קסטרו, אשדוד.

One Echoe

New member
קסטרו, אשדוד.

אני חייב לספר לכם מה היה לי היום. נכנסתי לחנות קסטרו באשדוד, לשאול כמובן אם הורידו את הפרוות. כמובן שלפני ששאלתי בדקתי, והאמת שרוב הפרוות היו סינטטיות, אבל עדיין מצאתי כמה וכמה מעילים מפרוות אמיתיות. אז נכנסתי, ושאלתי את המוכרת, שבמקרה הייתה מנהלת הסניף, אם יש פרוות. מתחילת השיחה הייתה נורא סרקסטית אלי, ודווקא הטון שלי היה מאוד רך ולא תוקפני. שאלתי: " שלום, רציתי לדעת האם הורדתם את כל הפרוות, ואם נשארו כאלה? " היא אמרה משהו כמו: " למה אתה שואל ? " אמרתי לה: " אני רוצה לדעת, מז"א למה? " היא אמרה: " מי אתה, ולמה אני חייבת לענות לך ?, מה זה עניינך ? " אמרתי לה: " אני רוצה סך הכל לדעת אם עמדתם בהבטחה שלכם. " היא אמרה: " אין כאן פרוות! " אמרתי לה: " אבל בעצמי ראיתי, שם בפינה " היא התחילה להתעצבן עלי ואמרה לי " מטעם מי אתה שואל ?" אמרתי לה שאני פעיל לזכויות בעלי-חיים. ואז היא אמרה לי שהם הורידו את המעילים מלאי הפרווה ושלחו אותם לחול, ובקרוב הם גם יורידו את הצווארונים, אז אמרתי לה שקראתי בכתבה הבוקר שהמנהל של קסטרו הודיע שהם לא יורידו את הצווארונים ושהם הבטיחו להוריד רק את המעילים מלאי הפרווה. היא דיברה אלי ממש בסרקסטיות ואמרה שזה לא ענייני אם יש שם פרוות או לא..והיא אמרה שזה לא מעניין אותה כי היא אוכלת הכל ואין לה בעיה ללבוש פרווה, וגם שיש לה שמיכה מחיות..ולא אכפת לה ששוחטים פרות וכל זה..לא התעמקתי איתה בשיחה, ואמרתי לה שאני מבין שהם לא מורידים את הפרוות, וההפגנות ימשכו. *זו לא הייתה במדויק השיחה, פחות או יותר - מהזיכרון. -- זה כ"כ עצבן אותי! סך הכל שאלתי אם יש פרוות..היא לא יכולה לענות? מה היא משקרת? היא חושבת שאנחנו סתומים? זה קרה לי גם ברנואר...לפני איזה חודש..שאלתי אם יש פרוות, והמוכרת ענתה לי " לא יודעת "... האמת שהאימפקט שהקמפיין גרם הוא מעולה...הם פשוט מפחדים למכור פרוות. מה אתם אומרים?
 

tafustafus

New member
../images/Emo130.gif ידעתי שהם לא יפסידו

כמו בימי הקולוניאליזם העליזים, אנשי קסטרו אינם בוחלים בעשיית כסף בארצות אחרות ממה שאינו לגיטימי עוד בארצם שלהם. אם באמת שולחים את הפרוות לחו"ל כדברי המוכרת, לא אתפלא אם היעד הוא סניפי הרשת ברוסיה ובאוקראינה -- ארצות מפגרות יחסית הן מבחינת הרגישות בציבור הרחב לזוועות הכרוכות בייצור פרוות והן מבחינת חופש ביטוי. שם, אם מישהו ירצה לארגן מחאה ציבורית, קפיטליסטים מקושרים יכולים לסדר שהמשטרה תמנע זאת זאת.
 

One Echoe

New member
../images/Emo45.gifכן. זה מה שהיא אמרה לי.

שהם שולחים את הפרוות לחו"ל! הרי מה..שהם יפסידו כסף, הגזלנים?
 

felicitas

New member
האם גם ההבטחה שבקולקציות הבאות

לא תהיה פרווה תקפה רק בארץ? לי אישית זה לא ישנה איפה הם מוכרים פרוות; אני לא אקנה בגדים של חברה בעלת מוסר כפול שכזה.
 

tafustafus

New member
למה להניח שהיא תקפה בכלל?

הם יכולים לצאת בהודעה שכמובטח, הם הפסיקו לשווק מוצרי פרווה, למעט בגדי נשים ואבזרי אופנה נלווים, כמו כובעים ונעליים, שמכירתם תימשך עד גמר המלאי של הארנבות, הסמורים, החתולים, הכלבים, השועלים, הסנאים ו/או רעיונות העיצוב של מעצבי החברה.
 

One Echoe

New member
../images/Emo45.gifאסור לסמוך על שקרנים.

אני עדיין לא אקנה מהם, כי הם ממשיכים למכור את הפרוות בחו"ל.
 

menl

New member
שאלות שנותרו ללא מענה:

1. מה קסטרו מתכוונת לעשות בפרוות שהוסרו מהחנויות? נכון להיום בצהריים התשובה היא: לא החלטנו עדיין. 2. מהי מדיניות קסטרו לגבי סניפים מחוץ לישראל? הנהלת קסטרו אמורה לחזור אליי עם תשובות.
 

menl

New member
../images/Emo51.gif

מידע זה שימש אותנו בראיון בערוץ 2.
 
הגעתי מהעמוד הראשי ואני חייב לומר

שיש בהודעה שלך מין "יאללה, בוא ניפול על המוכרת וככה ניפול על כל קסטרו". תראה, מודה ומתוודה שעניין זכויות בעל החיים לא בראש מעייני בחיי היום-יום, למרות שאני כבר 6 שנים מגדל כלב ובאמת יש לי אהבה לחיות. אבל אני דווקא רוצה לקחת את זה למקום אחר: לדעתי, הפעילות שלך היא נכונה אבל לא לאנשים הנכונים. בחייך, מה אתה רוצה מאחראית משמרת בת 21 שיש לה עדיין ריח של בקו"ם שתבוא ותדון איתך אם יש פרוות או אין פרוות
ראית פרווה? תפנה להנהלה, מה שעשית זה ש"פנית יש ל-ש"ג"... סתם נקודה למחשבה. פיק/.
 

dim18

New member
תגיד אם קבלת שרות גרוע

סתם נגיד חברו לך מודם למחשב של איזה חברת אינטרנט והוא לא עובד, למי תפנה למוקדנית בטלפון או תדרוש לדבר עם המנהל. כאן זה בדיוק אותו דבר, אני מניח שהמוכרים ובטח שאחראיות המשמרת יודעות בדיוק איזה בגדים יש או אין אצלן בסניף, ככה שהן יכולות להגיד לך אם יש פרווה או שהפסיקו למכור, וגם אילו דגמים בדיוק מכילים אותה. מן הסתם למוכרת יש מישהו מעליה ולו יש מישהו מעליו וכך הלאה עד שבסוף זה מגיע למנהל (ועובדה שנראה שהלחץ הציבורי באמת עשה משהו כאן)
 

One Echoe

New member
היי, תגובה.

כאמור, לא באתי ודרשתי כלום מהמוכרת. פשוט כלום. שאלתי אותה שאלה פשוטה, אם נשארו פרוות בחנות, כמו שהם הבטיחו. היא ענתה לי בסרקסטיות ולקחה את השיחה למקומות רחוקים. היא הייתה יכולה לענות לי ב: " כן ". עם זאת, אין לשכוח שאני נכנסתי כלקוח, ולא כפעיל. יש לי את הזכות המלאה לדעת אם מוכרים שם פרוות, או כל דבר אחר. ועצם זה שהיא ענתה לי " זה לא עניינך ", " אני לא חייבת לענות לך ", מאיר אותה באור מגעיל למדי. התלונות צריכות לבוא אליה, ולא אלי.
 
בסך-הכל זכותך, וזה יפה

אבל מן הסתם שהיא לא תענה לך יפה. זה בית עסק שלה, אתה בא ובעצם די מנסה להוציא מהחנות מוצר שקונים אותו הרבה. אישית גם במקומה הייתי רוצה להכניס לך אגרוף לפרצוף.
קשה להגיד שמעיל מעור תנין זה לא דבר יפה
אבל אני מסכים אותך בקשר לרעיון הכולל
 

A l a n i s

New member
עור תנין זה יפה?????

WTF?!?!?! זה מגעיל ללבוש עור! אני דיי נגעלת מהדברים של ההורים שלי שעשויים מעור. העור הזה אמור להיות של התנין, לא שלך.
 

Saint Jane

New member
אני ממליצה לך להתעלם מהדברים האלו.

רוב אלו שיבואו עם הודעות כאלו הם סתם טרולים שבאו מהדף הראשי.
 

עדידי מ

New member
למה להאשים בטרוליות?

הבן אדם בסך הכל ציין שלדעתו מעיל עור זה יפה... בין זה לבין להגיד שהוא דם לובש דברים כאלה המרחק רב. אני אומרת שבשר זה ממש טעים... למרות זאת אני צמחונית... דווקא מי שחושב שפרווה ועור זה יפה אבל חושב שזה יפה יותר על בעל החיים ולכן לא קונה את זה צודק יותר לדעתי מאשר זה שלא לובש את זה כי זה פשוט לא מוצא חן בעיניו (זה משפט ארוך ומסורבל
, התנצלותי הכנה) ואגב גם אני מהדף הראשי
 

One Echoe

New member
ומדוע כך?

למה במקומה היית רוצה להכניס לי אגרוף לפרצוף? בגלל שנכנסתי לחנות ושאלתי שאלה תמימה? או שמא בגלל זה שהיא ענתה לי בסרקסטיות ובמבטה כמעט גירשה אותי מהחנות?
 
למעלה