לאחר הרכיבה היום ועם מעבר של כמה מעברי
מים מהם אחד משמעותי שהפתיע אף אותי עלו מספר שאלות. ביציאה מהמעבר אופנוע אחד כבה(קטמ 530). אצלי בגאס גאס (4T) המנוע נחנק בעיצומה של החציה איך שהוא התגברתי ,יצאתי הסתדר. אם כך האם המצב של חניקת האויר בצינור מהקרבורטור יכול לאפשר אם וכאשר יניקת מים או האם ברגע שיש חניקה לצינורית מיידית המנוע כבה? בנוסף עלתה סוגיה נוספת. בהנחה ששמן מנוע ב4 פעימות הוא חצי סינטטי מה אורך חייו? הכוונה נאמר שאני מבצע טיפול כל X שעות נאמר 30 שעות. את המשך הנ"ל מכל סיבה שהיא עברתי מעל 6 חודשים כדוגמא מכל סיבה שהיא. האם המצב תקין או לא? כלומר האם שמן מוטול לדוגמא חצי סינטטי מחויב בהחלפה של סמן מינימלי או לא ואם כן מה פרק הזמן ללא החלפה? תודה!!
מים מהם אחד משמעותי שהפתיע אף אותי עלו מספר שאלות. ביציאה מהמעבר אופנוע אחד כבה(קטמ 530). אצלי בגאס גאס (4T) המנוע נחנק בעיצומה של החציה איך שהוא התגברתי ,יצאתי הסתדר. אם כך האם המצב של חניקת האויר בצינור מהקרבורטור יכול לאפשר אם וכאשר יניקת מים או האם ברגע שיש חניקה לצינורית מיידית המנוע כבה? בנוסף עלתה סוגיה נוספת. בהנחה ששמן מנוע ב4 פעימות הוא חצי סינטטי מה אורך חייו? הכוונה נאמר שאני מבצע טיפול כל X שעות נאמר 30 שעות. את המשך הנ"ל מכל סיבה שהיא עברתי מעל 6 חודשים כדוגמא מכל סיבה שהיא. האם המצב תקין או לא? כלומר האם שמן מוטול לדוגמא חצי סינטטי מחויב בהחלפה של סמן מינימלי או לא ואם כן מה פרק הזמן ללא החלפה? תודה!!