואתי עם אותה תקלה
קשה לי להאמין שאי אפשר היה לכוון את האופנוע כראוי
[URL]http://cars.walla.co.il/item/2957823[/URL]
 

yoe66

New member
גילית משהו בטעות הרגע, בקשר לפרסומות הוידאו

הסופר מעצבנות בתפוז
פתחתי ומייד סגרתי בטעות את ההודעה
בפתיחה השניה כבר לא הוצג הסרטון
 

מיכהWR

New member
אשכרה

 

מיכהWR

New member
אכן מאכזב. WRF שחוטף בראש מקיטיאם/הסקי בסעיפים של ידידותיות

ונוחות לאורך זמן? מתלה אחורי? קלץ'? WTF.
 

המחשמל 64

New member
מנהל
אני דווקא לא רואה בשלילה כחוטף בראש

מלכתחילה יואי צדק בעובדה שהתקבל כלי לא מכוון כיאות עם מערכת פליטה הנ"ל. ראובן מציין שהתופעות לא הופיעו בדגם המקור. אקרפוביץ מרעיש על כל אופנוע אגב לא משנה ימהה או הסקי.
אני לא רואה בתפיסתי "נצחון מוחלט".
שני כלים שונים. מזלג קדמי מעולה ויתכן שהאחורי לא היה במיטב הכיוונון.
על האמינות היפנית המוכחת בכל דגמי הכלים אין מה להרחיב ובטח לא בר הוכחה. אישית אני ממש לא משוכנע שהמנוע האוסטרי זהה ביכולת אמינותו לאורך ציר הזמן כמו בדגמים היפנים. טוב אבל זה אני כאמור...
מבחינתי כרוכב (ממוצע ביותר), לא איש הארד אינדורו אלה אולארואונדר אין לי ספק מי המנצח והוא אצלי בעין ובראש לא בצבע לבן.
 

yoe66

New member
אני מקווה שאניגו לא פה, הוא חוטף בראש!

זו הדרך המנומסת של כתבי רכב ישראלים לתת לכלי בראש...
 

מיכהWR

New member
כי הקלץ' בWRF הישן מושלם ובלתי הריס לאורך שנים

מעולם לא היתה לי בעיית קלץ' גם בהתעללות קשה (זתומרת בשנים לפני שעברתי לקלץ' אוטומטי).
 

Alfa156 GTA

New member
חד משמעית.

ועדיין רחוק שנות אור מהקלאץ בKTM.

סה"כ במבחן הוא התיישר עם מה שכל מבחן בעולם אומר בעשור האחרון.
 

ה ט ו ח ן

New member
מכיר 2 אנשים ששרפו קלאצ'ים של WRF באופן

סדרתי.
האחד היה עם רקלוס, וכל כמה שבועות היה קובר קלאצ'. הסיטואציה הייתה בד"כ כזו: טיפוס מדבר יחסית ארוך, וכניסה לעלייה בשלישי. המהירות יורדת, בצורה שמצריכה הורדה לשני, אבל הוא לא היה מוריד, אלא נשאר עם פול גז ... כאמור קבר לא מעט קלאצ'ים ...

האחר ללא רקלוס אבל מתעלל סדרתי בקלאצ', בעיקר בקטעים סופר צפופים. היה מחזיק תמיד קלאצ' ספייר בבית ...

ל KTM קלאצ' עמיד בהרבה. הראשון (זה עם הרקלוס), אחרי שעבר ל KTM סיים את סאגת הקלאצ'ים שלו ...
 

Mister Blonde

New member
הטוחני ומתעללי קלאצ'ים זה האנשים שהכי מגניב וכיף לרכב איתם

הלוואי רבים יותר היו כאלה.
&nbsp
לאוסטרים באמת יצא מוניטין חזק בעניין אבל נראה לי שזה רק מיתוס. מי שטוחן קלאץ יטחון כל קלאץ... החבר הזה שלך שמתעלל בצפופים - אם הוא היה על קטום אתה חושב שהוא לא היה מחליף כל שבועיים?
 

ה ט ו ח ן

New member
ההימור שלי שלא היה מחליף כל שבועיים. באופן אישי,

כאחד שרכב על KTM400 חמוש ברקלוס, היא שהקלאצ' של ה KTMים עמיד בטירוף.
הרבה מאד פעמים הייתי בסיטואציה של טיפוס עלייה בהילוך גבוה ממה שצריך. אני כבר שומע את הקלאצ' שורק וחורק, אבל אומר לעצמי 'על הזין אני גומר תעלייה' ... ואכן גומר אותה. וזה לא שרף תקלאצ'.
 

המחשמל 64

New member
מנהל
אני לא זוכר ששמעתי תלונות על קלאצי'ם בימהה

ואגב רק לדוגמא אופנועים ששרתו שנים רבות מתגרזנים ממש לא בקטנה כמונארוחת הבקר. שנית מה ההסבר שהקלאץ בקטום לדוגמא בעל עמידות גבוה יותר מעבר למשתמש/רוכב?
יש בהחלט מי שיחלוק על דעתך לא בהקשר לקלאץ הקטום אלה בהקשר לכחול. אז בהחלט יש מיקריות וקשר רוכב קלאץ כמו בכל רכב. גם רכב שגורר תדיר גומר קלאצי'ם מהר ממי שאינו גורר.
 

yoe66

New member
גם לי היה wr250 עם רקלוס

עבד לא מעט
גם הארד אנדורו גם עליות גם חול ים גם מירוצי עמותה
הוא לא התלונן
 

a c t i v e X

New member
וואלאק לכל אחד פה כמעט היה WR אחד או יותר...

ולא שרף קלאצ"ים כמו 2 החברים של הטוחן. כמה דברים שהוא שכח לציין
-מדובר ב2 ימאהות ישנות ביותר אחד מהם היה בכלל YZF 2001
-2 החברים (היצורים) למדו לרכב על הכלים האלה וישר מהקיצוני, לא רכבו שבילים או סינגלים, ישר חפירות וקידוחים לעומק האדמה
-לפיכך, קשה לדעת אם בכלים הבאים הם פשוט למדו לרכב או שהקלאצףים עמידים יותר, וגם אם כן, מדובר בKTM400, לא מקבילה ישירה של הWR, בטח לא בסגנון התפעול ולא בנסיון שהוא רכש עד שהוא הגיע אליו
נכון, טוחנוס דמגוגוס?
 

PRORIDING

New member
יפה אמרת

זה נכון כראיה מנחה, ומבלי להכיר בכלל את הנפשות המדוברות, לנתונים שציינת יש בהחלט השפעה ישירה על השרידות של מנגנון תיפעול כזה או אחר.
&nbsp
 

ה ט ו ח ן

New member
בוא נעמיד דברים על דיוקם:

1. שני החברים הנ"ל הם: החרול ורמי. החרול שרף קלאצ'ים של WR מהייבוא האישי שעשיתם יחד, כמדומני 2007. רמי גם רכב על WR משנתון די חדש בזמנו( 2008 או 2009). בשום מצב זה לא היה YZ2001.

2. אני מסכים שקשה מאד לבצע השוואה מהימנה ומדעית ביחס לעמידות הקלאצ', כאשר מדובר בשני רוכבים שונים. אבל ההשוואה שלי מול החרול היא הכי מהימנה שתוכל לקבל. שנינו עם רקלוסים, ובאותו התוואי. תוסיף לזה את העובדה שבפועל הוא רכב פחות ממני, ושרף טונה של קלאצ'ים בעוד שאני לא שרפתי כלום, ניתן להסיק שהקלאצ' אצלי היה יותר עמיד.
כשהתייעץ עם אפי מה לעשות, התברר שההמלצה של היצרן של הרקלוס הייתה לנסות רפידות של CRF, גם בגלל שאלה של הימאהה נדבקות יותר וגם בגלל שהן פחות עמידות.
ועוד בהקשר של החרול, כאשר הוא עבר ל KTM350 (שזה כידוע KTM250 מוגדל - מקבילה ישירה ל WR) גם הוא עם רקלוס, נגמרה הסאגה של הקלאצ'ים. מקריות ?!!!

3. ועכשיו כאשר אני מפשפש בזכרוני, אני נזכר שהיה שנתון של ה WRים (אולי ה YZים ...) שבו הרוכבים נאלצו לקדוח חורים נוספים בסלסלת הקלאצ' כדי לקבל עוד שימון ... זוכר את זה ?! ואני מדבר על רוכבי ספיישלים. ממש לא הארד אנדורו עם רקלוס. זוכר למשל שזה קרה לברויידה ... הדגם היה 2008 או אולי 2009 ...

4. אני ממשיך לפשפש בזכרוני, וזוכר רוכבים טובים, נניח הסוס, מטפסים יחד מעלה הארד הארד (ספציפית זה היה בגבעת הקרב), ובשלב מסויים קולטים שהמנוע מתחיל להפיק ריחות מטורפים של שמן שרוף ... ההשערה המתבקשת הייתה שזה מגיע מהקלאצ' שתיכף עומד להשרף. כמובן שהוא עצר ונתן לעסק להרגע ...
ספציפית במקרה הזה אני חייב לסייג, שייתכן מאד שאם האופנוע היה מצוייד בוונטה, הטמפרטורות במנוע היו נמוכות יותר וזה לא היה קורה.
 
מי שחמור אוכל קש.

ארבע שנים ו15000 ק"מ על WR עם קלאץ כמו חדש.

חבר (מפאת כבודו לא אזכיר את שמו) עבר לWR אחרי שנתיים על 125 ושרף את הקלאץ' (מה זה שרף... התיך) ברכיבה הראשונה.

הכל עניין של רגש וסגנון רכיבה.
 

המחשמל 64

New member
מנהל
במבחן הראשון כתב ראובן סביו ציטוט: ( גם לגבי נוחות תפעול).

"לאחר כשעה על האופנועים כבר הרגשתי שאני יכול לזנק למרוץ עם אחר מהם ולהרגיש בטוח וזו בדיוק נקודת החוזק של ה- WR250Fהחדש. האופנוע מעניק לרוכב תחושת ביטחון, נוחות תפעול ויכולת לבצע כמעט כל דבר בשטח בצורה שכמעט שום אופנוע אחר לא מאפשר. ניתן לרכב עליו שעות ארוכות והוא לא מעייף את הרוכב ומיד נותן בדיוק את מה שזה שעל גבו מבקש.
אני אמנם רוכב עם אופנוע עם קלאץ הדראולי ויחד עם זאת ,3 שנים רכבתי עם WRF ללא קלאץ הידראולי. אני לא נתקלתי בשום בעיה בתפעולו או בעייפות ידיים/שורש כף יד.
 
למעלה