הפנים האמיתיות של Fengluzon

doutsh

New member
הפנים האמיתיות של Fengluzon

מאחר ופנג הוא חבר מוכר ומכובד כאן בקהילה, אני מרגיש שמחובתי לחשוף את האמת לגביו, גם כשהיא כואבת.
יום שישי, רבע שעה אל תוך הסינגלים בפארק קנדה, ואני עם פאנצ'ר בקדמי.
מוצאים צל, מפרקים, מכניסים פנימית, מתחילים להחזיר את הצמיג ואז הפססססס המחליא של צביטת פנימית.
בכל הזמן הזה פנג יושב מהצד עם חיוך קטן של "אתם לא עושים את זה נכון, אבל מאחר ולא ביקשתם את עזרתי אתן לכם לעבוד קשה לחינם".
כמה קללות, הפנימית נמשכת החוצה ואחת אחרת (ואחרונה) נשלפת מהתיקים.
פנג מבקש שהפעם ניתן לו לעשות את זה לבד, שנראה איך צריך לעשות את זה בלי צביטות.
כולם מפנים את הבמה והמאסטר מתחיל לעבוד.
הוא לא מאמין בניפוח הפנימית מעט לפני הכנסת הצמיג, ולכן הפעם גילינו שגם זו נצבטה רק כשכבר כל הצמיג היה בפנים והפנימית פשוט סרבה להתנפח.
שוב מפרקים, שוב מוציאים את הפנימית (כשהחיוך של פנג כבר נמחק) ואחד החבר'ה שולף מדבקות של אופניים.
פנג מאתר במיומנות את הצביטה שגרם, מדביק את המדבקה, מנפח מעט ו.... מגלה צביטה נוספת.
כמה מדבקות מאוחר יותר מסתבר שהמאסטר הצליח לצבוט את הפנימית בלא פחות מ-4 מקומות שונים!!! (בשלב זה כבר היה לנו חבל על המדבקות, אז יכול להיות שה-4 הזה הוא בעצם 10).
הוא עוד ניסה להציל את כבודו האבוד בשיטת האזיקונים (ראו תמונה), אבל זה כמובן היה מעט מדי - מאוחר מדי, ואני התגלגלתי בחזרה לטנדר על הפנצ'ר.

בקיצור, הוא אמנם מהווה כאן בפורום סמכות טכנית, אבל אל תתנו לו להתקרב לפנימיות שלכם!

 
מה גורם לצביטה בפנימית?

וסתם לידע כללי: יש משהו שאפשר לעשות כדי למנוע מראש דברים כאלה או פנצ'רים בכלל? יש אפשרות לשימוש בפנימיות עבות או אולי צמיגים ללא פנימית?
 

doutsh

New member
כמה תשובות

יש שתי סיבות לצביטה בפנימית. הראשונה היא רכיבה עם לחץ אוויר נמוך בשילוב עם התנגשות מהירה במכשול, הצמיג "מתקפל" והפנימית נצבטת.
השניה היא מה שקרה לנו - בהתליך ההכנסה של הצמיג לג'אנט, תופסים בטעות את הפנימית עם הכפות שאיתן מרכיבים את הצמיג וצובטים אותה. זה כנראה נוסע מחוסר תשומת לבד ו/או טכניקה לקויה.
&nbsp
אני חושב שפנימיות עבות דווקא סובלות יותר מצביטות, אבל פחות מחורים מעצמים זרים, יתקנו אותי המבינים אם אני טועה.
&nbsp
יש מספר אופציות לרכיבה ללא פנימית -
מוסים - מין ספוג עגול בצורת פנימית מנופחת שממלא את החלל בין הג'אנט לצמיג ומהווה מעין פנימית.
טיובליס - פנימית קטנה שמצמידה היטב את שפתי הצמיג לג'אנט ומאפשרת לנפח את הצמיג עצמו ללא פנימית. הצמיג עצמו גם יכול כמובן להתפנצ'ר כתוצאה למשל ממסמר שנתקע בו, אבל את זה יחסית קל לתקן בלי לפרק כלום ואפשר להמשיך לרכב.
 

המחשמל 64

New member
מנהל
איזה חברים יש לך doutsh באמת איזה חברים


איזה חוסר ידע,עד כדי כך נתת לו להסתלבט עליכם ועוד רוכב על אופנוע כחול נו מה תאמר ,מה שאתה אומר זה בעצם,תכלס ידיים שמאליות יש לו לפנג'.

נראה לי שהמשפט שגם מתאים כאן:"ויקומו הגזרים ויכו את הגננים".
הכי חשוב שתעשה לו קורס מניעת צביטות.
ג-ד-ו-ל
 
אני מוכן לעשות לכם קורס החלפת פנימית שבה תלמדו

להחליף פנימית ברבע מן הזמן הנדרש לכם בד"כ וללא צביטות כלל.
פעם אחר פעם.

אם מישהו מרים את הכפפה אני מוכן לבוא וללמד שיטה שמרבית הרוכבים לא מכירים והיא מתאימה גם להחלפת מוסים.

המחשמל?
 

doutsh

New member
בפנים

לצערי אין לי את המקום לארח דבר כזה, אבל אשמח לבוא ללמוד
 

המחשמל 64

New member
מנהל
כל הכבוד גז על הרצון וההצעה. לדעתי וזה

עולה לי במחשבה ניתן לעשות במקום שיש ספייס ,פתוח ,לא חייב להיות בבית של משהו אם כי זו גם אפשרות למי שיש בית עם חצר ומקום נכבד. אפשרי מפגש ביער או בכל מקום שנוח לחברים. אפשרי כמובן להגיע בכל כלי רכב. בכל מקרה כיבוד גם לכיף האוירה יתחלק בין כולם זו הצעתי. עוגות טובות עלי!! או כל דבר אחר חופשי.מקום ושעה אני זורם.
האמת אני על הפנים בהחלפת פנימית פנג' בטח יותר טוב ממני
 
אפשר אחה"צ על הספסלים במצפה מודיעין, מתחת לגשר בשוהם

או בכל מקום אחר.

תקבע מקום וזמן. תדאג לגלגל אחורי לתרגולים ואני אלמד את השיטה שבעקבותיה יש סיכוי שיפסיקו לפחד מהחלפות פנימיות וצמיגים.
 

המחשמל 64

New member
מנהל
תודה גז
אני אפתח נושא בעניין בהקשר למועד להיכן שיהיה לך

נוח נגיע.
 
למעלה