מזון כלבים וחתולים טכניקל - בסדר |V

  • פותח הנושא RSPA
  • פורסם בתאריך
לכולם-מוטב שנסמוך על ענת ועל ungage

מוטב שנסמוך על ענת ועל ungage, ולא על גופים כלכליים בעלי אינטרס למכור לנו מוצר ולספר לנו סיפורים. ברור שלטכניקל אינטרס, ומי שלא יודע, ללילך יש אתר שבו פרסומות של טכניקל, ולא סתם התעקשותה פה פתאום. תראו, כל הנושא של עיסוק במי עושה ניסויים, ומי לא - שונה ממעשים מזוועים אחרים, כי כאשר ישנה התעללות באנשים, אפשר לפנות למשטרה, להוציא צו חיפש, להחרים מסמכים,להגיש בבית משפט תביעה, ובית המשפט יפסוק, האם החשודים אשמים או לא. במקרה של ניסויים בבעלי חיים - הנושא חוקי, לכן אין פרוצדורה כזו, ואין לנו אלא להסתמך על אגודות נגד ניסויים, ובמקרה שלפנינו על ענת רפואה - שהיא דוברת האגודה הישראלית נגד ניסויים, וכן על ungage שזה גוף גדול ומוכר בנושא. גם אם אין בידם פסק דין של בית משפט, וגם אם העדים שלהם דורשים אנונימיות, ולכן אין אפשרות ל'חקירה נגדית', עדין אין לנו גוף טוב מהם. ולכן בכל מקרה כדאי לקנות משהו פחות חשוד והרי מי אמר שטכניקל יותר טובים מבונזו למשל ? - אין שום גוף אובייקטיבי שבדק וטען כך. ואגב בנוזו זה רק דוגמה, יש עוד הרבה סוגים. סה"כ רוב יצרני מזון הכלבים לא מואשמים ע"י האגודות נגד ניסויים ברשע מוגזם.
 

**לילך**

New member
לפרסם את פדיגרי יותר טוב?

עדיף לפרסם את טכניקל אירופה ולא את איימס יוקנובה או את פדיגרי. אם אינני טועה אנחנו גולשים פה לא פעם בחסות פדיגרי,זה לא מפריע לך? כמו ששמת לב אני לא פתחתי פה את הדיון, כך שלא היו לי כל מטרות נסתרות. זכותי להגיב בדיוק כמו כל אחד אחר עם המידע שיש ברשותי. אם באתר אנונימוס יש המלצה על טכניקל אני בהחלט רגועה.
 

RSPA

New member
לי אין בעיה לסמוך על כל אחד שישכנע

ויביא טיעונים ועובדות ממשיות וחותכות. אם UNCAGED (ולא UNGAGE כפי שציינת) לא מדייקים ומטעים - אני לא אסמוך עליהם. בכלל, אני לא הולך אחרי אף אחד בעיניים עצומות. אני מנסה לבדוק דברים ולהגיע לאמת. ואם מי שהבטיחו לנו (כבר לפני זמן רב) לבדוק ולהביא לנו ממצאים לגבי החברות המשווקות בארץ לא עושים זאת - אז אני עושה זאת עצמאית ועל פי יכולותי. כמובן שלך ולכל אחד אחר, עומדת הזכות להיעזר במה שאני מעלה או לא.
 
למעלה