לאחר הרכיבה היום ועם מעבר של כמה מעברי

המחשמל 64

New member
מנהל
לאחר הרכיבה היום ועם מעבר של כמה מעברי

מים מהם אחד משמעותי שהפתיע אף אותי עלו מספר שאלות. ביציאה מהמעבר אופנוע אחד כבה(קטמ 530). אצלי בגאס גאס (4T) המנוע נחנק בעיצומה של החציה איך שהוא התגברתי ,יצאתי הסתדר. אם כך האם המצב של חניקת האויר בצינור מהקרבורטור יכול לאפשר אם וכאשר יניקת מים או האם ברגע שיש חניקה לצינורית מיידית המנוע כבה? בנוסף עלתה סוגיה נוספת. בהנחה ששמן מנוע ב4 פעימות הוא חצי סינטטי מה אורך חייו? הכוונה נאמר שאני מבצע טיפול כל X שעות נאמר 30 שעות. את המשך הנ"ל מכל סיבה שהיא עברתי מעל 6 חודשים כדוגמא מכל סיבה שהיא. האם המצב תקין או לא? כלומר האם שמן מוטול לדוגמא חצי סינטטי מחויב בהחלפה של סמן מינימלי או לא ואם כן מה פרק הזמן ללא החלפה? תודה!!
 

DRZיוגי

New member
מים יכולים לעבור את מסנן האויר ואף לחדור

לשמן המנוע דרך הנשמים.אחרי טיול כזה הייתי מחליף שמן ומסנן.
הוראות היצרנים לגבי מועד החלפת שמנים מגדירות ק"מ/ש"מ או חצי שנה בלי קשר לנסועה כי השמן מתחמצן וסופח דלק במנוע.לשמנים הסינטטיים יתרון באריכות חיים ועמידה בטמפ' גבוהות וכן טווח צמיגות נרחב,לשמן על בסיס מינרלי יתרון בספיחת פיח ומחיר זול מה שחשוב זה מה שהגדיר היצרן כמתאים לאופנוע.
 

המחשמל 64

New member
מנהל
מעבר המים אכן היה עמוק( יחסית למה שאני מכיר)

ונאמר שאני חוצה אזי חלק כביכול ניתז לצדדים. אני מניח שהגובה היה בערך גחון האופנוע פלוס מינוס. לא הגיע לגובה הפילטר אויר אבל בהחלט ויתכן חדרו לשם מההתזה לצדדים.שאתה מדבר על נשם היכן נמצא הנשם במנוע הWR? אין לי מושג באמת. השאלה גם האם המגע של צינורית הקרבורטור עם המים הרי היא משמשת כפתח אויר יכולה לאפשר יניקה של מים בנוסף או שאין סיכוי שמשם יכנסו/יחדרו. בכל מקרה הוא הולך לטיפול וטוב לדעת לגבי החצי שנה לשמן מנוע.
 

hananlv

New member
מים בגובה הגחון לא יכולים להכנס למנוע בשום צורה

גם אם הייתה התזה לצדדים ונכנסו כמה טיפות לפילטר אוויר לא יכול
להגרם שום נזק...אתה יכול להיות רגוע.
 

המחשמל 64

New member
מנהל
תודה יוגי. אכן גם בדקתי הבית פילטר

יבש כמו הנגב.. תודה על התשובה.
 
למעלה