היום חברה הסירה אותי מהפייסבוק בגלל תמונה.

wolfeyes30

New member
חולק עליך

אולי אפשר להגיד שהם תורמים מעט, או הרבה אבל להגיד שהם לא תורמים כלום זו טעות והקצת הזה (בהנחה שהתרומה מועטה מה שלדעתי לא נכון) זה עוד קצת על מה שהקויוט עושה שזה הרבה + פרסומים
 

האלזה

New member
והנה עוד אחד שהיה מתמודד בגבורה עם התמונות

לא בא לך לראות תמונות קשות? תעשה הייד. קטונת להבין משהו בהסברה אם אתה לוקה בהכללה וטוען שאין לזה שום ערך. אתה יכול להגיד ש*אותך אישית* זה לא היה משנה, אבל מי אתה שתדע איך כל המוחות חושבים? במיוחד כשהיה כתוב בפירוש על אחרים שזה כן השפיע עליהם. המשאיות עם המדליות בדרך? וואו, כמה מרירות. כנראה שזה ממש חורה לך שלא הצלחת להביע את הדיעה שלך בלי לרדת כל כך נמוך
 

אישעם

New member
כתיבה לגופו של גולש ובצורה ששמקטינה אותו ?

ממך ? ואני מה פשעי ?
 

bilbolim

New member
אני גם מוחקת אנשים שמעלים תמונות מזוויעות

אני אוהבת בע"ח ובעלת 2 כלבים ו2 חתולים. נגד התעללויות. ולא מעוניינת לראות תמונות מזוויעות .
 
תגובה ל-bilbolim

טוב לשמוע שאת נגד התעללויות. ואת לא חייבת לראות תמונות מזוויעות כמו שאת לא חייבת ללכת ולצפות בתמונות ב"יד ושם". אך עצם הדבר שלא תבקרי ב"יד ושם" אין פרושו שהמאורעות ההם לא התרחשו. ואם בעבר עסקינן, קל וחומר כשמדובר בהווה. ההתעללות והטבח שמבוצעים בבעלי החיים נמשכים במלוא נוראותם גם אם את לא צופה בתמונות האלה. אולם, אם אינך צופה בתמונות האלה, כנראה שאת גם לא תזעקי את זעקתם (אחת הדרכים להשמיע את זעקתם, היא באמצעות הפצת תמונות אמתיות אשר כולן באות מן המציאות, כאן ועכשיו). ואם זעקתם לא תשמע, גם לא ייעשה מעשה. ובתור אחת שטוענת כי אהבת בעלי חיים מצויה בלבה, לבך מפקיר את רוב רובם של בעלי החיים. וכאחת שטוענת כי היא נגד התעללויות, צריכה את לדעת כי ההתעללויות לא תפסקנה מאליהן. יידרשו מעשים רבים כדי להפסיק את ההתעלליות ואת טבח החפים מפשע, מעשים שהם הרבה יותר מאשר הפצת תמונות. אך ההתבוננות והפצת התמונות המזוויעות, הם בבחינת המינימום שבמינימום, הם המעט שבמעט ההכרחי למען ייפסק סבלם של הקורבנות (והם לא צריכים להיות קורבנות), כדי שסבל זה לא יהיה רחוק מן העין, כדי שלא ישכח מלב. כי אם ישכח הוא מלב, הוא ימשך ללא כל יכולת להפסיקו. כך שאם יש בנו ולו גם שמץ של מוסר, אנו לא נעמוד על הדם.
 
גם אני נתקלתי בתמונה הזאת רצה ברשת

וגם אני הזדעזעתי והיה לי קצת קשה לנשום באותו יום, תראי אני מאמינה שצריך להלחם לזכויות בעלי חיים, השאלה מה היא הדרך? האם לעמוד בכניסות של דזינגוף סנטר((גרינפיס וכדומה) ולהציג תמונות כאלו ואחרות על מסך לאור יום כשילדים ושאר אוכלוסיות העולם צריכים לעמוד ולהתבונן? או די בלהסביר, בלספר. אני מאמינה שכבני אדם בין אם חובבי בעלי החיים ובין אם לא , הסיפורים הללו מצמררים אותנו. לפחות את הריאליסטים שבינינו (כמה שיותר) יש דרך לפנות לאנשים, יש דרך להרצות. אפשר לשמור את התמונות לרגעים קשים יותר, להתנגדויות. בדיוק כמו במכירות, יש קלף ביטחון. להפך זה מרתיע ולא חסרים אנשים שמדברים על הארגונים הללו כעל "כתות של היפים" . אולי כדאי ללמוד קצת שיווק לא?
 

אישעם

New member
אותו כנ"ל לגבי אנטגוניזם

כי זה גם בלתי נמנע בהסברה. ובכל מקרה, זכותו של טבעוני לחשוב כך ולהסביר כך וכך מבלי שישתלטו על הטבעונות ויכריחו אותו אחרת.
 
מי שלא רואה נמצא בבועה רצינית

רחוק מהעין רחוק מהלב ורחוק מהשכל,יצרו אדישות ותירוצים ויעני כאילו המצב המזוויע לא רקורה אצל שחקנים למיניהם. מחנות השמדה ורצח ממוקמים בכל מדינה,ניתן ללכת לראות הרצח, ניתן לעצור הרצח, והמינימום לצפות בתמונות או סרטונים כדי לא להתעוור מהצביעות של המעשים האיומים.
 
מה קפצתם עלי...

ואף אחד לא ענה לי כאן תגובה רלוונטית. הטענה שלי היא שהדרך הסברה של הארגונים הללו מקולקלת, אף אחד לא כופה על טבעוני לאכול בשר . אני מאמינה ודוגלת בזכויות בעלי חיים, דרך ההסברה היא חולנית ומרתיעה ולא , ממש ממש לא עובדת. וזה ממש לחיות בסרט אם מישהו חושב שזה עובד, כן זה עובד. על ילדים בני 16 שמחפשים את עצמם ועל מה למחות. תעשו טובה, יש דרכים אחרות... אני מצטערת אבל כשאני עוברת עם ילד בן 10 ברחוב שצופה בתמונות האלו בעל כורחו שאף אחד לא שאל אותו אם הוא מעוניין ואם בכלל זה ליגאלי להציג דברים כאלה בפומבי אחר הצהריים בהיר.. זה מזעזע! איזה מסר אתם מנסים להעביר?
 

אישעם

New member
מי זה "אתם" ?

ומי לימד את הילד בן 10 עליו סיפרת להשמיד בע"ח כשהוא נכנס לסניף של מקדונלד או יושב עם אימא שלו ואוכל שניצל בבית ? אין כל קשר לחובבי בע"ח כפי שכתבת, לא צריך לחבב וגם לא לאהוב בבע"ח, צריך לא לפגוע בהם. בלי שום קשר לאהבה. בע"ח לא עשו כל רע לילד בן 10 שאיתך, גם את וגם הילד לא צריכים לפגוע בבע"ח ולקרא לזה "שניצל" או "המבורגר". וזה המסר שעליו שאלת. המסר מועבר שכל מיני צורות, ולפעמים דרך כלבים וחתולים כדי שהציבור יבין. זה מזעזע והמטרה היא שזה יזעזע. אחרת לא היית טורחת להגיב בכלל. אין כל סיבה שילד בן 10 ירצח בע"ח בשקט כי כך אימא שלו לימדה אותו ולכאורה אימא שלו טהורה וטובה כשהיא רוצחת בע"ח. מי לימד את הילד לאכול בע"ח ?מי לימד אותו שבע"ח הם חסרי רגשות ואפשר להתעלל בהם כל עוד ומסתירים את זה ממנו ?
 
גהה או אברבאנל

מה את בוחרת? תלמדי קצת מדע ואבולוציה, אולי גם יחסים בין אישיים עם בני אדם וגם קצת קורסים לכעס. הייתי ממליצה בחום גם כדור כחול וצהוב יחד עם העשבים בבוקר לאחר התגובה שלך אני פשוט חושבת שבפעם הבא שאתקל בהצגת תמונות קשות שצריכות על פי חוק להופיע עם אזהרה לפני הצגתם בפומבי, אגיש תביעה.
 

אישעם

New member
בואי נבדוק את שאלת השפיות

מי משנינו מתיחס לבע"ח כסחורה וכאוכל ? מי משנינו פוגע בבע"ח וקורא לזה "שניצל" או "המבורגר" וכך עובד על ילדים בני 10 וגורם להם הרגלי תזונה תחת שקרים של "מדע ואבולוציה" ? כי המדע והאבולוציה שאת מכירה הם שקרים כהחברה מחנכת אותך לאלימות כלפי חפים מפשע, בע"ח. את כל מה שאני אומר לך אני מבסס על מדע ואבולוציה אמתיים. רוצה לבדוק ? מה מדברי סתרו את המדע והאבולוציה שגרם לך להאשים אותי באי ידיעתם ? ומה את בעצם עושה ? את קובעת שבע,ח הם נחותים ומגיע להם למות כי הם "שניצל" או "המבורגר" ואז כשאחרים מקשיבים לזה והם פוגעים גם בכלבים את מתתממת ומנסה להסתיר שאת שותפה להיותך חלק מחברה שרואה בהם כנחותים שמגיע להם לסבול ולמות. שאלה של שפיות. מי משנינו משמיד בע"ח בצלחת ? מי משנינו חי בתובנה שבע"ח נחותים וגורם למותם ? מי משנינו מפעיל אליו כלפי בע"ח חפים מפשע ומי משנינו כותב כאן בעד להסתיר את האמת ? מי השפוי ? ואני מפנה אותך גם לחתימה שלי.
 
חחח

אני בוגרת מכללת כרכור L.D רידמן N.D וקצת יותר לאט בשביל שתבינו, אני נטרופתית. וחבל על ההתבטאות שלכם, בעקבות כך הגעתי הבוקר לעבודה בתל אביב ונתקלתי שוב בגרינפיס עם התמונות ותיעדתי. ביום ראשון בבוקר אני מגישה את התלונה, כמו כן פתחתי קבוצה בפייסבוק שמתאגדת נגד אופי המחאה שלכם. שדווקא אני דוגלת בתוכנו אך לא בדרך כזו אגרסיבית ולא אנושית וגם לא חוקית. כבן אדם ליברלי ודמוקרטי אני דוגלת בכיבוד החוק . יש כאן מקום למחאה רק לא בדרך הזאת, וגם כמו שניסיתי אין כאן מקום להידברות אפילו.
 
למעלה