יומהולדת 15 לתפוז

  • פותח הנושא DDN
  • פורסם בתאריך

DDN

New member
יומהולדת 15 לתפוז

הנערה הכי ג'ינג'ית באזור, שהיא גם אתר האינטרנט הכי מגניב שיש , חוגגת השבוע יום הולדת 15! כמעט בשביל כולנו, האתר הפך להיות סוג של בית שני ואפילו גם משפחה, ולכן... כן כן. הפורום שבוע הבא יהיה בן 10, ותפוז היום בן 15. אז חגיגות הפורום ימתינו לשבוע הבא והשבוע ניתן לתפוז את הכבוד. שאלון קצר בנושא תפוז:
איך התגלגלתם לגלוש בתפוז? חבר או קרוב משפחה סיפר לכם על האתר? הייתם צריכים לשאול שאלה וידעתם שכאן תמצאו תשובה? או שפשוט רציתם להשתתף בתחרות אז פתחתם כינוי ואז נשארתם, כי נחמד?
העלו הצעות לפתיחת פורומים הזויים במיוחד בתפוז - פורום חובבי דואר רשום, פורום סוכריות על מקל או... נגיד, פורום כלבים (כלומר, שכלבים נכנסים לכתוב בו)
כל אחד יסתכל ימינה ושמאלה ויכתוב מהו הדבר הכתום הראשון שהוא רואה...
 

DDN

New member
עונה ראשון

איך התגלגלתם לגלוש בתפוז? חבר או קרוב משפחה סיפר לכם על האתר? הייתם צריכים לשאול שאלה וידעתם שכאן תמצאו תשובה? או שפשוט רציתם להשתתף בתחרות אז פתחתם כינוי ואז נשארתם, כי נחמד? הגעתי לתפוז בטעות! חקרתי את האינטרנט כשחיפשתי חומר בעברית על היאבקות, והגעתי לאתר של אילן די (יהודי אמריקאי שהיה מסקר לנו את התוכניות והאירועים בעברית, והיה ממש עושה "דיווחים חיים"). משם הגעתי לפורום היאבקות (פורום מספר 13) שהיה הבית שלי למשך הרבה זמן. לכאן הגעתי חודש אחרי, ומאז גם זה נהיה הבית שלי, ומאז אני כאן. ושאר הסיפור, בשרשור היומהולדת של הפורום, שבוע הבא. העלו הצעות לפתיחת פורומים הזויים במיוחד בתפוז - פורום חובבי דואר רשום, פורום סוכריות על מקל או... נגיד, פורום כלבים (כלומר, שכלבים נכנסים לכתוב בו) -פורום פרטי לתפוז אנשים מודיע! לוח מודעות שכזה, שלא יפריע לאף אחד. -פורום רועי צאן -פורום לדחלילים. כל אחד יסתכל ימינה ושמאלה ויכתוב מהו הדבר הכתום הראשון שהוא רואה... זה קל! התקנה של אופיס 2010 גם מצד ימין וגם מצד שמאל (קיבלנו הרבה מחשבים חדשים לאחרונה)
 

דרגורן

New member
עונה שני?

איך התגלגלתם לגלוש בתפוז? אני התחלתי בפורום מד"ב ופנטזיה, עם הכינוי Dragoran (שלימים הוחלף לכינוי בעברית), באוקטובר 2010 - אז אני לא באמת זוכר איך התגלגלתי לתפוז (אני חושב שעמית לעבודה הפנה אותי לשם) העלו הצעות לפתיחת פורומים הזויים במיוחד בתפוז פורום מקלפי פירות הדר פורום בקבוקים (יהיו שם דיונים כגון: מה עדיף - בקבוק פלסטיק או זכוכית?) פורום לאנשים בלי אינטרנט פורום שיער (סרט לשיער או קשת? דיון מתמשך) פורום איקס עיגול כל אחד יסתכל ימינה ושמאלה ויכתוב מהו הדבר הכתום הראשון שהוא רואה... שמאל - ספל כתום שאני שותה בו כל בוקר ימין - ציור שהבת של שכני לקוביה ציירה (נראה שהיה לה רק טוש כתום)
 

DDN

New member
פורום מקלפי פירות הדר זה חזק!

לדעתי פורום בקבוקים באמת כבר היה פעם. . . ועם השלישי, הזכרת לי את פורום מכורים לאינטרנט. . ..
 

BluePrint

New member
הבא בתור

איך התגלגלתם לגלוש בתפוז? הייתי קבוע בפורום משחקים (שהיה בעיקר למשחקי מחשב) ב-IOL וכשהודיעו על סגירה עתידית של האתר הלכתי לחפש מקום אחר. נרשמתי ב'וואלה', נרשמתי ב'הייד-פארק', אולי גם במקומות נוספים ששכחתי, ובדרך נרשמתי גם ל'תפוז'. יום אחד התחשק לי שוב לחפש משחקי תפקידים ומצאתי את עצמי בתפוז, קורא בפורום יעודי שלא היה שם קודם (התגובה הראשונה שלי נמצאת בדף ארבע אבל התחלתי לקרוא כשהיו רק שניים או שלושה דפים), ושמתי לעצמי סימניה. אני חייב לציין שקריאה כאן שינתה לחלוטין את ההשקפה שלי על משחקי תפקידים.
העלו הצעות לפתיחת פורומים הזויים במיוחד בתפוז פורום גשר - המקום בו משתמשים מן השורה באים להאכיל את הטרולים במקום שאלו יבוא לבקר בביתם של המשתמשים.
הסתכל ימינה ושמאלה וכתוב מה הדבר הכתום הראשון שאתה רואה.. משמאל - מתקן שולחני קטן לציוד משרדי. (מהדקים וכו') מימין - קורות המדפים במחסן.
 

Ihavenonick

New member
אני! אני! אני!

איך התגלגלתם? הכל בגלל דני, ולכן אני התחלתי במשחקי תפקידים. הכינוי שלי נוצר כתוצאה מחוסר רעיון לכינוי (DOA תפוס
) משם התגלגלתי לפורום משחקי מחשב, פורום נארוטו (ז"ל) ופורום קונסולות. רעיונות לפורומים הזויים? פורום בני אדם, פורום אלפים, פורום עלפים, פורום האבקות בוץ, פורום פורומים, פורום אנטי פורומים, פורום רשימות, פורום תמיכה (הכי הזוי
), פורום מחסני האלקטרוניקה (יש מבצע על טוסטר משולשים), פורום ועוד... דבר כתום: מימין - אין. משמאל - תפוזים קטנים מפלסטיק על עציץ מזוייף.
 

DDN

New member
מה בגלל דני?

אני כל היום כותב לרן במיילים איך שאתה אשם בכל, ועכשיו אתה מחזיר לי?
 

Ihavenonick

New member
תחשוב רגע

אם לא היית מספר לי על הפורום, לא הייתי נרשם אליו, לא הייתי מכיר את פורום משחקי מחשב, לא הייתי מודיע על מבצעי סטים... מ.ש.ל.
 

DDN

New member
אבל עדיין היית מרמה בSETTLERS

גונב לי את הנצחונות ואת הנמל פחם.
 

Nihau

New member
נוסטלגיה

תשובות לפי הסדר: 1. דרגורן אשם, הכל בגללו. אני לא רציתי אישיות אינטרנטית והוא התחיל לכתוב את כל ההודעות המגניבות האלה אי שם בתחילת הארכיון וביקש ממני לקרוא אותן כדי לסחוט קצת מחמאות מקהל הבית. אני יצור תמים וחף מפשע. זה דרגורן. *מפנה אצבע לכיוונו* 2. פורום אמנות מגבות נייר, פורום רובוטים מקיסמי שיניים, פורום הטסת עפיפוני אלומיניום בסערות ברקים, פורום תקשורת בענני עשן, פורום קשרים בחוטי חשמל... 3. עט מארקר כתום שהשאיר הבן של המפרופסור לפני שבועיים.
 

דרגורן

New member
אני אשם?!?!

חוץ מזה שהסתכלתי על כמה מההודעות האלה אי שם בתחילת הארכיון..... אני לא בטוח שהתאור "מגניבות" צריך להאמר באותו המשפט יחד איתם (אולי יחד עם מילת שלילה איפהשהוא באמצע) ובגללך אני עכשיו רוצה לקנות קופסאות של קיסמי שיניים ולהתחיל לבנות רובוטים....
 

DDN

New member
לדעתי

היא מתכוונת להודעות המגניבות על נוסגות', אי שם באמצע תקופת הארכיון, הרי לא היה לה כינוי לפני לדעתי. בסופו של דבר, כולנו אשמים (ואני שמח שהיא מאשימה אותך, כי אני הייתי משוכנע שביצה ואני הם אלו שדחפו אותה לעשות כינוי)
 
אני חושב שחבר כלשהו אשם..

זה לפני 9 שנים מי זוכר.. רציתי לשאול שאלה בפורום אנימה ומנגה, גיליתי את פורום אקסמן -> עברתי לניהולו -> שיניתי לפורום גיבורי על -> דני הצטרף לניהולו -> נטשתי את תפוז לתקופה וחזרתי בשביל הפורום הזה טכלס.. פורום לועסי קרח, פורום מסניפי טושים, פורום אספני סוללות ריקות, פורום אספני אסלות, פורום אוהבי ארנבים שונאי שפנים, פורום חפירות ארכאולוגיות בחצר של הבית מספריים מצד שני מצעים למיטה
 
למעלה