חלפים להסקוורנה מהדור שלפני 2014

רוכבון

New member
חלפים להסקוורנה מהדור שלפני 2014

מישהו יודע אם יש ייבוא מסודר לארץ של חלפים להסקוורנות הישנות?
אני רואה ביד 2 שמוכרים את הכלים הללו מאד בזול - האם הסיבה היא חוסר בחלפים?
 

hananlv

New member
אף יבואן היום לא ממש מחזיק בסטוק משמעותי של חלפים

כולם משתדלים להחזיק במיידי מלאי מצומצם מאוד של חלפים פופולרים וכל השאר
מגיע בהזמנה שלוקחת בין שבועיים לחודש. כך שאין באמת הבדל מהותי בין הוסקוורנה אדומה לזו הלבנה ולאחותה הקטומה....


כותב בתור מי שמי שה KTM (החדש) שלו מושבת כבר 5 שבועות בציפיה לחלק שעולה 2 גרוש ולא בפעם הראשונה...
 

המחשמל 64

New member
מנהל
מה שכתבת נכון לדעתי בהחלט בהקשר לסטוק שאלה עקונית

אם כך המצב מדוע לא להביא מחו'ל את החלק?
האם אין חובה להחזיק מלאי חלפים זמין (על המדף) ו/או אין חובה לספק בזמן סביר ללקוח? אני לא מתפלא על החלק שאתה ממתין לו בזמן אבל זה נשמע לא טוב ומחמיא ליבואן הכתום
 

hananlv

New member
למה לא להביא מחו"ל? -כי:

1. שרותי הדואר בישראל פשטו את הרגל והתמוטטו ממזמן
2.משרד התחבורה יחד עם המכס מוציאים לך את הנשמה עם כל מיני אישורים מטופשים
3.בסופו של דבר - מחיר החלפים אצל היבואן יהיה יותר זול
4.היבואנים תמיד אומרים לך - אוטוטו החלק פה עוד שבוע זה מגיע ואז מתחילים הסיפורים על משלוח שנתקע במכס,חגים ומועדים בארץ ובחו"ל ושאר ירקות.

בקיצור - אם אין לך מישהו שמביא את החלק ביד חבל בכלל להתחיל בתהליך ההזמנה - אלא אם מדובר במשהו שאתה לא צריך באופן מיידי
 

enigo

New member
אני די בטוח שיש דרישה בחוק לגבי מלאי החלקים שהיבואן מחויב לו

ושהמצב שאתה מתאר אינו תקין.
לא רוצים להחזיק במלאי? סבבה - שיספגו את עלות משלוח מהיר מחו"ל לארץ ויעמדו בדרישות החוק.
 
נוהל דיי פשוט

יבואן חייב להחזיק מלאי חלפים לכל רכב שייבא עד 7 שנים אחורה.
במידה ואין חלק במלאי חייב היבואן לספקו תוך 7 ימי עבודה.
במידה והיבואן יוכיח כי היה קושי מהותי לספק את החלף יואשרו לו עוד 7 ימי עבודה (סה"כ 14 ימי עבודה)
במידה ולא....אפשר להתחיל לחשוב מה ואיך עושים.
 
למעלה