דינוזאורים תבוניים

Jack the Reaper

New member
דינוזאורים תבוניים

שלום לכולם, מישהו מכיר משחק או עולם שמופיעים בו דינוזאורים תבוניים, בין כדמויות שחקן או כדב"שים? יש כמובן את Broncosaurus Rex, אבל חוץ מזה? ואני לא מתכוון לדמויות קומיות למיניהן. מה שמעניין אותי זה לא המכניקה של לתכנן נתונים עבור דינוזאורים אינטליגנטיים, אלא אם יש תיאור של עולם שדינוזאורים כאלה הם חלק ממנו, ואיך עולם כזה ייראה. תודה!
 

DDN

New member
לא בדיוק מה שאתה מחפש, אבל

בפרק של STAR TREK VOYAGER, הספינה נתקלת בגזע של חייזרים שאמנם נראים דמויי-אנוש, אך מוצאם היה מהדינוזאורים. סיפור הרקע היה שלפחות חלק מהדינוזאורים עבר אבולוציה והספיקו לברוח מכדור הארץ לפני המטאור שהכחיד את שאר הדינוזאורים. בפרק הזה, הם הוצגו כאנשים די קרים וקשים, בעלי טכנולוגיה וכוח שעולים על אלה של צוות וויאג'ר. http://en.memory-alpha.org/wiki/Distant_Origin_%28episode%29
 

Jack the Reaper

New member
תודה, אבל...

אני מחפש דינוזאורים אמיתיים, לא גזע אנושי דמוי-דינוזאורי. מה שיש לי בראש זה עולם של מאבק בין מפלצות פרהיסטוריות עצומות, בסגנון Primal Rage או Dinofroz החדש. רעיונות כלשהם?
 
כל שיטה גנרית תתאים

בחלקן גם יש נתונים מוכנים לדינוזאורים, שרק צריך להעלות להם את האינטיליגנציה ויאללה בלאגן.
 
זה הופיע בסרט של סופרר מריו

הדינוזאורים נתקעו בקרע בזמן ובחלל והתפתחו של בסופו של דבר לדמויי אדם. הם ניסו לפלוש לאזור של בני האדם אם אני לא טועה
 

דרגורן

New member
במו"ד יש את גזע ה- Saurial

מדובר על כמה גזעים של דמויי אנוש דינוזאוריים. הם גם מופיעים במערכה של ממלכות נשכחות, ואפילו בספרים של Curse of the azure bonds (ושני המשכיו) הם לא מתקשרים מילולית אלא רק בתנועות וריח (אם צריך - אפשר לדבר איתם בעזרת קסם) והם יכולים להיות דמויות שחקן או דב"שים אם אני זוכר נכון - בעלילה בממלכות נשכחות, אחד האלים הרעים "תלש" חתיכה של המימד שלהם, והעביר אותה אל המימד של ממלכות נשכחות. חפש Saurial בגוגל - אני בטוח שתמצא הרבה חומר בנושא
 
ב"Complete Humanoids" היו גם כללים לשחק אותם

היו ארבעה תת-גזעים - הם יכלו לקחת את כל מקצועות הבסיס, אבל ברובם נתקעו בדרגה 9 חוץ מבמקצוע מועדף אחד. מעופפים: פטראנודונים קטנים ותזזיתיים שהעדיפו את מקצוע הגנב. ראשי-סנפיר: בערך בגודל של בני אדם, והגרסא של הסאוריאלים ל"אדם ממוצע" - הם יכלו להתקדם ללא הגבלה כלוחמים, אבל גם להיות פלדינים (במוד"מ2 רק בני אדם יכלו בעיקרון להיות פלדינים) להבי-גב: סטגוזאורוסים בגובה של כשני מטר, עם התקפה ביתדות זנב בנוסף להתקפות הטפרים שהיו לכל הסאוריאלים, ואישיות רוחנית במיוחד - הם יכלו להתקדם ללא הגבלה ככוהנים. ראשי-קרן: טריצרטופסים בגובה של כמעט שלושה מטרים, עם שורת התקפות קטלניות (טפרים, נשיכה, נגיחה) ובונוס לכוח וכו' - למרות שמדובר במכונת הריגה פיזית (וגם עם דירוג שריון טבעי לא רע) הם הצטיינו בעיקר כקוסמים דווקא ויכלו להתקדם במקצוע הזה ללא הגבלה. במקום ספרי לחשים לקוסמים סאוריאלים היו "מטות זיכרון" או משהו כזה (דיסק און קי?) והיו להם כלי נשק בעיצובים עקומים ומוזרים שרק הם יכלו להשתמש בהם ביעילות.
 

דרגורן

New member
הזכרת לי נשכחות :)

 
למעלה