מתקן לעיגון אופנוע לקיר.

ה ט ו ח ן

New member
מתקן לעיגון אופנוע לקיר.

הבנתי שיש מסגר שמייצר מתקנים שמעגנים את האופנוע לקיר (גלגל קדמי + פרונט). מישהו שמע על זה ? מישהו יודע מי המסגר ? משהו דומה ?
 

המחשמל 64

New member
מנהל
מה רע במתקן עיגון לקיר שכולל

פלטה בגודל 20-25X20-25 ריבועית עם 4 גוז'ונים מרותך אליה אחר ההלבשה לקיר+טבעת ברזל מסיבית ועבה מרותכת לפלטה? אליה מתחברת שרשרת נסיבית ומנועל מכובד לגוף האופנוע כקשירה? מכיר מי שמשתמש בתצורה זו ומרוצה בהחלט.
 

enigo

New member
מה זה "מרוצה בהחלט"? כמה נסיונות גניבה כושלים היו עד עתה?

 

המחשמל 64

New member
מנהל
לא ידוע על נסיונות גניבה. בכל מקרה הסיכוי לגניבה גדול כאשר

האופנוע נמצא בחוץ באופן גלוי לכל.הרי שגנב יחליט לגנוב הוא יגנוב.
יחד עם זאת, כאשר האופנוע מוסתר ומאוחסן במחסן סגור לדוגמא
אם יש רתימה לקיר +שרשרת כנ"ל, זה עוד סוג של אבטחה
ואבטחה טובה לדעתי.קרי עוד מכשול בדרך.
 

ה ט ו ח ן

New member
וכמה עולה ביטוח כנגד גניבות לשנה ?

בפעם אחרונה שאני בדקתי (לפני כ 10-15 שנים), זה היה 13% מערך הכלי .... כלומר בערך כל 7.5 שנים אתה משלם את הכלי ...

ברמות כאלה של פרמייה, כבר שווה לך להיות הביטוח של עצמך.
 
אז היום זה שונה

כיסוי מלא, כלומר גניבה שריפה, תאונה צד ג' בכל מקום עולה בין 5 ל 6 אחוז מערך הכלי
בכלי של 60K זה יוצא כ3K לשנה

כיסוי חלקי, גניבה, שריפה בבית בלבד עולה כמחצית (סד"ג של 1500-2000 לשנה)

שרותי איתור (הזעקה האחרונה ושירותים דומים) מבטיחים החזר מלא במקרה של גניבה תמורת דמי מנוי של כ 1000 ש"ח בשנה.

אז מבטחים וישנים כמו תינוק.
 

המחשמל 64

New member
מנהל
אני מסכים בהחלט איתך שביטוח זה הדבר

המיטבי ללא ספק. אכן ראש שקט. הביטוח לגניבה של כ 5 עד 6 אחוז הוא רק תוספת לעלות הגבוהה של ביטוח החובה כך אני מבין את מה שכתב הטוחן. הרי מי שלא בגיל מעל 50 ולא עושה כולל השתתפות עצמית משלם המון על ביטוח לכלי של כ 60k.זו עלות של כ 10 אחוז ערך הכלי.הביטוח הכולל כפי שכתב הטוחן גם להבנתי ולדעתי. מה שאני מנסה לאמר שכלל חבילת הביטוח יקרה בעיקר מהחובה שמקרין את עלותו הגבוהה על הסך .שפרמטרים של גיל ,השתתפות עצמית וכו' משפיעים, על העלות הכללית. מה שיוצא, שרוכב צעיר דווקא שרוכב על כלי של 50k גם ישלם סביב 5k חובה וסוג של מקיף .זה במינימום העלות שתצא להבנתי. אז גם כאן לפחות 10% מהערך של האופנוע על ביטוח. מה דעתך גז האם אכן כך?
 
מה הקשר לחובה?

חובה אתה משלם בנפרד.

הכל עניין של ניהול סיכונים ושלוות נפש.

אני משלם מקיף מלא על הדוקאטי, 6% בשנה.

ב2013 עברתי תאונה מאד לא סימפטית בכביש 4 ששלחה אותי למיון באמבולנס ואת הדוקאטי הקודם לעולם שכולו טוב וחלקי חילוף מעוקמים.
התאונה היתה מתרחשת ללא קשר לעובדה שהיה לי ביטוח או לא.

חברת הביטוח שילמה את מלא עלותו של האופנוע, וכך להבנתי הרווחתי תשלום ביטוח מקיף ל 16.6 שנים הבאות וביטוח חובה באותו סדר גודל.

עכשיו תעשה חישוב, מה הסבירות שיגנבו לך את האופנוע ב16 שנה הבאות?
סביר? פחות מסביר? לא סביר כלל?

ומעבר לכך גם לעובדה שאתה ישן בשקט יש משמעות כספית, כמה זה שווה לך? 500 שקל בשנה? 1000?

שקלל את העובדות ועל פי זה קבל החלטה...
 

רונןA

New member
לגמרי

 

ה ט ו ח ן

New member
מה שכתבתי התייחס רק למקיף (+צד ג').

נאמר לי בזמנו שאלה התעריפים לאופנועי שטח, כי הם מאד מאד גניבים. אני גם זוכר תקופה בה לא היו בכלל מוכנים לבטח DRים ...

לגז,
אתה מבטח גם את ה KTM שלך ? גם שם מדובר על 6% ?
 

המחשמל 64

New member
מנהל
גז ,יש הגיון בדברים. לא ידעתי על השינוי בעלות הביטוח

המקיף ובכלל האופציות, הלכה ולמעה כפי שהסברת.
טוב לדעת.
 

ה ט ו ח ן

New member
הבעייה בפתרון הזה, שבד"כ השרשרת/מנעול יהיו די נגישים

לפורץ. כלומר יהיה לו יחסית נוח 'לעבוד' עליהם עם ציוד חיתוך.

אמנם לא ראיתי עדיין את המתקן שאני מדבר עליו (רק נאמר שיש מסגר שמייצר כאלה), אבל אם הוא נעשה עם מחשבה, אז המנעול אמור להיות די לא נגיש (כמו נניח במתקן רתק).
 
אתה שולף ג'מבו עם לום גם מקיר בטון מזויין. הכשל ברוב המקרים

הוא של הבטון בכלל, לא של הבורג לכן היכולת לשלוף אותו תלויה קשר ישיר בחוזק הבטון. בחוזקים הסטנדרטים של הבטונים המצויים אפשר יהיה לשלוף אותו עם לום. וזה כולל בטון של ממ"ד.
&nbsp
אם כבר רוצים ברגים עם התנגדות רצינית לשליפה בציר הקידוח אז להילטי יש ברגים עם עומסים משמעותית יותר גדולים מהג'מבו הכי גיבור שיש.
הם גם עולים בהתאם.
 
למעלה