לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2335823,358 עוקבים אודות עסקים

פורום מורים

כללים לגולש/ת המתחיל/הלפני שתשקעו בגלישה, נודה לכם אם תקראו בעיוןאת הכללים הבאים, למען הסדר הטוב.הפורום פתוח בפני כולם, ולמרות שהוא פורום מורים, תוכלו לפגוש כאן גם הורים, תלמידים, מנהלים וגם אזרחים מן השורה שהחינוך בראש מעייניהם.כאן המקום להדגיש כי הפורום משמש במה לדיוניםבענייני חינוך והוראה, מקום לשיתוף חומרים שונים,ובכלל מקום בו נוכל לשתף ולחלוק עם עמיתים למקצועשאלות, לבטים, תהיות ועוד.הפורום מאד דינאמי ומשתנה מעת לעת,יש ימים בהם הוא זוחל לו בעצלתיים ויש ימים בהםנכתבים בו מספר דפים.אנו תקווה כי אט אט תתגבש לה קהילה חמה ותומכתמבין חברי הפורום. מה היינו רוצות לראות בפורום? Jאווירה של בית חם , פרגון , הקשבה , עזרה , התחשבות , הגנה , רגישות , ביטחון , הבנה ואהבה . יוזמות ורעיונות שונים לקידום הפורום יתקבלו בברכה. מה לא היינו רוצות לראות בפורום? שיפוטיות, ביקורתיות, עצות מגבוה, התנשאות, השתלחויות אישיות, ותוקפנות כלפי אחרים, קללות, גידופים, ציניות שמטרתה לפגוע, מניפולציות - כל אלו לא יתקבלו בשום אופן בפורום..כמה כללים והנחיות לגולשים החדשים שבינינו,וגם לוותיקים שבינינו לא יזיק לרענן את זכרונם. הפורום, כאמור, משמש גם במה לדיונים שונים.ככזה, מתפתחים בו לעיתים גם ויכוחים ומחלוקות.הדבר לגיטימי ,אך אנא שימו לב ללשון ההודעות! הודעות בשפה פוגעת , מעליבה ולא מכובדת תימחקנה . כל אנשי הפורום נמצאים כאן מרצונם החופשי. לכולם עיסוקים נוספים המונעים מהם להיות נוכחים בפורום תמידית, לכן אם לא קיבלתם תשובה או תגובה על הודעתכם, היו סבלניים, בבקשה. הניסיון מראה שהתשובות יבואו. אם בכל זאת לא ענו לכם, לא צריך להיפגע ולהסיק שיש למישהו משהו אישי נגדכם.לא תמיד יש לחברי הפורום מה לומר, וזה לגיטימי. ובאותו עניין:כתבתם הודעה, ביקשתם בקשה או התייחסות כלשהי. תנו לחברים הזדמנות לראות את הודעתכם ולהגיב.לא תמיד מגיעות התגובות לאחר מספר דקות. לפעמים זה קורה גם אחרי כמה שעות. לכן, כדאי להמתין ולהיות סבלניים,ולא להקפיץ את הודעתכם לראש הדף תוך מספר דקות. צירוף חומרים לפורום/ למאגר הקבציםחומרים המצורפים לפורום בצורת קבצים מועלים על ידינו למאגר, אך רצוי להעלות את הקבצים ישירות למאגר. רצוי כמובן לכווץ את הקובץ לפני העלאתו למאגר. הדרכה לכך ניתן למצוא באחד מקישורי הטאגליינס. שמירה על זכויות יוצריםפעמים רבות אנו נתקלים בבקשה של גולש/ת ליצירה מסויימת , או לחומרים כלשהם, וכתגובה לבקשה, מובאים חומרים שונים או יצירות ספרותיות שלא נכתבו ע"י הגולש שהעלה זאת. אנא, הימנעו מלהעלות לפורום/ למאגר חומרים שלא הייתם שותפים בכתיבתם.עקב זכויות יוצרים של כותבי החומרים/ היצירות אסור בשום פנים ואופן להעתיק את היצירות /החומרים (או חלקים מהם) להודעתכם! מה שכן אפשר (ואף רצוי) לעשות, הוא להכניס בהודעה קישור לאתר בו נמצאים חומרים שונים, או יצירות מבוקשות לטובת הגולש ששאל את השאלה. הודעה שתכיל בתוכה יצירה, שלא כתב כותב ההודעה עצמו, תימחק. שרשור הודעותמכיוון שמספר השרשורים בדף מוגבל ל- 15 הודעות ראשיות, כל הודעה ראשית חדשה שנפתחת דוחפת הודעה אחרת לדף השני, וכן דוחפת הודעה ישנה יותר לארכיון. על כן, לפני פתיחת הודעה חדשה, חפשו האם ישנו שרשור קיים שניתן לשרשר אליו את הודעתכם.חבל שהודעה שנכתבה לפני מס' דקות תגיע לדף הבא לפני שקיבלה מענה או התייחסות. חיפוש חומריםלפני שאתם פונים בבקשה לחומר כלשהו , היכנסו תחילה למאגר החומרים וערכו בו חיפוש.מאגר החומרים בנוי באופן מאד מסודר וקל להתמצאות, מחולק לקטגוריות שונות.לא מצאתם את מבוקשכם במאגר החומרים? אתם מוזמנים להפנות בקשה לחברי הפורום.כמו כן מומלץ לחפש בין דפי הפורום בחיפוש מתקדם חומרים שאתם מבקשים לפני פתיחת הודעה חדשה."לעתים יש לילד העשיר צעצועים רבים עד מאדובכל זאת משעמם ומעיק לו. לעיתים קרובות מכין לו הילד העני בעצמוצעצועים יפים בשבילו ובשביל חבריו כי מקלות, אבנים קטנות סמרטוטים וחוליש הרבה בעולם..."אנו מאמינות שעל ידי הפריה הדדית, נוכל לתרום ולהתרם כאחד.וזה יאפשר לכל אחד מאיתנו למצוא את השביל לילדים שאנו מחנכיםדור ההמשך.שמירה על כללי התנהגות בפורום תאפשר לנו לשמור על המקום הזהכל הערה והארה תתקבל בברכהשיהיה בהצלחה שלכם באהבה mazy ופנינה10

הנהלת הפורום:

אודות הפורום מורים

כללים לגולש/ת המתחיל/הלפני שתשקעו בגלישה, נודה לכם אם תקראו בעיוןאת הכללים הבאים, למען הסדר הטוב.הפורום פתוח בפני כולם, ולמרות שהוא פורום מורים, תוכלו לפגוש כאן גם הורים, תלמידים, מנהלים וגם אזרחים מן השורה שהחינוך בראש מעייניהם.כאן המקום להדגיש כי הפורום משמש במה לדיוניםבענייני חינוך והוראה, מקום לשיתוף חומרים שונים,ובכלל מקום בו נוכל לשתף ולחלוק עם עמיתים למקצועשאלות, לבטים, תהיות ועוד.הפורום מאד דינאמי ומשתנה מעת לעת,יש ימים בהם הוא זוחל לו בעצלתיים ויש ימים בהםנכתבים בו מספר דפים.אנו תקווה כי אט אט תתגבש לה קהילה חמה ותומכתמבין חברי הפורום. מה היינו רוצות לראות בפורום? Jאווירה של בית חם , פרגון , הקשבה , עזרה , התחשבות , הגנה , רגישות , ביטחון , הבנה ואהבה . יוזמות ורעיונות שונים לקידום הפורום יתקבלו בברכה. מה לא היינו רוצות לראות בפורום? שיפוטיות, ביקורתיות, עצות מגבוה, התנשאות, השתלחויות אישיות, ותוקפנות כלפי אחרים, קללות, גידופים, ציניות שמטרתה לפגוע, מניפולציות - כל אלו לא יתקבלו בשום אופן בפורום..כמה כללים והנחיות לגולשים החדשים שבינינו,וגם לוותיקים שבינינו לא יזיק לרענן את זכרונם. הפורום, כאמור, משמש גם במה לדיונים שונים.ככזה, מתפתחים בו לעיתים גם ויכוחים ומחלוקות.הדבר לגיטימי ,אך אנא שימו לב ללשון ההודעות! הודעות בשפה פוגעת , מעליבה ולא מכובדת תימחקנה . כל אנשי הפורום נמצאים כאן מרצונם החופשי. לכולם עיסוקים נוספים המונעים מהם להיות נוכחים בפורום תמידית, לכן אם לא קיבלתם תשובה או תגובה על הודעתכם, היו סבלניים, בבקשה. הניסיון מראה שהתשובות יבואו. אם בכל זאת לא ענו לכם, לא צריך להיפגע ולהסיק שיש למישהו משהו אישי נגדכם.לא תמיד יש לחברי הפורום מה לומר, וזה לגיטימי. ובאותו עניין:כתבתם הודעה, ביקשתם בקשה או התייחסות כלשהי. תנו לחברים הזדמנות לראות את הודעתכם ולהגיב.לא תמיד מגיעות התגובות לאחר מספר דקות. לפעמים זה קורה גם אחרי כמה שעות. לכן, כדאי להמתין ולהיות סבלניים,ולא להקפיץ את הודעתכם לראש הדף תוך מספר דקות. צירוף חומרים לפורום/ למאגר הקבציםחומרים המצורפים לפורום בצורת קבצים מועלים על ידינו למאגר, אך רצוי להעלות את הקבצים ישירות למאגר. רצוי כמובן לכווץ את הקובץ לפני העלאתו למאגר. הדרכה לכך ניתן למצוא באחד מקישורי הטאגליינס. שמירה על זכויות יוצריםפעמים רבות אנו נתקלים בבקשה של גולש/ת ליצירה מסויימת , או לחומרים כלשהם, וכתגובה לבקשה, מובאים חומרים שונים או יצירות ספרותיות שלא נכתבו ע"י הגולש שהעלה זאת. אנא, הימנעו מלהעלות לפורום/ למאגר חומרים שלא הייתם שותפים בכתיבתם.עקב זכויות יוצרים של כותבי החומרים/ היצירות אסור בשום פנים ואופן להעתיק את היצירות /החומרים (או חלקים מהם) להודעתכם! מה שכן אפשר (ואף רצוי) לעשות, הוא להכניס בהודעה קישור לאתר בו נמצאים חומרים שונים, או יצירות מבוקשות לטובת הגולש ששאל את השאלה. הודעה שתכיל בתוכה יצירה, שלא כתב כותב ההודעה עצמו, תימחק. שרשור הודעותמכיוון שמספר השרשורים בדף מוגבל ל- 15 הודעות ראשיות, כל הודעה ראשית חדשה שנפתחת דוחפת הודעה אחרת לדף השני, וכן דוחפת הודעה ישנה יותר לארכיון. על כן, לפני פתיחת הודעה חדשה, חפשו האם ישנו שרשור קיים שניתן לשרשר אליו את הודעתכם.חבל שהודעה שנכתבה לפני מס' דקות תגיע לדף הבא לפני שקיבלה מענה או התייחסות. חיפוש חומריםלפני שאתם פונים בבקשה לחומר כלשהו , היכנסו תחילה למאגר החומרים וערכו בו חיפוש.מאגר החומרים בנוי באופן מאד מסודר וקל להתמצאות, מחולק לקטגוריות שונות.לא מצאתם את מבוקשכם במאגר החומרים? אתם מוזמנים להפנות בקשה לחברי הפורום.כמו כן מומלץ לחפש בין דפי הפורום בחיפוש מתקדם חומרים שאתם מבקשים לפני פתיחת הודעה חדשה."לעתים יש לילד העשיר צעצועים רבים עד מאדובכל זאת משעמם ומעיק לו. לעיתים קרובות מכין לו הילד העני בעצמוצעצועים יפים בשבילו ובשביל חבריו כי מקלות, אבנים קטנות סמרטוטים וחוליש הרבה בעולם..."אנו מאמינות שעל ידי הפריה הדדית, נוכל לתרום ולהתרם כאחד.וזה יאפשר לכל אחד מאיתנו למצוא את השביל לילדים שאנו מחנכיםדור ההמשך.שמירה על כללי התנהגות בפורום תאפשר לנו לשמור על המקום הזהכל הערה והארה תתקבל בברכהשיהיה בהצלחה שלכם באהבה mazy ופנינה10
x
הודעה מהנהלת הפורום
אין לפרסם בפורום הודעות פרסום ומספרי טלפון אישיים. הודעות כאלה תימחקנה מן הפורום!
המשך >>

לצפיה ב-'האם הרפורמה מיטיבה עם המורים?'
האם הרפורמה מיטיבה עם המורים?
07/01/2009 | 14:38
11
8
השאלה בכותרת היא שאלה פתוחה.
שליש מהמורים ביסודי וחטה"ב צורפו לאופק.
קול המתנגדים תמיד נשמע - בכל דבר,
מי שטוב לו - בדרך כלל ממשיך את חייב בשקט.

מעניין לדעת מה חושבים רוב המורים, מין סקר לא מדעי,
האומנם הרוב מתנגד וחושב שזה רע?
או כמאמר משרד החינוך רוב המורים מרוצים ולא רוצים לצאת מהרפורמה?


המטרה, היא לא התנגחות ולא וויכוח אם טוב או לא.
( בזה כבר דשו בכל פורום אפשרי עד מעל לראש).
אלא באמת לנסות לקבל תמונה מהשטח על מה שהמורים חושבים - גם המרוצים.


שאלתי אל חברי המורים שמלמדים ברפורמה:

האם אתם עובדים ומקבלים לפי תנאי הרפורמה?
האם אתם מרוצים/לא מרוצים מהתנאים החדשים?
ושאלת המיליון דולר: אם מחר בבוקר היית יכולה לחזור לעבוד לפי העולם הישן,
היית מסכימה או מעדיפה להמשיך בתנאים הנוכחיים של הרפורמה?

תודה לכל העונים.
(ושוב, המטרה היא לא להתווכח אם התנאים מיטיבים עם המורים או לא, אלא רק לשמוע חוות דעת של המורים בשטח).
מורים >>
לצפיה ב-'קשה יותר,מעייף,אך אני צוחקת כל הדרך אל הבנק..'
קשה יותר,מעייף,אך אני צוחקת כל הדרך אל הבנק..
07/01/2009 | 15:22
6
11
עדיין יש הרבה עבודה בבית,מבחנים ומערכים מכינים בבית,שלא יבלבלו אתכם!!!
יש רגעים מתסכלים...
ובכל זאת לא  הייתי רוצה לצאת מזה...
תוספת של 3.000 ש"ח היא   לא דבר פשוט!!!
מורים >>
לצפיה ב-'בחיי השלישייה...'
בחיי השלישייה...
07/01/2009 | 16:05
5
8
הרפורמה העבירה אותך להיות עובדת בנק??

אחרת אין לי הסבר איך המשכורת שלך קיבלה תוספת של 3,000 ש"ח.... כאשר אפילו נאמני "אופק חדש" שקצת מגזימים עם גובה התוספת לא מעיזים לדבר על כזאת אחת....



ענתי
מורים >>
לצפיה ב-'נו..באמת ..תוספת של 3000???..'
נו..באמת ..תוספת של 3000???..
07/01/2009 | 20:11
4
11
צריכה לראות כדיי להאמין.
סורי
מורים >>
לצפיה ב-'אצלנו התוספת היא של כ-1500 ש"ח.'
אצלנו התוספת היא של כ-1500 ש"ח.
07/01/2009 | 20:25
3
11
לצפיה ב-'גם אצלי..זה הסכום בערך'
גם אצלי..זה הסכום בערך
07/01/2009 | 20:29
2
9
לצפיה ב-'אם כבר אתם משרשרים פה....'
אם כבר אתם משרשרים פה....
07/01/2009 | 20:31
1
9
אולי תתנו התיחסות קצרה לנושא השרשור?

תודה.
מורים >>
לצפיה ב-'התיחסות:'
התיחסות:
07/01/2009 | 20:45
8
עובדים הרבה יותר
קשה יותר
והשכר לשעה הוא כתוספת עבור שעות ולא כשעות נוספות
כלומר-מקבלים שכר עבור מה שעובדים בפועל בבי"ס.
בעבר,כמשרת אם , 21 ש"ש + 3 ש"ש חינוך אותן לא עבדנו בפועל
כיום, משרת אם 33.5 ש"ש ,את שעות החנוך-שעות רגשיות וחינוך מבצעים בפועל בבי"ס.
העבודה בבית עומדת בעינה של הכנת מערכי שיעורים,בדיקת מבחנים,שיחות עם הורים וכו'.
אז תוספת של 1500 ש"ח בערך,אותי לפחות לא מפצה.
מוכנה לוותר בכייף על השכר הזה,שאגב עבורו אני עובדת קשה מאד.
מורים >>
לצפיה ב-'אין תנאים ללימוד השעה הפרטנית.'
אין תנאים ללימוד השעה הפרטנית.
07/01/2009 | 21:53
2
9
מיקום  ושקט, למשל.

מורים >>
לצפיה ב-'צופה בחברותי שהצטרפו לאופק'
צופה בחברותי שהצטרפו לאופק
09/01/2009 | 07:20
1
9
אני היחידה בבית הספר שלא הצטרפה לאופק מכיוון שאין לי תואר.
אני צופה בחברותי עובדות סביב השעון, עייפות מאוד מתרוצצות מכיתה לכיתה כדי למצוא מקום שקט לעבודה עם הקבוצה הפרטנית. רוב הזמן הן מתלוננות ואומרות שבשמחה היו יוצאות מהאופק. רק בחודש האחרון התעדכן להן השכר, במשך שלושה חודשים הן קיבלו שכר רגיל. נראה לי שהן מרוצות הנתוספת בשכר.
האופק הועיל לי בכך שהחלטתי באופן סופי לעזוב את מערכת החינוך.
מורים >>
לצפיה ב-'השורה האחרונה שלך יפה וממצה.'
השורה האחרונה שלך יפה וממצה.
10/01/2009 | 23:15
11
לצפיה ב-'אופק חדש'
אופק חדש
<< ההודעה הנוכחית
10/01/2009 | 10:13
96
אני עובדת יותר שעוצ ומקבלת את אותו השכר שקיבלתי בשנה שעברה, בשכר באופק חדש הורידו לנו את כל הגמולים וגם תוספות תואר, והבסיס יצא נמוך יותר. בבתי הספר גם לא היו שעות לתת למורים 36 שעות ללמד, לכן קיבלנו משרות קטנות יותר ותעריף לשעה ירד.
בקיצור לא משתלם.
מורים >>

הודעות אחרונות

22:14 | 30.05.20 אביה35

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ