לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2303223,032 עוקבים אודות עסקים

פורום מורים

כללים לגולש/ת המתחיל/הלפני שתשקעו בגלישה, נודה לכם אם תקראו בעיוןאת הכללים הבאים, למען הסדר הטוב.הפורום פתוח בפני כולם, ולמרות שהוא פורום מורים, תוכלו לפגוש כאן גם הורים, תלמידים, מנהלים וגם אזרחים מן השורה שהחינוך בראש מעייניהם.כאן המקום להדגיש כי הפורום משמש במה לדיוניםבענייני חינוך והוראה, מקום לשיתוף חומרים שונים,ובכלל מקום בו נוכל לשתף ולחלוק עם עמיתים למקצועשאלות, לבטים, תהיות ועוד.הפורום מאד דינאמי ומשתנה מעת לעת,יש ימים בהם הוא זוחל לו בעצלתיים ויש ימים בהםנכתבים בו מספר דפים.אנו תקווה כי אט אט תתגבש לה קהילה חמה ותומכתמבין חברי הפורום. מה היינו רוצות לראות בפורום? Jאווירה של בית חם , פרגון , הקשבה , עזרה , התחשבות , הגנה , רגישות , ביטחון , הבנה ואהבה . יוזמות ורעיונות שונים לקידום הפורום יתקבלו בברכה. מה לא היינו רוצות לראות בפורום? שיפוטיות, ביקורתיות, עצות מגבוה, התנשאות, השתלחויות אישיות, ותוקפנות כלפי אחרים, קללות, גידופים, ציניות שמטרתה לפגוע, מניפולציות - כל אלו לא יתקבלו בשום אופן בפורום..כמה כללים והנחיות לגולשים החדשים שבינינו,וגם לוותיקים שבינינו לא יזיק לרענן את זכרונם. הפורום, כאמור, משמש גם במה לדיונים שונים.ככזה, מתפתחים בו לעיתים גם ויכוחים ומחלוקות.הדבר לגיטימי ,אך אנא שימו לב ללשון ההודעות! הודעות בשפה פוגעת , מעליבה ולא מכובדת תימחקנה . כל אנשי הפורום נמצאים כאן מרצונם החופשי. לכולם עיסוקים נוספים המונעים מהם להיות נוכחים בפורום תמידית, לכן אם לא קיבלתם תשובה או תגובה על הודעתכם, היו סבלניים, בבקשה. הניסיון מראה שהתשובות יבואו. אם בכל זאת לא ענו לכם, לא צריך להיפגע ולהסיק שיש למישהו משהו אישי נגדכם.לא תמיד יש לחברי הפורום מה לומר, וזה לגיטימי. ובאותו עניין:כתבתם הודעה, ביקשתם בקשה או התייחסות כלשהי. תנו לחברים הזדמנות לראות את הודעתכם ולהגיב.לא תמיד מגיעות התגובות לאחר מספר דקות. לפעמים זה קורה גם אחרי כמה שעות. לכן, כדאי להמתין ולהיות סבלניים,ולא להקפיץ את הודעתכם לראש הדף תוך מספר דקות. צירוף חומרים לפורום/ למאגר הקבציםחומרים המצורפים לפורום בצורת קבצים מועלים על ידינו למאגר, אך רצוי להעלות את הקבצים ישירות למאגר. רצוי כמובן לכווץ את הקובץ לפני העלאתו למאגר. הדרכה לכך ניתן למצוא באחד מקישורי הטאגליינס. שמירה על זכויות יוצריםפעמים רבות אנו נתקלים בבקשה של גולש/ת ליצירה מסויימת , או לחומרים כלשהם, וכתגובה לבקשה, מובאים חומרים שונים או יצירות ספרותיות שלא נכתבו ע"י הגולש שהעלה זאת. אנא, הימנעו מלהעלות לפורום/ למאגר חומרים שלא הייתם שותפים בכתיבתם.עקב זכויות יוצרים של כותבי החומרים/ היצירות אסור בשום פנים ואופן להעתיק את היצירות /החומרים (או חלקים מהם) להודעתכם! מה שכן אפשר (ואף רצוי) לעשות, הוא להכניס בהודעה קישור לאתר בו נמצאים חומרים שונים, או יצירות מבוקשות לטובת הגולש ששאל את השאלה. הודעה שתכיל בתוכה יצירה, שלא כתב כותב ההודעה עצמו, תימחק. שרשור הודעותמכיוון שמספר השרשורים בדף מוגבל ל- 15 הודעות ראשיות, כל הודעה ראשית חדשה שנפתחת דוחפת הודעה אחרת לדף השני, וכן דוחפת הודעה ישנה יותר לארכיון. על כן, לפני פתיחת הודעה חדשה, חפשו האם ישנו שרשור קיים שניתן לשרשר אליו את הודעתכם.חבל שהודעה שנכתבה לפני מס' דקות תגיע לדף הבא לפני שקיבלה מענה או התייחסות. חיפוש חומריםלפני שאתם פונים בבקשה לחומר כלשהו , היכנסו תחילה למאגר החומרים וערכו בו חיפוש.מאגר החומרים בנוי באופן מאד מסודר וקל להתמצאות, מחולק לקטגוריות שונות.לא מצאתם את מבוקשכם במאגר החומרים? אתם מוזמנים להפנות בקשה לחברי הפורום.כמו כן מומלץ לחפש בין דפי הפורום בחיפוש מתקדם חומרים שאתם מבקשים לפני פתיחת הודעה חדשה."לעתים יש לילד העשיר צעצועים רבים עד מאדובכל זאת משעמם ומעיק לו. לעיתים קרובות מכין לו הילד העני בעצמוצעצועים יפים בשבילו ובשביל חבריו כי מקלות, אבנים קטנות סמרטוטים וחוליש הרבה בעולם..."אנו מאמינות שעל ידי הפריה הדדית, נוכל לתרום ולהתרם כאחד.וזה יאפשר לכל אחד מאיתנו למצוא את השביל לילדים שאנו מחנכיםדור ההמשך.שמירה על כללי התנהגות בפורום תאפשר לנו לשמור על המקום הזהכל הערה והארה תתקבל בברכהשיהיה בהצלחה שלכם באהבה mazy ופנינה10

הנהלת הפורום:

אודות הפורום מורים

כללים לגולש/ת המתחיל/הלפני שתשקעו בגלישה, נודה לכם אם תקראו בעיוןאת הכללים הבאים, למען הסדר הטוב.הפורום פתוח בפני כולם, ולמרות שהוא פורום מורים, תוכלו לפגוש כאן גם הורים, תלמידים, מנהלים וגם אזרחים מן השורה שהחינוך בראש מעייניהם.כאן המקום להדגיש כי הפורום משמש במה לדיוניםבענייני חינוך והוראה, מקום לשיתוף חומרים שונים,ובכלל מקום בו נוכל לשתף ולחלוק עם עמיתים למקצועשאלות, לבטים, תהיות ועוד.הפורום מאד דינאמי ומשתנה מעת לעת,יש ימים בהם הוא זוחל לו בעצלתיים ויש ימים בהםנכתבים בו מספר דפים.אנו תקווה כי אט אט תתגבש לה קהילה חמה ותומכתמבין חברי הפורום. מה היינו רוצות לראות בפורום? Jאווירה של בית חם , פרגון , הקשבה , עזרה , התחשבות , הגנה , רגישות , ביטחון , הבנה ואהבה . יוזמות ורעיונות שונים לקידום הפורום יתקבלו בברכה. מה לא היינו רוצות לראות בפורום? שיפוטיות, ביקורתיות, עצות מגבוה, התנשאות, השתלחויות אישיות, ותוקפנות כלפי אחרים, קללות, גידופים, ציניות שמטרתה לפגוע, מניפולציות - כל אלו לא יתקבלו בשום אופן בפורום..כמה כללים והנחיות לגולשים החדשים שבינינו,וגם לוותיקים שבינינו לא יזיק לרענן את זכרונם. הפורום, כאמור, משמש גם במה לדיונים שונים.ככזה, מתפתחים בו לעיתים גם ויכוחים ומחלוקות.הדבר לגיטימי ,אך אנא שימו לב ללשון ההודעות! הודעות בשפה פוגעת , מעליבה ולא מכובדת תימחקנה . כל אנשי הפורום נמצאים כאן מרצונם החופשי. לכולם עיסוקים נוספים המונעים מהם להיות נוכחים בפורום תמידית, לכן אם לא קיבלתם תשובה או תגובה על הודעתכם, היו סבלניים, בבקשה. הניסיון מראה שהתשובות יבואו. אם בכל זאת לא ענו לכם, לא צריך להיפגע ולהסיק שיש למישהו משהו אישי נגדכם.לא תמיד יש לחברי הפורום מה לומר, וזה לגיטימי. ובאותו עניין:כתבתם הודעה, ביקשתם בקשה או התייחסות כלשהי. תנו לחברים הזדמנות לראות את הודעתכם ולהגיב.לא תמיד מגיעות התגובות לאחר מספר דקות. לפעמים זה קורה גם אחרי כמה שעות. לכן, כדאי להמתין ולהיות סבלניים,ולא להקפיץ את הודעתכם לראש הדף תוך מספר דקות. צירוף חומרים לפורום/ למאגר הקבציםחומרים המצורפים לפורום בצורת קבצים מועלים על ידינו למאגר, אך רצוי להעלות את הקבצים ישירות למאגר. רצוי כמובן לכווץ את הקובץ לפני העלאתו למאגר. הדרכה לכך ניתן למצוא באחד מקישורי הטאגליינס. שמירה על זכויות יוצריםפעמים רבות אנו נתקלים בבקשה של גולש/ת ליצירה מסויימת , או לחומרים כלשהם, וכתגובה לבקשה, מובאים חומרים שונים או יצירות ספרותיות שלא נכתבו ע"י הגולש שהעלה זאת. אנא, הימנעו מלהעלות לפורום/ למאגר חומרים שלא הייתם שותפים בכתיבתם.עקב זכויות יוצרים של כותבי החומרים/ היצירות אסור בשום פנים ואופן להעתיק את היצירות /החומרים (או חלקים מהם) להודעתכם! מה שכן אפשר (ואף רצוי) לעשות, הוא להכניס בהודעה קישור לאתר בו נמצאים חומרים שונים, או יצירות מבוקשות לטובת הגולש ששאל את השאלה. הודעה שתכיל בתוכה יצירה, שלא כתב כותב ההודעה עצמו, תימחק. שרשור הודעותמכיוון שמספר השרשורים בדף מוגבל ל- 15 הודעות ראשיות, כל הודעה ראשית חדשה שנפתחת דוחפת הודעה אחרת לדף השני, וכן דוחפת הודעה ישנה יותר לארכיון. על כן, לפני פתיחת הודעה חדשה, חפשו האם ישנו שרשור קיים שניתן לשרשר אליו את הודעתכם.חבל שהודעה שנכתבה לפני מס' דקות תגיע לדף הבא לפני שקיבלה מענה או התייחסות. חיפוש חומריםלפני שאתם פונים בבקשה לחומר כלשהו , היכנסו תחילה למאגר החומרים וערכו בו חיפוש.מאגר החומרים בנוי באופן מאד מסודר וקל להתמצאות, מחולק לקטגוריות שונות.לא מצאתם את מבוקשכם במאגר החומרים? אתם מוזמנים להפנות בקשה לחברי הפורום.כמו כן מומלץ לחפש בין דפי הפורום בחיפוש מתקדם חומרים שאתם מבקשים לפני פתיחת הודעה חדשה."לעתים יש לילד העשיר צעצועים רבים עד מאדובכל זאת משעמם ומעיק לו. לעיתים קרובות מכין לו הילד העני בעצמוצעצועים יפים בשבילו ובשביל חבריו כי מקלות, אבנים קטנות סמרטוטים וחוליש הרבה בעולם..."אנו מאמינות שעל ידי הפריה הדדית, נוכל לתרום ולהתרם כאחד.וזה יאפשר לכל אחד מאיתנו למצוא את השביל לילדים שאנו מחנכיםדור ההמשך.שמירה על כללי התנהגות בפורום תאפשר לנו לשמור על המקום הזהכל הערה והארה תתקבל בברכהשיהיה בהצלחה שלכם באהבה mazy ופנינה10
x
הודעה מהנהלת הפורום
אין לפרסם בפורום הודעות פרסום ומספרי טלפון אישיים. הודעות כאלה תימחקנה מן הפורום!
המשך >>

לצפיה ב-'ושוב... שיעורי מחשבים- זקוקה לעצות'
ושוב... שיעורי מחשבים- זקוקה לעצות
19/09/2003 | 10:01
14
60
מדברים פה רבות על שילוב המחשב כחלק מהלמידה בכיתה.

אני רוצה להציע למורות לנסות לשלב את שיעורי מחשבים בנושאי הלימוד {שלא אני מלמדת}- אשמח לקבל רעיונות עצות- איך לעשות זאת...

תנאים/ מגבלות:
* אין אינטרנט
* יש רק אופיס
* אין צייר
* המחשבים
* ואני לא מעורבת בחומר הנלמד בכיתה

זו בקשת עזרה לפני ייאוש- אז אנא- כל רעיון אפשרי

תודה רבה
מורים >>
לצפיה ב-'מדובר על גילאי חט"ב ותיכון'
מדובר על גילאי חט"ב ותיכון
19/09/2003 | 10:01
2
56
לצפיה ב-'היי מיכלי'
היי מיכלי
19/09/2003 | 12:29
1
42
מה דעתך להציעה למורות שתלמידים יבחרו נושא אישי ל"מיני " חקר . אם אננני טועה , מודבר בתלמידי חינוך מיוחד. הייתי ממליצה לתת להם יד חופשית בבחירת נושא למחקר (גם אם זה ביתר ירושלים ), על מנת להגביר את המוטיבציה והעניין. לשאול שאלות ולחפש להם תשובות ב... ספריה העירונית , אינציקלופדיות/מילונים שבבית ספר , ראיונות עם אנשים רלוונטים ומאגרי מידע של מט"ח (שניתן לרכוש או לנסות ולהשאיל דרך אלישע ) בסופו של התהליך , להציג את התוצרים בפאורפיינט . ניתן לארגן יום שיא - ניתן להזמין אפילו הורים- ולאפשר לתלמידים להציג את עבודתוהם בפניהם  ?

לא מוכרחים להשתמש באינרנט - השתמשי במאגרי תמונות או מידע על תקליטורים.
אין צורך בצייר - ניתן "לצייר" לא רע בפאורפיינט.
ומשתמשים רק באופיס.
..וזה גם מתאים לכל נושא הנלמד בבית הספר .
מה דעתך ?

שבת שלום
אאידה
מורים >>
לצפיה ב-'יש עם זה קצת בעיה...'
יש עם זה קצת בעיה...
19/09/2003 | 15:20
33
התלמידים צריכים להגיש במהלך כל מחצית עבודת חקר שהם עושים בהדרכת המחנכות ואני לא רוצה להעמיס אותם בעוד עבודה- וכן מדובר בחנ"מ
.
בשנה שעברה עשינו מיני חקר בפאור פוינט ובאמת היה נחמד אבל לעשות עוד פעם???????????? אולי מאוחר יותר.

בעקבות מה שקרה שנה שעברה בשיעורי מחשבים עם עבודות החקר הכיתתיות {שהמחנכות אמורות להדריך}, החלטנו שהשנה אנחנו מפרידים בין שיעורי מחשבים לעבודת החקר.

כך שהנושא של עבודות החקר- יורד לבינתיים.

אני מחפשת רעיונות שהם מעבר לשיעור- שניים. משהו מתמשך.

תודה בכל אופן ואשמח לעוד רעיונות
מורים >>
לצפיה ב-'עבור "אוהבי כתיבה"'
עבור "אוהבי כתיבה"
19/09/2003 | 12:48
5
32
ניתן להשתמש במחשב לצורך הבעה בכתה עבוד ילדים שאינם אוהבים לכתוב, עבור ילדים שמאוד אוהבים לכתוב ועבור כל שאר הילדים שנהנים לכתוב על המקלדת.
בדרך זו הילדים גם יתאמנו על השימוש בוור וגם יהיה כלי נוסף לגיוון הלימודים בכל תחומי הלימוד.

דפנה
מורים >>
לצפיה ב-'אבל מה יכתבו????????????????????'
אבל מה יכתבו????????????????????
19/09/2003 | 15:21
3
14
לצפיה ב-'הכל בהקשר לנושאים הנלמדים'
הכל בהקשר לנושאים הנלמדים
19/09/2003 | 16:28
2
23
בכל אחד מהמקצועות.

תוך כדי כתיבה מלמדים אותם טיפים - כמו חיפוש תמונות, חיבור צורות, סוגי אותיות, צבע...
מי שיודע מלמד את מי שאינו יודע.

אני לימדתי מחשבים שנה אחת בתנאים דומים לשלך (זה היה הטריגר שלי לצאת לחלתי"ם ומשם הדברים התפתחו למקומות שאפילו לא חלמתי עליהם) ומה שעשיתי זה לאפשר לילדים לכתוב עבודות שונות כרצונם.

חלקם כתבו עבודות בהתאם למקצועות נלמדים. הנושאים נתנו על-ידי המורות בכתות.

חלקם הכינו משחקים - רביעיות, מסלול... בהתאם לנושאים שנלמדו במקצועות השונים וחלקם "סתם" התנסו ולמדו מחברים.

מבחינתי הכל "הלך" כי התנאים לא היו ממש מוצלחים.
בסוף שנה כולם החזיקו ביד תוצרים וידע רב יותר על עבודה בוורד. גם זה משהו, לא?!

הכי חשוב שיהיה להם ולך נעים ביחד
דפנה
מורים >>
לצפיה ב-'תודה- כנראה שאני בכיוון שלך'
תודה- כנראה שאני בכיוון שלך
20/09/2003 | 21:09
1
11
אשמח לשמוע אילו עבודות הכנתם.
בגלל שבעצם אף פעם לא לימדתי מקצוע עיוני {לימדתי רק מתמטיקה ושנה שעברה התחלתי עם מחשבים} אני לא יודעת אילו עבודות אפשר לעשות בשיעורי מחשבים בהתבסס על חומר הלימוד.
אני רוצה לגשת למורות עם רעיונות כלשהם כי אם אחכה לרעיונות מהן...

לתת לילדים לכתוב כרצונם- לא מעשי כי הם חייבים הדרכה כלשהי- רובם לא מצליחים לעבוד עצמאית בלי כיוון כלשהו.

{המזל שאנחנו לא באותו אזור ורמה!!!- כך שאני לא אהווה לך איום}
מורים >>
לצפיה ב-'יש מקום לכולנו!!!'
יש מקום לכולנו!!!
20/09/2003 | 23:09
13
לצפיה ב-'ומה עם הילדים שלא אוהבים לכתוב גם ב'
ומה עם הילדים שלא אוהבים לכתוב גם ב
19/09/2003 | 15:22
13
במחשב?
מורים >>
לצפיה ב-'עלילון (= קומיקס) ועוד סוגות'
עלילון (= קומיקס) ועוד סוגות
19/09/2003 | 16:30
4
23
מיכלי,
כסיכום לחומר נלמד בכל נושא שהוא, אפשר "לצייר" עלילון (=קומיקס). תלמידיי הכינו עלילונים נהדרים - בעזרת word בלבד (עם דמויות האנשים השחורים-הקטנים, ה- screen beans. הורדתי מהאתר של מייקרוסופט כ- 200 דמויות, והעליתי למאגר התמונות במחשבי ביה"ס (גם לנו אין אינטרנט). בהכנת העלילונים הייתה חזרה על החומר הנלמד, היה שימוש במיומנות התמצות (ב"בועה" שיוצאת מהפה אי אפשר לכתוב הרבה), ויש גם כתיבת דו-שיח.

ואפשר לכתוב בסוגות נוספות כסיכום לחומר שנלמד:
- לכתוב ולעצב הזמנה לארוע שעליו למדנו (המלכת שאול),
- לעצב מודעה (גם מודעת אבל על אישיות)
- להכין כרזה או פרסומת (למשל בגיאוגרפיה - המלצה לבקר במקום מסויים),
- להכין תעודת הוקרה לדמות שעליה למדו בהיסטוריה
- לכתוב כתבה לעיתון המסקרת ארוע שנלמד בתנ"ך או בהיסטוריה,
ואפשר כמובן גם להדפיס עיתון כיתתי שמכיל את כל הסוגות הנ"ל: כתבות, הזמנות, מודעות, שירים וכו'.


אפשר להשתמש ב- word גם כתרגול חומר.
למשל, כשלומדים בלשון נושא ונשוא: התלמידים מקבלים קטע, והם צריכים לסמן/לצבוע/להקיף את הנושא והנשוא שבכל משפט.
אפשר לתת קטע שסדר המשפטים בו הוחלף, והתלמידים מתבקשים לסדרו ע"פ רצף בעזרת העתק+הדבק.
אפשר לתת "קלוז טקסט"  והתמידים צריכים להשלים מילים מתוך "מחסן" שוב בעזרת העתק+הדבק (כדאי לנעול את הטקסט ב"טופס").
אפשר לתת קטע, בכל נושא לימודי שהוא, ללא מילות קישור. הוספת מילות הקישור המתאימות מעידה על הבנה.
אפשר שהתלמידים יערכו חומר שנלמד בטבלה או בתרשים זרימה. מיפוי טקסט הוא סיכום נהדר של החומר.

מקווה שעזרתי קצת,
שבת שלום,
אורית
מורים >>
לצפיה ב-'להכין משחק זכרון'
להכין משחק זכרון
<< ההודעה הנוכחית
19/09/2003 | 17:04
2
7408
בהמשך להצעות שהעלו כאן, ניתן גם להכין משחקים בעזרת הוורד.
למשל משחק זיכרון:
1.מכינים טבלה לפי גודל הקלפים הרצויים כדאי שיהיו ריבועיים. (מיומנות הכנה ועיצוב טבלה).
2. בטבלה מכינים משחק זיכרון, יכול להיות למשל, מילה בקלף אחד, וציור מתאים בקלף הזוגי, או שתי מילים נרדפות, או הפכים, או שניציורים שמראים אותו מושג, או בחשבון, תרגיל ותוצאה וכו' וכו' (מיומנות: עבודה על טבלה, כתיבה והוספת תמונה ) הזוגות, כמו במשחק זיכרון, צריכים להיות מפוזרים בכל הטבלה.
3. מכינים מרובע לפי גודל תא הטבלה, מוסיפים לו תמונה, זהו הקלף הסוגר.
(להראות קיבוץ הצורה עם התמונה) מיומנות: קיבוץ פריטים, עבודה עם תמונות)
4. משכפלים את הקלף הנ"ל כמספר ריבועי הטבלה .ומכסים את כל הטבלה.
6. המשחק, להכין מראש שני מקומות בהם ניתן ל"שים " את הקלפים לאחר שנחשפו הזוגות.
כל משתתף בתורו מזיז את זוג קלפים.(קליק על הקלף והזזה) אם הצליח ויש זוג, הוא שם את הקלפים שלו במקום שלו.
אחר כך אפשר לבדוק למי יש יותר קלפים.(כי ניתן שוב להזיז ולספור אותם).
זהו.בטוח שזה יקח כמה שעורים. אחר כך כמובן כל זוג ילדים מקבל משחק שלילד אחר ומשחק בו.
על הרעיון הזה ניתן להכין גם דומינו.
בהצלחה..


מורים >>
לצפיה ב-'תודה נעמית- עזרת לי גם את {שוב}'
תודה נעמית- עזרת לי גם את {שוב}
20/09/2003 | 21:13
1
39
לצפיה ב-'שמחה שעזרתיובהצלחה'
שמחה שעזרתיובהצלחה
20/09/2003 | 22:55
20
לצפיה ב-'עזרת המוןןןןןןןןןןתודה'
עזרת המוןןןןןןןןןןתודה
20/09/2003 | 21:12
22

הודעות אחרונות

06:57 | 23.05.19 Eadric2
15:47 | 20.05.19 רונית מורה לחיים1
18:40 | 18.05.19 אורחים בפורום
02:21 | 18.05.19 Aberforth
15:22 | 15.05.19 גלגל4
14:22 | 12.05.19 אורחים בפורום
10:53 | 11.05.19 אורחים בפורום
16:16 | 06.05.19 אורחים בפורום
20:14 | 05.05.19 אורחים בפורום
17:08 | 04.05.19 אורחים בפורום
13:33 | 03.05.19 אורחים בפורום
00:26 | 03.05.19 אורחים בפורום
23:41 | 28.04.19 אורחים בפורום

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ