הודעה לעיתונות מטעם קסטרו

SummerSpirit

New member
קסטרו- הפקת לקחים

הבנתי מקסטרו שלשבת מול איש עסקים ולדבר אליו בהגיון- זו לא הדרך האידיאלית. הם מבינים רק במושגים של כסף, רק אם יש לחץ ציבורי שמאיים על המכירות שלהם אבל עם קסטרו- מעט מדי, מאוחר מדי. לא שאני מזלזלת במאמצים או בתוצאות המאבק, כי אחרי הכל, העלנו את המודעות, השפענו וכנראה שבאמת הצלחנו להפסיק ייצור פרוות. בהנחה שנצא לעוד מאבק דומה, עם אילו מסקנות אתם יוצאים? אני למשל, הסקתי שלא צריכים לשבת להם מתחת לחלון במשך שבועות ולצעוק "רק נבלה לובשת נבלה" אלא להציב להם אולטימטום ישר, בלי אפשרות למרוח כמו שנתנו לקסטרו (אולי יש שיקולים מאחורי הקלעים שאני לא מודעת אליהם... הרחיבו את אופקיי
).
 

einav2h

New member
כן ולא

צודקת לגבי דיבור עם אנשי עסקים. טועה באשר לאולטימטום. אולטימטום יכול להוות איום, רק אם בוצעו לפני כן פעולות שגרמו לעסקנים לפחד מהפסדים כספיים, ולכן אי אפשר להתחיל ישר באולטימטום. יש צורך "לעמוד מתחת לחלון ולצעוק", כדי ליידע עוברים ושבים, ובכלל להפיץ את האינפורמציה כמה שיותר. רק כך יכול להתהוות חרם צרכנים, שהוא מה שמהווה את הבסיס לאולטימטום.
 

tafustafus

New member
פשוט מאוד

במקרם כאלה אין שום טעם באוליטמטום: צריך פשוט לעשות פעילות שתגרום נזקים תדמיתיים וכספיים, ולהתנות את הפסקתה בהפסקת מכירת הפרוות. האולטימטום המגוחך שהוצב בפני קסטרו, (שלווה בהפוגה במחאה שתוצאתה היחידה היתה התמוססות של המודעות שהצליח המאבק לעורר בתחילתו) לא גרם אלא לנזק. אין סיבה לא לדבר עם אנשי העסקים, אך אין שום סיבה להתפשר על הדרישות, אותן ניתן להשיג בקלות וביעילות על ידי כך שאנשים לא ירצו להיכנס לחנויות שמוכרות פרוות, ולו מפני שהדבר כרוך בחציית קהל מפגינים. הפגנות והפצת המסר שקסטרו = עינויים, אטימות, רדיפת ממון שאינה בוחלת בשום אמצעי וכן הלאה (ודי קל לראות שכל אלה אמיתות גמורות ולא סתם סיסמאות) היתה עובדת הרבה יותר טוב.
 

b0redavid

New member
אוסף תמונות מתצוגת האופנה של קסטרו.

כל הזכויות שמורות לקסטרו כמובן. אספתי כמה תמונות מתצוגת האופנה באתר שלהם, יש גם וידאו לתצוגה. :: Castro ::
 

ofekm1

New member
קסטרו עוברת מאופנה לקוסמטיקה...

חבל שחברת קסטרו מתעסקת בקוסמטיקה במקום בדבר האמיתי. אין לרצוח ואין להתפרנס מרצח. נקודה. לפיכך, אין סיבה להפסיק את החרם עד שקסטרו תוריד את מלאי הפרוות מהמדפים. למען האמת, לא ממש מעניין אותי מה יעשו איתו. מצידי, שיחלקו אותו לנזקקים. אנחנו כאן, כדי לוודא שחברת קסטרו תעמוד במילתה ותפסיק לסחור בנבלות. עד אז, אין שום סיבה מוסרית להפסיק את החרם. אני חושב, שהדברים הללו נשמעו בקול מאוד ברור בהפגנה, שהתקיימה הערב.
 

פרם שי

New member
קסטרו ימשיכו לסחור בנבלות

בקסטרו מוכרים בגדי עור. נבלות יישארו בחנות בכל מקרה. צריך להכניס לפרופורציה את המאבק, ולא לחשוב שההישג הזה, מה שלא יהיה, הוא אדיר לתנועה והכניס לאנשים מודעות לנושא אופנת-המתים לראש.
 

One Echoe

New member
אל תאמינו להם בשום פנים ואופן.

ואל תחזרו לקנות מהם עד שתראו לפחות פוגה של חצי שנה בלי פרוות.
 

Beyond Paradise

New member
ברור שלא נראה פרוות בקולקציית הקיץ,

אבל למה שנחזור לקנות מהם? איכפת להם רק מהכסף שלהם, לא מהחיות. אין מישהו מטומטם מספיק שיזמין קולקצייה שלמה שמבוססת על פרוות, בלי להבין את המינימום על איך שהיא מגיעה לקולב. כל דיבורי הטוהר ומוסר שלהם לא שווים כלום, יש להם אנשי יחסי ציבור מעולים, שיודעים בדיוק מה להגיד כדי לגרום להם לצאת כמו גיבורים, המוסר בהתגלמותו, ייפי הנפש. אני לא קונה את זה, וגם לא קונה קסטרו, החרם שלי נמשך לעד.
 

benjamin2020

New member
אולי זו גם שאלה של ארגון

איש מאיתנו לא הסמיך אף אחד ליצג את התנועה לזכויות בעלי חיים לדון עם קסטרו . ובודאי שלא להגיע איתם לפשרה . אני לא אומר שלא צריך לעתים לדבר עם רוצחים אם התוצאות עשויות להיות חיוביות , אך הדברים מן הראוי שיעשו בצורה מסודרת : צריך לערוך ישיבה של כל הפעילים המפגינים נגד קסטרו ובמהלכה יש להסמיך את הנציגים שידונו עם קסטרו . ובכל מקרה , אסור שלנציגים תהה סמכות להגיע עם קסטרו לאיזו שהיא פשרה . כל פשרה היא על חשבון דמם של בעלי החיים . ודמם של בעלי החיים איננו הפקר . אם קסטרו יוציאו הודעה לעתונות שבה הם מודיעים על הורדת כל מוצרי הפרווה מן המדפים לאלתר , תוך התחיבות שלעולם הם לא ימכרו מוצרים כאלה יותר , יהייה טעם לברך על המוגמר בנושא קסטרו .
 
למעלה