שוב מתחיל...
עם בוא הילד השני, העלה החצי החושב את הרעיון להחליף את מצנח הרחיפה באופנוע שטח.
הדרישות הן של אחד שמתאים בול ל- "פרופ' רענן: לא. זה דו"ש, לא אנדורו. זה כלי המאפשר לך התניידות יום יומית ובסופ"שים, להיכנס בשדה בוקר ולצאת באילת. הכל דרך השטח, בניחותא ובנעימות. כמו שנאמר – בזולה. אתה לא הולך להתחרות איתו נגד אף אחד". עם ניסיון מועט באופנועים (X250 לפני איזה 20 וקצת שנה) והרבה זיכרונות טובים.
בנוסף, כנראה שהאופנוע יראה מעט יחסית כביש, הרבה שבילים וקצת+ שטח מאתגר יותר.
והשאלה היא איזה אופנועים מקבילים היום ל- DR-350 של תחילת שנות ה-90; שיהיו מתאימים למתחיל וגם יענו על התאור של הפרופ' במדויק.
התשובה של רענן מדברת על ה- dr'ים עצמם, beta350, הWR250R של ימאהה, וההונדה crf250L.
אחרי שיטוט קצר (מדי, לטעמי) ברחבי הרשת, נראה לי שה-wr250r, הוא המתאים ביותר. אשמח לשמוע עוד דעות ועל עוד קנדידטים.
תודה מראש,
ניצן
עם בוא הילד השני, העלה החצי החושב את הרעיון להחליף את מצנח הרחיפה באופנוע שטח.
הדרישות הן של אחד שמתאים בול ל- "פרופ' רענן: לא. זה דו"ש, לא אנדורו. זה כלי המאפשר לך התניידות יום יומית ובסופ"שים, להיכנס בשדה בוקר ולצאת באילת. הכל דרך השטח, בניחותא ובנעימות. כמו שנאמר – בזולה. אתה לא הולך להתחרות איתו נגד אף אחד". עם ניסיון מועט באופנועים (X250 לפני איזה 20 וקצת שנה) והרבה זיכרונות טובים.
בנוסף, כנראה שהאופנוע יראה מעט יחסית כביש, הרבה שבילים וקצת+ שטח מאתגר יותר.
והשאלה היא איזה אופנועים מקבילים היום ל- DR-350 של תחילת שנות ה-90; שיהיו מתאימים למתחיל וגם יענו על התאור של הפרופ' במדויק.
התשובה של רענן מדברת על ה- dr'ים עצמם, beta350, הWR250R של ימאהה, וההונדה crf250L.
אחרי שיטוט קצר (מדי, לטעמי) ברחבי הרשת, נראה לי שה-wr250r, הוא המתאים ביותר. אשמח לשמוע עוד דעות ועל עוד קנדידטים.
תודה מראש,
ניצן