הודעה לעיתונות מטעם קסטרו

אל תיכנסי לשם, את תתלכלכי בדם!../images/Emo3.gif

רק נבלה לובשת נבלה! מרצח לא עושים הון, תפסיקו את האסון! פרווה זה רצח! הפסיקו את הטבח! לא רוצחת לא קונה! את קסטרו מחרימה!
קסטרו צבועים! קסטרו שקרנים! תורידו את הפרוות מהמ-ד-פ-י-ם!
 
הודעה לעיתונות מטעם קסטרו ../images/Emo62.gif

הנהלת חברת קסטרו קיימה הבוקר מפגש עם פעילים למען בעלי החיים בישראל ונציגי אגודת "תנו לחיות לחיות", במהלכה הודיעה כי תפסיק לשווק את מוצרי הפרווה לכל המאוחר עד סוף חודש נובמבר הקרוב גבי רוטר, מנכ"ל משותף קסטרו, אמר היום: חברת קסטרו מאמינה בצדקת המאבק למניעת התעללות בבעלי חיים ולכן החליטה להפסיק את שיווק מוצרי הפרוות לכל המאוחר עד סוף חודש נובמבר הקרוב. זאת, בנוסף להחלטתנו מתאריך ה- 15/9/05 בה התחייבנו להפסיק כל עיצוב וייצור של מוצרי פרווה. אתי אלטמן, דוברת ומייסדת "תנו לחיות לחיות", אמרה: "התרשמתי מכנותו ורגישותו של גבי רוטר לנושא. אני מודה לו על החלטתו להפסיק לשווק פרוות בחנויות הרשת". נציגי הפעילים למען זכויות בעלי החיים בישראל, שנכחו בישיבה, ליאור חיימוביץ ויואב ניסים, אמרו כי הם תומכים בהחלטה ומברכים על כך. ענת רפואה, פעילה לזכויות בעלי החיים בישראל: "אנו מודים לגבי רוטר ולהנהלת קסטרו על החלטתם וקוראים בזאת להסיר את החרם הציבורי נגדם". בברכה, רן רהב דובר קסטרו
 
הודעת קסטרו בעיתונות

לדעתי נחכה עד שנראה במו עיננו שהפרוות הוסרו מן המדפים, ואז אם עדיין יהיה מישהו שרוצה לקנות משם, הוא חופשי לעשות כרצונו
 

tafustafus

New member
../images/Emo31.gif קטעים

למה לא היום, למשל? כמה טלפונים לסניפים, והפרוות יורדות מן המדפים. התודות הנרגשות ממש לא במקום.
 
הם חוכמולוגים בקסטרו....

בסוף נובמבר-תחילת דצמבר מתחילים הסיילים. עד אז הם רוצים למכור את פרוותיהם לכל המרבה במחיר
באמת לא ברור לי למה פעילי זב"ח לא התעקשו שהפרוות יורדו מהמדפים לא היום
אלא אתמול
ולמה מיהרו להכריז על הפסקת חרם הצרכנים
 

oferplone

New member
עוד חודש, חודשיים,שנה, שנתיים לעולם

פשוט בושה של חברה רק מושכים זמן שיפסיקו לשחק אותה חברה שרוצה מורידה מוצרים מהמדפים באופן מיידי!
 

SummerSpirit

New member
לא מסירים שום חרם ציבורי

את כל ההערכה שהיתה לי לחברה הזאת הם הרסו במו ידיהם. מעורר בי חלחלה רק מהלסתכל בחלון הראוה שלהם ולא מעניין אותי הבולשיט של "נוריד את הפרוות עד נובמבר". קסטרו הפסידו לקוחות די נאמנים בגלל הפרוות.
 

pie and cactus

New member
ההפגנה

האם עדיין מתקיימת היום ההפגנה נגד קסטרו? השאלה היא בעקבות ההודעה שלהם לעיתונות. אני אשמח לתשובה בהקדם, כי אני צריכה לצאת מהבית ב-20 דקות הקרובות כדי להגיע בזמן...
 

menl

New member
כן, ההפגנה מתקיימת והחרם נמשך

ההישג חשוב, אך חלקי. בברכה, מנשה
 

menl

New member
למרות החלקיות, זהו הישג חשוב

אני רוצה להבהיר שלמרות שזה אינו סוף המאבק, יש להעריך את ההישג - קסטרו היא גוף כלכלי, והיכולת להסיר מהמדפים ושוב להוציא הודעה מתוקנת לעיתונות אינה דבר נפוץ בגופים כלכליים. שימו לב לציטוט הבא ששונה לחלוטין מההודעה לעיתונות הקודמת שכלל לא התייחסה להתעללות: גבי רוטר, מנכ"ל משותף בקסטרו, אמר כי "קסטרו מאמינה בצדקת המאבק למניעת התעללות בבעלי חיים ולכן החליטה להפסיק את שיווק מוצרי הפרוות. זאת, בנוסף להחלטתנו מתאריך ה- 15/9/05 בה התחייבנו להפסיק כל עיצוב וייצור של מוצרי פרווה". המאבק יימשך, אך חשוב שנדע להעריך את תוצאות הביניים. בברכה, מנשה
 
מבחינתי, מה שקסטרו

עשו החורף עם הפרוות הוא בלתי נסלח. נכון. פעילי זב"ח עשו כברת דרך היום, וגם אם זה לא סוף המאבק, יש בכך איזשהו הישג. אבל לא סוף פסוק. בלי קשר להחלטה "כן מחרימים אן לא מחרימים" - אני, אישית, לא אקנה מהם עוד בחיים. לא אני ולא בנותיי. זעקת המתים בייסורים תלווה אותי לנצח. אז בלי שום קשר לתוצאות הפגישה היום - אני בקסטרו לא אקנה יותר (לא שקניתי ממהם הרבה בעבר). לא ברור לי בכלל מה היה הצורך הזה בשיווק פרוות במדינה החמה שלנו שבקושי יש כאן חורף. מה לנו ולפרוות? הלאסקימוסים היינו?
 

menl

New member
גופים כלכליים צריכים להבין שהיענות

לציבור תגרום להסרת חרם רשמי, ובהחזרת לקוחות לחנויות, אך לא בהחזרת כל הלקוחות. חלק מהנזק התדמיתי שנגרם לקסטרו אינו ניתן לתיקון, וגופים אחרים צריכים ללמוד היטב את פרשת קסטרו ולבחון את מעשיהם.
 

benjamin2020

New member
גם אם זו היתה ארץ קרה

אסור היה לנו לרצוח בעלי חיים כדי ללבוש את פרוותם . אפשר להתקין פריטי לבוש רבים שמחממים היטב בחורף אשר עשייתם אינה כרוכה ברצח בעלי חיים . בזמנו , שהיתי בצפון ניו-המפשייר , באזור ההרים הלבנים , בשיא עונת החורף . בשלב מסויים , מעלות החום ירדו למינוס 30 צלסיוס . איש מן הנוכחים שם לא לבש בגדים שבעטים רצחו בעלי חיים . טיילנו ביערות השלג הקפואים , והבגדים הצמחונים שמרו לחלוטין על חום הגוף . מלבד זאת , היו אנשים שספרו לי ששהו במקומות קרים אף יותר , והלבוש הצמחוני שלבשו ענה על כל דרישותיהם לשמירת חום הגוף . כך שמי שרוצח בעלי חיים (במישרין או בעקיפין) כדי להשיג את פרוותם או עורם , מבצע רצח בדם קר (או שותף לרצח בדם קר) . ואין כל תרוץ , ולו גם הקלוש ביותר , שיכול להצדיק את מעשה הרצח . אותם דברים אמורים גם לגבי מזון . וגם לגבי כל מוצר אחר מן החי . מעבר לדברים האלה , יש לזכור , שרצח הוא רצח , ולעולם לא תהה הצדקה למעשה רצח .
 
למעלה