הוצאות נסיעה וקיצוץ בהם

kolita

New member
הוצאות נסיעה וקיצוץ בהם

שלום אריה
בהתאם למכתב שמפורסם באתר הסתדרות המורים לא היו אמורים להעביר את המורים להסדר הנסיעות החדש והמורים לא היו אמורים להפגע מהסדר זה. אולם בפועל החודש קיבלתי משכורת על פי הסדר הנסיעות החדש ולא על פי המפורסם. כלומר 200 ש"ח לנסיעות בין עירוניות. אשמח לקבל הסבר מה קורה עם הנושא הזה.

כמו כן לאריה. היכן ניתן לקבל ייעוץ לגבי פרישה מוקדמת ולראות מה תהיה המשכורת בפרישה מוקדמת התואמת את נתוניי האישיים.
 
מן הצד השני - פניתי למעביד ובקשתי לקצץ

את הוצאות הנסיעה שלי. אני עובד פעמיים בשבוע, בקושי 26 ש"ח לשבוע X 4 = בקושי 100 ש"ח.
התבלבלו שם בהנה"ח. לא יודעים איך להתמודד עם אנשים ישרים, כיח המחשבה תמיד שאנחנו רוצים לרמות. זה קרה לי לפני שנתיים עם אותו מעביד, כאשר טעויות בחישוב שכר הכניסו לי סכומי עתק, ואני רציני, לבנק. מזל שאני והמנהלנית שמנו לב, שלחנו מכתב מסודר, וגם היה צריך לשכנע אותם לפרוס לי את החזרת הכספים. גם אז הם היו מבולבלים מעצם העובדה שאדם מבקש להחזיר כסף שלא שייך לו.
יאק
 

kolita

New member
הוצאות נסיעה. תגובה

תודה על הערתך אולם היא לא קשורה חבעיה שהעלתי. פה הובטח שהמורים לא ייפגעו כתוצאה מהסדר הנסיעות החדש אולם בפועל במשכורתי כן הפעילו את ההסכם וקיצצו משמעותית את החזר הנסיעות שקיבלנו. אנשים כמוני שצריכים לנסוע למקום העבודה ברכב פרטי כי אין תחבורה סדירה למקום העבודה. בחודש שאני מוציעה על דלק 609 שח בקירוב. כעת הם משלמים 200 שח. על כך ביקשתי הסבר מאריה כנציג הסתדרות המורים ומקושר להשב את תשומת הלב של וסרמן שמשרד החענוך התעלם מההסכם עם האוצר וכן פעל על פי הסכם בנסיעות החדש והתעלמו מההסכם האחר
 

עופר1002

New member
בעבר נימקו את הקיצוץ הזה בכך שכמעט

שלושה שבועות לא עובדים עקב חופשת פסח. אך כאשר מקבלים לפי חודשי חופשי אין לכך הצדקה לטעמי. בכלל נראה שוסרמן רק שולח מכתבים מאיימים ובכך יוצא ע"י חובתו. הוא כתב מכתב על קיצוץ של 50% בהוצאות הנסיעה של המורים לפני כמה שנים כאשר עברו לחופשי חודשי אך בפועל לא נעשה דבר.אני לדוגמא הפסדתי במעבר זה 1000 ש"ח בכל חודש.
 

itu1

New member
נסיעות

שר האוצר הודיע כי יבוצע החזר (לא היה כל הסכם בנושא השר נענה לפניית הסתדרות המורים וההסתדרות הכללית) מה שנוכה ויחזרו לשלם נסיעות לפי התעריפים לפני הרפורמה בתחבורה הציבורית , לא צוין עדין מועד ביצוע התיקון.
לעניין הפנסיה פני לסניף הסתדרות המורים.
אריה
&nbsp
 
למעלה