קסטרו, אשדוד.

כי אנשים כמוך

יכולים לדפוק את הפרנסה שלה. אני מסכים עם מה שעשית. פשוט אני חושב מה היא חשבה באותו הרגע.
 

One Echoe

New member
למה נודניק?

רק נכנסתי ושאלתי שאלה. אתה לא בעד מודעות וזכויות הצרכן? אתה בעד שחברות יעשו ככל העולה על רוחן, בלי ביקורת? מה יקרה אם מחר ימכרו משהו שלא מוצא חן בעיניך, ותרצה למחות על כך..גם תדבר ככה? סך הכל נכנסתי ושאלתי שאלה, וקיבלתי שירות זוועה... לפגוע בפרנסה שלה? על מה, על זה ששאלתי שאלה? יש לי את הזכות למחות, לשאול שאלות, וכל היוצא בכך. מעבר לכך שהפרנסה שלה היא על חשבון רצח..
 

טולייצ

New member
אבל

מה אתה באמת מנסה להוכיח פה? שההפגנות שלכם הצליחו? זה מעניק לך כוח נוסף? אני מבינה לגמריי את העניין המוסרי פה,את האכפתיות שכולכם מביעים [אילו חיות יכלו לדבר
],אבל כבר עשיתם את שלכם,הם "מפחדים" למכור פרוות [אם הם ירצו הם ימכרו,ואין לאף אחד מכם את הכוח למנוע זאת מהם]. "האמת שהאימפקט שהקמפיין גרם הוא מעולה.." זה בעצם סיפוק אישי? הרי זה ברור מאליו שעובדת תדבר להגנת המקום [במקרה הנ"ל-קסטרו,כולל תכולת החנות]. אני מנסה להבין את הגישה של כולכם,שוב ושוב,ולא מצליחה להגיע לעומק העניין..
 

goldyboy

New member
תנסי יותר חזק

אולי בסוף תגיעי, אם קצת תפתחי את המחשבה שלך לדברים שלא חשבת עליהם.
 

One Echoe

New member
היי, שלום.

---מה אתה באמת מנסה להוכיח פה? שההפגנות שלכם הצליחו? זה מעניק לך כוח נוסף?--- לא ניסיתי להוכיח כלום
--אני מבינה לגמריי את העניין המוסרי פה,את האכפתיות שכולכם מביעים [אילו חיות יכלו לדבר ],אבל כבר עשיתם את שלכם,הם "מפחדים" למכור פרוות [אם הם ירצו הם ימכרו,ואין לאף אחד מכם את הכוח למנוע זאת מהם].-- לא את לא מבינה. ואם את מבינה, אז לא לגמרי. אם היית מבינה, לא היית כותבת את ההודעה הזאת. ויש לנו את הכוח למנוע מהם למכור פרוות. והצגנו אותו כמו שצריך, וכאמור הם הפסיקו למכור מוצרי-דם ורצח. --האמת שהאימפקט שהקמפיין גרם הוא מעולה.." זה בעצם סיפוק אישי?-- סיפוק אישי?! הסיפוק שלי הוא שהקמפיין נגד הפרוות עבד נפלא, ועכשיו כל חברה מפחדת למכור פרוות. זו הצלת נפשות בראש ובראשונה. אנחנו לא פועלים למען עצמינו, אלא למען-החיות. ----הרי זה ברור מאליו שעובדת תדבר להגנת המקום [במקרה הנ"ל-קסטרו,כולל תכולת החנות].--- להגנת המקום?! על מה יש לה להגן? שאלתי אותה סך הכל שאלה תמימה, האם הם קיימו את ההבטחה שלהם;להוריד את כל הפרוות. על מה יש לה להגן? אם הם החליטו למכור פרוות, או להמשיך למכור, הם לא צריכים להתבייש בזה, הלא כן? בטח לא להתייחס ללקוחות תמימים כמו לזבל. --אני מנסה להבין את הגישה של כולכם,שוב ושוב,ולא מצליחה להגיע לעומק העניין..-- הגישה שלנו היא רדיקלית. אין לאף אחד זכות לקחת בעל-חיים, לפשוט לו את העור, לרצוח אותו, ולמכור אותו בחנות כזו או אחרת, בשביל סכום כסף כזה או אחר. ולכן אנחנו נורא עצבניים בנושא.
 

tomorrow girl

New member
אצלי דווקא היה אחרת

אמא שלי היתה צריכה להחליף משו שלה בקסטרו, והמוכרת המליצה לה על איזה, דכמה ימים לפני כן אמרת לה שאני אוהבת. הבעיה היתה שאמא שלי ידעה שחתמתי על העצומה, וחוצמזה, הבגד החדש עלה יותר ממה שהיא היתה צריכה להלחליף, כלומר לתת כסף לקסטרו, בשביל בגד שמיועד לי. היא פשוט חייכה למוכרת, ואמרה שהבת שלה לא קונה בקסטרו כי הם מוכים פרוות. המוכרת רק חייכה בחזרה, כמו שהיא סיפרה לי. כשחשבתי (כנראה בטעות) שנגמר כל העניין, כי הרי אני לא פעילה בפורום הזה, אז פשוט חשבתי, כשראיתי את כל הפרסומים בעיתונות, שקסטרו התקפלו והורידו את הפרוות, הלכתי שוב לקסטרו לקנות משהו. היתה שם אותה מוכרת, אז היא כזה: "את זאת שלא קונה בקסטרו, הא?" וחייכה. כלומר, לא כל המוכרים מתנהגים כמו שאתה תיארת, אותה זהפשוט לא עניין.
 

One Echoe

New member
אני אמרתי

שכל המוכרים מתנהגים כמו שאני תיארתי? איפה ראית אותי אומר את זה? תיארתי מצב שקרה לי, וזה הכל.
 

XL ROZ

New member
דיי עם הבלבולי מוח.....

הלוואי שזאת הייתה הבעיה במדינה הזאת..
 

einav2h

New member
הניק הזה נפתח ב-2004. זה לא קסטרו

זה טמבל אחד שהגיע מהשער ורוצה שנעסוק "בבעיות האמיתיות" של המדינה והעולם, לעומת הבעיות "השוליות והמינוריות" של בעה"ח. תתעלמו
 

One Echoe

New member
ראיתי.

עכשיו אני מבין מאיפה כל התגובות הטיפשיות האלה באו
 

I love Nsync

New member
-לדעתי...

הם מנסים "להעביר אותה" בחורף, וכך הם יעשו גם בחורף הבא, ובחורף שאחריו... הזונות...
 
למעלה