רשימת סרטים נטולי התעללות/התאכזרות בבעלי חיים

רשימת סרטים נטולי התעללות/התאכזרות בבעלי חיים

וההפך, יש רשימה כזו? אני שואל כי לאחרונה נתקלתי בהרבה מאוד סרטים שמצאתי כמטרידים בעיניי בעקבות ההתעללות וההתאכזרות הדי גראפית (כמו למשל קפטן פנטסטיק שבו בחורה ובחור מסתערים על איל ועורפים את ראשו) שחוזרת על עצמה. מעציב אותי (ומאכזב אפילו יותר) שאנשים רבים רואים את האכזריות כמשהו מהנה ומשעשע. אני זוכר שבעבר הייתה רשימה בסגנון של ארגון PETA, אבל אני לא רואה כבר הרבה זמן משהו בסגנון ואני חושב שאולי רצוי שמישהו יכין את הרשימה הזו על מנת למנוע עוגמת נפש ובעיקר טראומה\חלחלה\כעס\עצב\כל התשובות נכונות בקרב צופים כמוני ואחרים שפשוט לא מסוגלים לראות את זה.
אגב אם השאלה יותר מתאימה לפורום טבעונות או צמחונות בבקשה יידעו אותי על מנת שאכתוב אותה שם (או, אם ניתן, שמישהו מוסמך יעביר אותה למקום הנכון), אך אם ניתן לשאול אותה גם כאן - זה יהיה נהדר.

תודה לכולכם
 

PaperBackWriter

New member
לא יודע

אבל אם יש סרט שאתה רוצה לראות ואתה לא בטוח לגבי התכנים שהוא מציג, פשוט תחפש אותו בIMDB ותלך לParents Guide, שם לרוב מציינים דברים כאלה שמוצגים בסרט.
 
זה לא נכון לגבי כל סרט

עכשיו לדוגמה לקחתי את קפטן פנטסטיק עליו שאלתי כאן את השאלה במקור ואין שום אזכור לעריפת הראש של האיל (ולדם שנשפך בצורה גראפית) ב"מדריך להורים" של IMDB... (לינק עדכון: גם במקרה של "אל תתעסקו עם הזוהן" אין ממש אזכור להתעללות בחתול ובפרה ובסצנת שתיית האפרוחים - עוד לינק)
 
למעלה