תעשיית החזירים - פרוייקט מצולם.

תעשיית החזירים - פרוייקט מצולם.

כולנו קראנו (וחלק מאיתנו ביקר פיזית) על בתי הגידול של בעלי החיים המיועדים למאכל אדם. הגישה הטוענת כי בעלי-החיים זוכים לתנאי מחיה קשים, מעיקים ומשוללי זכויות, כמעט אינה נתונה למחלוקת, פרט לכמה אנשים, יתכן מאוד שהם אינטרסנטים (מישהו אמר טרולים?). מצוייד בגישה האובייקטיבית ביותר שהצלחתי לגייס, ובמצלמה, נסעתי לבקר בחזיריה המרוחקת 2.5 ק"מ מביתי. במשך שנים ארוכות, אני חולף בנסיעה ליד החזיריה (ו-2 נוספות הסמוכות לה) מתוקף עבודתי כחקלאי בשדות הגובלים אליה. היום, החלטתי להיכנס ולהנציח. נכנסתי פנימה, כמובן שביקשתי אישור לצלם. פועל חביב ליווה אותי, ענה לי בלבביות על כל שאלה שהצגתי בפניו ואף הציע לי כיבוד. אציג כאן מספר תמונות, ליד כל תמונה אתאר את המצולם, אך אני נמנע בכוונה מהבעת דיעה אישית בנוגע לתנאי המחיה. היום, אני רובוט. רגשותיי הוקפאו לצורך המשימה. בנוסף, רציתי לתאר את הריח במקום, אבל אוצר המילים שלי אינו עשיר דיו בכדי להעביר את החוויה בשלמותה. תמונה ראשונה גורים צעירים יונקים מאמם.
 
ערימת גורים

בהגיעו לגיל 5 חודשים, החזיר מזכה על הציוד ונשלח לבית המטבחיים. שאיפת המגדל היא שהוא יגיע למשקל של 80 עד 90 ק"ג, אשר מזכה אותו בתאור הנשגב סוג א'.
 
מישהי ביקשה תשומת לב

החזירות גילו ידידותיות רבה, כמעט הזכיר לי ביקור בכלביה.
 
אחרונים חביבים

חזירים בוגרים יותר בתא המגורים שלהם, מתפלשים בהפרשותיהם. אני רוצה להודות לחזירים על שיתוף הפעולה. וגם לכם, על שאינכם אוכלים אותם ואת שאר ההולכים על 4.
 

RSPA

New member
ותמונה שונה לחלוטין

ואל תתיחסו לכיתוב האוילי של NRG ששם זה פורסם.
 

barakbl

New member
נגיד מה שנגיד, החבר'ה בפיתה

יודעים לעשות יחסי ציבור יותר טוב מכולנו.
 
../images/Emo7.gifכמה עצוב

עצוב לי החוסר אונים הזה... אני שונאאאאאאאאת את כל האנשים האלה, שונאאאת!
 

enbalush

New member
זה לא אסור בארץ? צריך להפעיל פה את

הדוסים לצידנו, נפגין איתם מול המשחטה!
 
חוקי ביותר.

קהל היעד של התעשייה (הצנועה יחסית במימדיה) הוא ערבים נוצרים, מה גם שיש יהודים רבים שחוטאים בבשר לא כשר, צרפי אליהם עולים ממדינות נוצריות אשר חיו בתרבות המתירה אכילת חזיר ותקבלי מספיק אנשים שחושבים שאכילת חזיר לגיטימית ממש כמו אכילת פרה או תרנגולת.
 

k o d u

New member
כן גמני חושב שכאן שיתוף פעולה עם

חרדים (ולא סתם דתיים, כי חרדים הם בדרך כלל הקיצונים), יניב תוצאות שיפעלו לטובתנו!
 
ישראל היא יצרנית מובילה בעולם

ישראל היא אחת היצרניות המובילות בעולם של בשר חזיר (ביחס לגודלה ) התעשיה הזאת היא שקטה שקטה אבל אדירה אין טעם לגייס חרדים כי המאבק שלהם יהיה שונה משלנו ויאבד את הרעיון שלו .מה גם שמאבק כזה התנהל כבר על ידי חרדים בשנות ה80 ובתחילת שנות ה90. ידוע לחרדים ולכל הרבנים שמגדלים חזירים בארץ ויש לעניין הזה אישורים רבניים (מי שמקים את כללי פלטות העץ שמפרידות את רגלי החזירים מאדמת הקודש) בכל מקרה בגלל שהתעשיה של החיזירים בארץ היא ללא פיקוח רישמי של המדינה ההתעללות בחיות המדהימות האלה היא הרבה יותר קיצונית מאשר ההתעללות בשאר החיות בתעשיה . נועם
 
למעלה