משחק לבדיקת שיטה - Up and out

BluePrint

New member
משחק לבדיקת שיטה - Up and out

כשבעל הפונדק חזר פנימה נדמה היה שהחול והרוח הברישו מעליו מעט חיוניות. רק פליסיטי ראתה את הדאגה על פניו כשהישיר מבט אליה, לשניה, לפני שפנה אל תושב מבוגר הפוקד את המקום בקביעות ושניהם יצאו שוב החוצה. כשחזרו, האיש פנה אל שותפיו לשולחן והתכונה החלה פושטת ברחבי הפונדק. לאחר ששני שולחנות קמו כאיש אחד ויצאו החוצה לבדוק את המתרחש, כל הנוכחים כבר ידעו וחלל הפונדק החל מתנקז אל דלת הכניסה בחיפזון מרוסן. בחוץ, בכיוון צפון מערב מעל גגות העיר, היה ברור שמשהו גדול הופיע מעל קו האופק, אופק שבעצמו נראה... קרוב מדי. התושבים ידעו לזהות זאת מנקודת התצפית ברחוב, שמו לב ששמי הלילה בצפון מערב לא נגעו בגגות אלא נעלמו מאחורי מסך גבוה במידה מטרידה, גם אם נושק לגבולות העיר. ומעל לזה, צללית שאת קו המתאר שלה ניתן רק לנחש על רקע הכוכבים המרצדים מאחורי חול הנישא ברוח עזה. בעוד הקהל מחוץ לפונדק 'הסוס ללא רוכב' מנסים להבין מה עיניהם רואות, איש לא הבחין בזוג הנושא אדם שלישי ביניהם, שחמק ללא מפריע מעבר לפינה ונעלם לתוך האובך בסמטה.
 

Sabre Runner

New member
What the F?

ברגע שההמולה תפסה את תשומת ליבה של אלקס, ידיה כבר נעלמו אל תוך גלימתה, חומקות לנוח על גבי כלי העבודה שלה שהעניקו לה ביטחון ותחושת שליטה. היא יצאה עם כולם החוצה אם כי לא מיהרה, נותנת להמון האדם להיות ראשונים שמה בחוץ מחכה להם משהו עליו היא זקוקה ליתרון. אבל לא היה שם איום מידי. או לפחות היא לא הייתה בטוחה כי מדובר בכזה. רק צללית אפלה על גבי הלילה המעט אפל יותר. שאלה אחת עלתה על שפתיה.
מודעות: 50, גלגול: 40 ==>> הצלחה: 10
אלקס פנתה חזרה לשאול את מי ממכריה החדשים שיצא החוצה את אותה השאלה כששמה לב למשהו זז מאחורי ההמון. מנסיונה בתחום היא כבר זיהתה את סגנון התנועה של מישהו שמנסה שלא ישימו לב אליו. בלי לחכות שניה אחת נוספת, אלקס החלה מפלסת את דרכה דרך ההמון, חזרה לכיוון פינת הבניין.
גוף: 55, גלגול: 42 ==>> הצלחה: 13
חומקת בין האנשים כמו חתול מיומן, אלקס נעה בהמון כמו סכין חם דרך חמאה. לבסוף פרצה דרך הקהל ורצה לכיוון הסמטה.
 
למעלה