יום ג, תוכנית הבוקר של ערוץ 2

  • פותח הנושא menl
  • פורסם בתאריך

menl

New member
יום ג, תוכנית הבוקר של ערוץ 2

שלום, מומלץ לצפות בין 7-9. בברכה, מנשה
 
היה שם ממש נחמד

הייתי אמור להתעמת עם טובל'ה מעצבת הבגדים המהוללת היא הגיע לאולפן כדי לדבר בעד פרוות ואני באתי לדבר בשם המאבק רק לקראת סוף הראיון היא פתאום שינתה את דעתה ואמרה שהיא מסכימה איתי ושהיא נגד פרוות...משעשע מאוד
 

C H 4

New member
היה מרגיז

הפוסטמה הזו ממש טיפשה- היא מפגרת או משהו? מה היה הקטע הדבילי עם הדבר הזה שהיא קיעקעה לעצמה על המצח? ומה היה הקטע שלה? "אני אוהבת פרוות אבל אני בעדך?"
אני מניחה שזה לא כל כך חדש, אבל תתחדש על הרעמה
 
מילא..

הרעמה בת שלוש היא פוסטמה אבל היא לא תשתמש בפרוות והיא מעצבת מובילה . אני מניח שהיא הגיע בשביל לפרסם את עצמה ואת הקעקוע החדש שהיא עשתה אתמול (על המצח). למרות זאת זה היה מעולה שבתחילת הראיון היא באה כדי לדבר בעד פרוות ובסוף הראיון היא אמרה שהיא שינתה את דעתה .
 

menl

New member
כל הכבוד לבן כספית

שלום, דיווח קצר למי שלא צפה היום ב"רשת על הבוקר": עינב הדר ואני רואיינו ע"י בן כספית (שידוע באהדתו למאבקים למען בעלי חיים) ועינב גלילי. מולנו היתה התגובה המוכרת הישנה של קסטרו (עומדים מאחורי המשך מכירת צווארוני פרווה). הראנו את הכרזה "קסטרו- לשקר אין רגליים". הם הראו תמונות מהפגנות, ולסיכום בן כספית הצהיר שהוא לא מתכוון להיכנס לחנויות קסטרו. ציינו את אפשרות התביעה המשפטית ואת החשש שהפרוות יועברו למכירה בסניפי קסטרו בחו"ל. הזכרנו את העצומה, הפורום שלנו, ואת פיטום האווזים ופגיעות נוספות בזכויות בעלי חיים. תודה לג'יין הלוי שסייעה בהפקת החומר הנלווה לראיון. בדרך חזרה קיבלתי את עדכון ההתקפלות החדשה של קסטרו.
 

barakbl

New member
נשמע טוב.. כל הכבוד ../images/Emo39.gif

יש הקלטה איפה שהוא?
 

menl

New member
לא, זה לא אונליין

מישהו הקליט לי בחיפה כדי שאוכל לבחון מה יש לשפר.
 

One Echoe

New member
../images/Emo45.gifמעולה!...ענק...

חבל שלא ראיתי אתכם... אין איפשהו הקלטה?...
 
למעלה