גידול חתולים על תזונה טבעונית

zolat

New member
גידול חתולים על תזונה טבעונית

שלום רב, האם למישהי/ו מהפורום יש מידע/ניסיון לגבי גידול חתולים על תזונה טבעונית? אשמח לקבל עזרה בנושא. תודה, טל.
 

zolat

New member
כלומר,

טבעוני שאוהב חתולים וגדל עמם כל חייו ורוצה היום לגדל חתול בעצמו נמצא במצב מסובך...?
 

**לילך**

New member
כניראה שכן

במידה ואתה רוצה שבע"ח שאתה מגדל יאכלו תזונה טבעונית, גדל בע"ח צמחוניים, למשל ממשפחת המכרסמים (ארנבות, אוגרים וכו), או דגים צמחוניים או עופות, הבעיה שעם בע"ח אלו שאינם כלבים וחתולים ישנה בעיה של כליאה, כלומר גידול בכלובים, בדרך כלל קטנים, שאולי זאת התעללות בפני עצמה. לגבי גידול חתולים, אתה צריך לקחת בחשבון שהם חייבים לאכול בשר משום שהם קרניבורים, זה בעיקר בגלל מרכיב אחד שנמצא רק בבשר ושמו טאורין, מחסור בטאורין יגרום לליקויים בריאותיים חמורים לחתולים ואף למוות ביסורים קשים, כלומר אי מתן טאורין= התעללות והתאכזרות. לפי מיטב ידיעתי בארץ ניתן להשיג רק מזון כלבים צמחי (אני יודעת שטכניקל מוכרים כזה), הבעיה שמזון צמחי לכלבים לא מתאים לחתולים משום שחסר בו טאורין (כלבים דומים לבני אדם מהבחינה הזאת שהם אוכלי כל ולא חייבים טאורין במזונם), יתכן שבארה"ב יש מזון צמחי לחתולים, לפי מיטב ידיעתי לא מיבאים אותו לארץ,וגם אם היו מיבאים עלותו מאד מאד יקרה. כמו כן לפי מיטב ידיעתי המזון לכלבים מוגדר צמחי ולא טבעוני, כך שאולי הוא לא עומד בקריטריונים טבעוניים.
 

barakbl

New member
יש מזון טבעוני לחתולים

אני שמעתי מכמה אנשים שמגדלים בעזרתו חתולים, שהם מאושרים וחיים מצויים עם המזון הזה. לא ניסיתי את זה אבל אישית עדיין. יש עוד מידע על הנושא באתר אנונימוס, כולל קישורים לחברות בחו"ל שמייצרות את המזון הטבעוני, שלמרבה ההפתעה, לא ממש יוצא יקר (יש תוסף שמוסיפים לאוכל צמחוני רגיל, ושמספק את כל החוסרים במזון הצמחי עבור החתולים, כמו טאורין).
 

**לילך**

New member
אתה בטוח שהתוספים לא מן החי?

יש הרבה מאד תוספים שמיוצרים מן החי, האם אתה בטוח שהטאורין שמוסיפים איננו מן החי? כמו שיש B12 שמקורו מן החי ו B12 שמקורו סינטטי, כלומר המשמעות של המילה תוסף, לא מבטיחה שמקורו איננו מן החי.
 

barakbl

New member
טבעוני לחלוטין

מייצרים את הטאורין במעבדה, תוך שימוש בחומרים טבעוניים למהדרין.
 

zolat

New member
יש אפשרות ליצור עמם קשר?

תודה על המידע. קראנו על זה באינטרנט אבל נשמח לשמוע גם ממקור ראשון, אדם שמגדל חתול טבעוני. יש לך אפשרות לקשר אותנו לאנשים שאתה מכיר? תודה. טל.
 

menl

New member
פנורד כתב מניסיונו

פה. מתארגנת רכישה מרוכזת. בברכה, מנשה.
 
אולי תצרי קשר גם

עם כתות-השטן, שמקריבות אותם בצורה קצת יותר זריזה? הה? מצד אחד, הטבעונים פה זועקים על כך, ש"הצמחונים אינם מוחים מספיק, על התעללות מאורגנת בבעלי-חיים לא אנושיים" - ומן הצד האחר, הם עצמם מתארגנים לקבוצה, שזוממת להתעלל בצורה מפלצתית בחתולים... אומר הכל על מהות הטבעונות, לדעתי. פנאטים!!!!
 

jooxz

New member
הזמנה משותפת של מזון טבעוני לחתולות

[ההודעה מנוסחת בלשון נקבה אך מיועדת לכל המיגדרים/ות] בשורות משמחות למי שרוצה לנסות מזון טבעוני לחתולות: מתארגנת הזמנה. ההזמנה היא מחברת איבולושן שמייצרת מזון מוכן יבש טבעוני ובריא לחתולות המזון יעלה בין 2.75 ל 3 דולר לקילו שזה בשקלים נכון להיום כ 12 עד 13.5 ש"ח לקילו האם תרצו להצטרף להזמנה? כמה קילו תירצו להזמין? אנא כיתבו לי כמה קילו אתן רוצות ודרך ליצור איתכן קשר. האימייל שלי הוא [email protected] פרטים נוספים על ההזמנה: מי שאיפשר את ההזמנה הזו בכלל זה בחור מצויין בשם עופר שיצר קשר טלפוני עם החברה שמייצרת את המזון. תהליך ההזמנה הוא כזה: אני אוספת את כל מי שרוצה להזמין וכמה היא רוצה להזמין. אם נגיע לכ 450 ק"ג - נזכה להנחה משמעותית שמתבטאת במחירים שכתבתי (בין 2.75 ל 3 דולר לקילו). אם לא נגיע למשקל כזה, המחיר יהיה הרבה יותר יקר (בערך פי 2). בינתיים מדובר בהזמנה חד פעמית - אם כולן יהיו מרוצות אפשר יהיה לדבר על הזמנה באופן קבוע. כמובן שבמקרה של הזמנות קבועות אפשר יהיה לסמוך על תאריך הגעה שהוא קרוב יותר לתאריך ההזמנה כי ניתן יהיה ליצפות את ההזמנה מראש. כרגע נראה לי שיקח כמה שבועות בין ההזמנה להגעה. חתולות/ים שאינן מתל-אביב יצטרכו למצוא דרך להעביר את המזון אליהן שכן לי אין רכב ממונע (אבל יש לי ). פירוט של מרכיבי המזון ניתן למצוא כאן (העמוד אמור לגלול את עצמו למקום המתאים אז נא לחכות) שנה טובה וצמחית, יוספה
 
אז קנה להם מזון חתולים../images/Emo18.gif

ותפסיק להתעלל בחיות!! הם אינם חייבים לסבול חסרים תזונתיים, שיגרמו להם לרעב - ואפילו לעיוורון! - רק בגלל, שאתה רוצה ללטף מישהו ולא נוח לך, במקרה, לקנות לו את המזון, לו הוא זקוק! למנוע בשר מחתולים זה נורא בדיוק כמו לכרות קרניים לפרות, או להחזיק תרנגולות בלולי-סוללה. נקודה.
 

Neta558

New member
אמנם כתבת נקודה

אבל זה לא הופך את כל מה שכתבת לפניה זה נכון. היכן ההוכחות שלך? יש מזון חתולים טבעוני, וישנם חתולים רבים שאוכלים ממנו ללא שום פגיעה בחייהם או בבריאותם. אם אתה משווה חתול שניזון מתזונה טבעונית לחתולים לתרנגולת בכלוב סוללה, הגיע הזמן לערוך סיור קצר בלול הקרוב למקום מגוריך.
 

lilithmm

New member
מה התעללות???

הם אוכלים מזון תעשייתי. לא צדים עכברים ואוכלים אותם. הם לא יודעים ולא מעניין אותה מה יש במזון המסחרי. מזון טבעוני לחתולים מאיכות טובה מועשר בכל אבות המזון שהחתולים זקוקים. איפה פה ההתעללות בדיוק
 
תקלטו

חתולים הם אוכלי-בשר. נקודה. לא כמו בני-האדם. בלי בשר, והחומרים המצויים בו, הם עלולים להתעוור, קרישת-הדם לא תפעל אצלם ועוד. מערכת העיכול החתולית איננה זו האנושית! וגם מן הבחינה הנפשית - חתולים זקוקים לבשר. מניעתו מהם היא התעללות סדיסטית, וזהו-זה. ואם כ"כ בוער לכם, לגדל חיות צמחוניות או טבעוניות - גדלו ארנבים, לא חתולים!
 

sos111

New member
אני חושבת שדני צודק. חתולים לא

אשמים שאנחנו צמחוניים.
 
תגדירי לנו מה את מתכוונת טבעי ?

אני שכל מיני אנשים הבינו את זה בכל מיני צורות. למה התכוונת לטרף כמו עכברים ? לשאריות כמו בפח ? או אולי לשאריות ברמה יותר גבוהה ? לבישול בבית, במקום לקנות אוכל יבש ומגעיל ? בקיצור מה זה הטבעי ?
 
טבעוני, לאו דווקא טבעי -

הכוונה למוצר צמחי, כלומר שאינו מכיל בשר, ביצים וחלב, במטרה שימנע סבל מבעלי החיים המנוצלים בתעשיות האלה.
 
למעלה