קונפליקט כפוי וקשה בקבוצה - מה הייתם עושים?

קונפליקט כפוי וקשה בקבוצה - מה הייתם עושים?

הסשן של היום הסתיים בנקודה מאוד מותחת - אחת הדמויות גילתה שמכריחים דמות אחרת לרצוח אותה. תקציר האירועים: דמות בשם איב נפצעה קשה, וקיבלה טיפול מהדרואידיות של "אם העכבישים" המכונות "האלמנות השחורות". במסגרת הטיפול, הן כנראה הרעילו אותה, ונתנו לה ברירה מפחידה - או שהיא תרצח דמות אחרת בשם אולבורן (דרואיד של מלך הטווסים) או שהיא לא תקבל עוד מנה מהנוגדן, ובעוד חודש תמות מהרעל. וכל זה מתפרץ לפני שהדמויות מתכננות מסע שבהכרח יקח יותר מחודש. והסיבה שאפשר לכתוב את זה בפורום - הדמויות צותתו לפגישה בין איב לאחת מהאלמנות השחורות, ושמעו בבירור שהאלמנה השחורה אומרת לה להרוג את אולבורן כמה שיותר מהר. איב לא יודעת שאולבורן וחברי הקבוצה האחרים יודעים... מה אתם הייתם עושים כדי לצאת מהתסבוכת?
 

Serpent Axis

New member
קשה לענות ככה

בלי להכיר את הנפשות הפועלות, את עולם המשחק ובכלל את הסגנון והכיוון שלו. אם זה משחק (או דמות) שמתרכז יותר בהתגברות על מכשולים וקבלת החלטות טקטיות "נכונות ונבונות", אז הייתי מנצל את החודש כדי למצוא נוגדן חלופי או לתכנן איך להערים על הדרואידיות ולגנוב להן את הנוגדן. אם זה משחק יותר אפי, יותר סיפורי, שמתרכז יותר בדמויות, אז זה כבר תלוי בדמות. אם זה משחק שמבוסס על רעיונות של נאמנות בכל מחיר, למשל, אז אולי הייתי משחק את המאבק הפנימי של הדמות כשהוא יוצא למסע ביחד עם חברו ומנסה לדחות את ההחלטה (קצת כמו המלט, שרוב המחזה מתחבט עם עצמו). אולי הייתי מתאר את המאבק הולך ומחמיר עד רגע ההכרעה שלו שבו אני פשוט משחק את הדמות מקבל את מותו ולוחש על ערש דווי לחבר שלו הצהרת אמונים נצחית. סוף טרגי. אם זה בכלל משחק עם אופי יותר קליל והומוריסטי, אז החברים שמגלים את הסוד יכולים להיות הפעילים העיקריים - מה שיוצר מעין קומדיה של טעויות מסביב לכל הסיפור הזה, עם החברים שחלקם מנסים להשיג את הנוגדן, להזהיר את הדרואיד שהוציאו עליו חוזה, לחבל במאמצי החבר המתנקש וכו' - והכל על בסיס מה שהם שמעו בהאזנה, שיכול להיות שהם בכלל הסיקו את המסקנות הלא נכונות. וכיאה לקומדיה של טעויות, בתור מנחה הייתי דואג כמה שיותר שהסיפור ייגמר בסוף טוב שבו בעצם אף אחד לא נפגע וכולם יוצאים מורווחים איכשהו. חוץ מה"אלמנות השחורות", שיקרה להן משהו מצחיק אבל אולי קצת מטריד (משהו בסגנון ויזיני מהנסיכה הקסומה - מרעילות את עצמן בטעות).
 

דרגורן

New member
כמה רעיונות:

לבדוק אם אפשר לרפא אותה בלי הנסיוב לבדוק האם ניתן להשיג נסיוב בדרכים כשרות (דמות אחרת יכולה לנסות לקנות אותו, "הדוד שלי הוכש ע"י עכביש שחור - אני חייב לקנות נסיוב" או מרמה דומה) לנסות להשיג את הנסיוב בדרכים פחות כשרות (למשל לגנוב אותו) לזייף את המוות (ואז לקבל את הנסיוב) להשיג נקודת לחץ על הדרואידיות (לחטוף את הדרואידית הראשית, להרעיל אותן בחזרה, וכו') אפשר לחקור מדוע הן רוצות שהוא ימות (האם מלך הטווסים עשה להן משהו? האם הן רוצות לסכסך בין מלך הטווסים לקבוצה אחרת ובשביל זה הן מנצלות את איב?), והאם ניתן לפתור את העניין בלי הרצח
 

Nihau

New member
קלפים על השולחן

הדמות שלי הייתה מעולה את הנושא בהזדמנות הראשונה מול כל חברי הקבוצה. בעיות מהסוג הזה הן הפרד ומשול ע"י מידע שגוי או חלקי ולכן דבר ראשון- שיתוף מידע מלא יפתור את האפשרות שדמות נואשת תאמין שהיא לבד במערכה ועלולה להתפתות לבצע את הרצח בסוד. הצפת הבעיה תיצור איחוד - אפקט הפוך להפרד ומשול המתוכנן. דבר שני- עכשיו יש חבורה שלמה בעלת הרבה יותר משאבים ויכולות שיכולה לעבוד ביחד על הפתרון לבעיה- בין אם זה מול בעיית הרעל ובין עם זה מול בעיית הכת הזדונית.
 
למעלה