חג שמח לכם ממוטי מור - שימוש ב CRF450X כדו"ש

M O R M

New member
חג שמח לכם ממוטי מור - שימוש ב CRF450X כדו"ש

חברים יקרים חג שמח לכם

נתבקשתי לספר על ההונדה CRF450X (לפעשה האופנוע השני וחצי שלי ) אשר משמש כאופנוע דו שימושי.

החלפתי גלגלי שיניים מהמקורי ביחס העברה 13/51 למשהוא מתון יותר 14/48 אשר מאפשר רכיבה בירידה עם רוח גב במהירות מקסימלית של 170 קמ"ש .

משמעו אפשרות שיוט נוח ב 120 קמ"ש עם אפשרות בריחה אקטיבית ממצבי סכנה עד מהירות של 150 קמ"ש במישור.

האופנוע אמין ותחזוקתו זולה עם 1750 שעות מנוע או 43000 ק"מ שזה נחשב המון לאופנוע אנדורו (הקודם HM מודל 2010 רישוי צהוב ) עכשיו אני עם הונדה CRF450X של הונדה ישראל רישוי צהוב של REDMOTO האיטלקית ברשיון הונדה יפן (זמנית).

שאלות?

תודה
חג שמח ליושבי הפרדס של תפוז.

מוטי מור.

נ.ב.
פרוט תמצאו בארכיון הפורום "אופן שימוש באופנוע הונדה CRF450X כאופנוע דו שימושי

http://www.tapuz.co.il/search2009/?...e=M O R M&subject=אופן&page=1&hc_location=ufi


http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/363/165577732/ספורט_ומוטוריקה/אופנועי_שטח

 
תודה על השיתוף

האם החלפת גלגשים ושינוי יחסי העברה זה באמת כל מה שדרוש כדי להפוך מכונה מקצועית לאופנוע דו שימושי?
&nbsp
האם זה מקצר את אורך חיי המנוע?
&nbsp
מה העלויות תחזוקה שוטפת בהן התנסת?
&nbsp
ושאלה אחרונה: למה בחרת דווקא בהונדה? מה דעתך על הימאהה wr450 המוזרק לביצוע הסבה שכזו?
 

המחשמל 64

New member
מנהל
האופנועים הללו ישארו לעולם אופנועי אינודורו גם אם יתארך

להם יחס העברה על ידי גג"שים.
עדיין יטופלו בהתאם לאופנועי אינודורו ובתדירות הנדרשת בשונה מאד
מכל אופנוע דו"ש אחר.
לגבי עלויות : רוצה לרכב עם אופנוע אינדורו בכביש במהירות ואתה חושב שתהנה בכיף שיבושם לך. ממש לא בנויים לזה "תהנה" מאד מהמושב במיוחד ומרעש המנוע עם יחס כזה או אחר. וגם תשלם המון כסף באחזקה ובמה לא.
בקיצור אם יש לך תקציב מאחוריך בכיף ואם לא תקנה דו"ש .
אגב הימהה אותו הדבר אופנוע שטח מקצועי לכל דבר ועניין.
 
אני לא יודע. זה שפתח את השרשור כתב בפירוש "תחזוקתו זולה"

וממה שהוא כתב הוא גם עשה הרבה קילומטראז' בתצורה הזו... יש לך נסיון דומה שהניב מסקנות אחרות? אני לא שואל בזלזול כמובן אלא מתוך סקרנות.
&nbsp
ואפרופו סקרנות - סתם שאלה לידע כללי אני מצטער אם זו שאלה טיפשית:
אין אפשרות להגדיל את נפח תא השמן בחלק אפטר מרקט כל שהוא? או להוסיף לשמן מנוע איזה תוסף כל שהוא - שיקרר או יאריך חיים - כדי "לרווח" יותר את ההחלפות שמן?
 

המחשמל 64

New member
מנהל
אין נסיון דומה ולא צריך נסיון דומה. יש אופנוע ויש לו יעוד .

אופנוע אינדורו יש לו תכונות X בכל היבט ממכלולים ועד מנוע ועד בכלל וכנ"ל לדו"ש.
זה לא משנה אם תחליף שמן כזה או אחר בכל מקרה יש הוראות יצרן יש נסיון שנצבר. אתה לא יכול לעשות מאדם גבוה נמוך וההיפך לדוגמא.
גם כאן יש יעוד לכלים הנ"ל יש להם את התכונות השמורות להם, ככה בנו אותם ככלי שטח טהורים ולא כלי דו"ש. פותח השרשור השקיע בשינויים כאלה ואחרים כי כך החליט גם בהיבט תקציבי .אין חיה כזו להגדיל עוקת שמן זה נתון תיכנוני של המנוע זה כמו שהוא בנוי לבוכנה אחת ולא 2.
ריווח הטיפול הוא החלטת משתמש. מה תהיינה התוצאות הזמן יאמר ויכתיב.
לסיכום מה שעשה פלוני לא יתאים בהכרח לאחר עקב אלף ואחת סיבות.
צריך לקחת הכל בפרופוציה מתאימה ובערבון מוגבל.
קנה אופנוע שיתאים לך שישב לך טוב במחשבה ובכיף. כמה יעלה יעלה.אין זול ולא יהיה זול . זו השקעה שלא תתן תנובה ותשואה כמו דירה. זה תמיד ירד זה תמיד יעלה וזה תמיד ידרוש השקעה לתחזוקה.
בהצלחה!
 

a c t i v e X

New member
הוא שכח לציין שאת הX הקודם שלו (הHM) הוא פירק לגורמים

המנוע שם מת ושופץ.
הוא שוכח לציין את העלויות הנמוכות שלו שהן לזכות אין ספור שעות וחפרנות שלו בבניית מחסן חלפים מבוסס איביי, לא מתאים לכולם
הוא שכח שזה הCRFX השני עכשיו, כי הראשון מת... מה שה DRZ לא היה מת, זה כן.
&nbsp
ככה זה, אופנוע אנדורו ישאר אנדורו, תחזוקה יקרה, מרווח טיפולים צפוף יותר וכו
&nbsp
 
אחד התורמים הגדולים לנוף

אילו היה מארגן רכישה קבוצתית של עגלות ולא היה עוסק בצמיגים - דיינו
אילו היה מארגן רכישה קבוצתית של צמיגים ולא היה שורף זמן בעניני משרד האוצר וביטוח החובה - דיינו
אילו היה שורף זמן לטובת הכלל בעניני ביטוח החובה ולא היה בוחן על חשבונו את ה CMC הסיני - דיינו
אילו היה שורף 50 אלף מרשרשים על הסיני ולא היה דואג לפרסם את ממצאיו - דיינו
אילו היה דואג לפרסם את ממצאיו על הסיני ולא היה מפרסם את עלילותיו בכלא הטורקי - דיינו.
וכיו"ב ממה שזכרתי בשלוף.
 
למעלה