חג שמח לכם ממוטי מור - שימוש ב CRF450X כדו"ש
חברים יקרים חג שמח לכם
נתבקשתי לספר על ההונדה CRF450X (לפעשה האופנוע השני וחצי שלי ) אשר משמש כאופנוע דו שימושי.
החלפתי גלגלי שיניים מהמקורי ביחס העברה 13/51 למשהוא מתון יותר 14/48 אשר מאפשר רכיבה בירידה עם רוח גב במהירות מקסימלית של 170 קמ"ש .
משמעו אפשרות שיוט נוח ב 120 קמ"ש עם אפשרות בריחה אקטיבית ממצבי סכנה עד מהירות של 150 קמ"ש במישור.
האופנוע אמין ותחזוקתו זולה עם 1750 שעות מנוע או 43000 ק"מ שזה נחשב המון לאופנוע אנדורו (הקודם HM מודל 2010 רישוי צהוב ) עכשיו אני עם הונדה CRF450X של הונדה ישראל רישוי צהוב של REDMOTO האיטלקית ברשיון הונדה יפן (זמנית).
שאלות?
תודה
חג שמח ליושבי הפרדס של תפוז.
מוטי מור.
נ.ב.
פרוט תמצאו בארכיון הפורום "אופן שימוש באופנוע הונדה CRF450X כאופנוע דו שימושי
http://www.tapuz.co.il/search2009/?...e=M O R M&subject=אופן&page=1&hc_location=ufi
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/363/165577732/ספורט_ומוטוריקה/אופנועי_שטח
חברים יקרים חג שמח לכם
נתבקשתי לספר על ההונדה CRF450X (לפעשה האופנוע השני וחצי שלי ) אשר משמש כאופנוע דו שימושי.
החלפתי גלגלי שיניים מהמקורי ביחס העברה 13/51 למשהוא מתון יותר 14/48 אשר מאפשר רכיבה בירידה עם רוח גב במהירות מקסימלית של 170 קמ"ש .
משמעו אפשרות שיוט נוח ב 120 קמ"ש עם אפשרות בריחה אקטיבית ממצבי סכנה עד מהירות של 150 קמ"ש במישור.
האופנוע אמין ותחזוקתו זולה עם 1750 שעות מנוע או 43000 ק"מ שזה נחשב המון לאופנוע אנדורו (הקודם HM מודל 2010 רישוי צהוב ) עכשיו אני עם הונדה CRF450X של הונדה ישראל רישוי צהוב של REDMOTO האיטלקית ברשיון הונדה יפן (זמנית).
שאלות?
תודה
חג שמח ליושבי הפרדס של תפוז.
מוטי מור.
נ.ב.
פרוט תמצאו בארכיון הפורום "אופן שימוש באופנוע הונדה CRF450X כאופנוע דו שימושי
http://www.tapuz.co.il/search2009/?...e=M O R M&subject=אופן&page=1&hc_location=ufi
http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/363/165577732/ספורט_ומוטוריקה/אופנועי_שטח