לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2335823,358 עוקבים אודות עסקים

פורום מורים

כללים לגולש/ת המתחיל/הלפני שתשקעו בגלישה, נודה לכם אם תקראו בעיוןאת הכללים הבאים, למען הסדר הטוב.הפורום פתוח בפני כולם, ולמרות שהוא פורום מורים, תוכלו לפגוש כאן גם הורים, תלמידים, מנהלים וגם אזרחים מן השורה שהחינוך בראש מעייניהם.כאן המקום להדגיש כי הפורום משמש במה לדיוניםבענייני חינוך והוראה, מקום לשיתוף חומרים שונים,ובכלל מקום בו נוכל לשתף ולחלוק עם עמיתים למקצועשאלות, לבטים, תהיות ועוד.הפורום מאד דינאמי ומשתנה מעת לעת,יש ימים בהם הוא זוחל לו בעצלתיים ויש ימים בהםנכתבים בו מספר דפים.אנו תקווה כי אט אט תתגבש לה קהילה חמה ותומכתמבין חברי הפורום. מה היינו רוצות לראות בפורום? Jאווירה של בית חם , פרגון , הקשבה , עזרה , התחשבות , הגנה , רגישות , ביטחון , הבנה ואהבה . יוזמות ורעיונות שונים לקידום הפורום יתקבלו בברכה. מה לא היינו רוצות לראות בפורום? שיפוטיות, ביקורתיות, עצות מגבוה, התנשאות, השתלחויות אישיות, ותוקפנות כלפי אחרים, קללות, גידופים, ציניות שמטרתה לפגוע, מניפולציות - כל אלו לא יתקבלו בשום אופן בפורום..כמה כללים והנחיות לגולשים החדשים שבינינו,וגם לוותיקים שבינינו לא יזיק לרענן את זכרונם. הפורום, כאמור, משמש גם במה לדיונים שונים.ככזה, מתפתחים בו לעיתים גם ויכוחים ומחלוקות.הדבר לגיטימי ,אך אנא שימו לב ללשון ההודעות! הודעות בשפה פוגעת , מעליבה ולא מכובדת תימחקנה . כל אנשי הפורום נמצאים כאן מרצונם החופשי. לכולם עיסוקים נוספים המונעים מהם להיות נוכחים בפורום תמידית, לכן אם לא קיבלתם תשובה או תגובה על הודעתכם, היו סבלניים, בבקשה. הניסיון מראה שהתשובות יבואו. אם בכל זאת לא ענו לכם, לא צריך להיפגע ולהסיק שיש למישהו משהו אישי נגדכם.לא תמיד יש לחברי הפורום מה לומר, וזה לגיטימי. ובאותו עניין:כתבתם הודעה, ביקשתם בקשה או התייחסות כלשהי. תנו לחברים הזדמנות לראות את הודעתכם ולהגיב.לא תמיד מגיעות התגובות לאחר מספר דקות. לפעמים זה קורה גם אחרי כמה שעות. לכן, כדאי להמתין ולהיות סבלניים,ולא להקפיץ את הודעתכם לראש הדף תוך מספר דקות. צירוף חומרים לפורום/ למאגר הקבציםחומרים המצורפים לפורום בצורת קבצים מועלים על ידינו למאגר, אך רצוי להעלות את הקבצים ישירות למאגר. רצוי כמובן לכווץ את הקובץ לפני העלאתו למאגר. הדרכה לכך ניתן למצוא באחד מקישורי הטאגליינס. שמירה על זכויות יוצריםפעמים רבות אנו נתקלים בבקשה של גולש/ת ליצירה מסויימת , או לחומרים כלשהם, וכתגובה לבקשה, מובאים חומרים שונים או יצירות ספרותיות שלא נכתבו ע"י הגולש שהעלה זאת. אנא, הימנעו מלהעלות לפורום/ למאגר חומרים שלא הייתם שותפים בכתיבתם.עקב זכויות יוצרים של כותבי החומרים/ היצירות אסור בשום פנים ואופן להעתיק את היצירות /החומרים (או חלקים מהם) להודעתכם! מה שכן אפשר (ואף רצוי) לעשות, הוא להכניס בהודעה קישור לאתר בו נמצאים חומרים שונים, או יצירות מבוקשות לטובת הגולש ששאל את השאלה. הודעה שתכיל בתוכה יצירה, שלא כתב כותב ההודעה עצמו, תימחק. שרשור הודעותמכיוון שמספר השרשורים בדף מוגבל ל- 15 הודעות ראשיות, כל הודעה ראשית חדשה שנפתחת דוחפת הודעה אחרת לדף השני, וכן דוחפת הודעה ישנה יותר לארכיון. על כן, לפני פתיחת הודעה חדשה, חפשו האם ישנו שרשור קיים שניתן לשרשר אליו את הודעתכם.חבל שהודעה שנכתבה לפני מס' דקות תגיע לדף הבא לפני שקיבלה מענה או התייחסות. חיפוש חומריםלפני שאתם פונים בבקשה לחומר כלשהו , היכנסו תחילה למאגר החומרים וערכו בו חיפוש.מאגר החומרים בנוי באופן מאד מסודר וקל להתמצאות, מחולק לקטגוריות שונות.לא מצאתם את מבוקשכם במאגר החומרים? אתם מוזמנים להפנות בקשה לחברי הפורום.כמו כן מומלץ לחפש בין דפי הפורום בחיפוש מתקדם חומרים שאתם מבקשים לפני פתיחת הודעה חדשה."לעתים יש לילד העשיר צעצועים רבים עד מאדובכל זאת משעמם ומעיק לו. לעיתים קרובות מכין לו הילד העני בעצמוצעצועים יפים בשבילו ובשביל חבריו כי מקלות, אבנים קטנות סמרטוטים וחוליש הרבה בעולם..."אנו מאמינות שעל ידי הפריה הדדית, נוכל לתרום ולהתרם כאחד.וזה יאפשר לכל אחד מאיתנו למצוא את השביל לילדים שאנו מחנכיםדור ההמשך.שמירה על כללי התנהגות בפורום תאפשר לנו לשמור על המקום הזהכל הערה והארה תתקבל בברכהשיהיה בהצלחה שלכם באהבה mazy ופנינה10

הנהלת הפורום:

אודות הפורום מורים

כללים לגולש/ת המתחיל/הלפני שתשקעו בגלישה, נודה לכם אם תקראו בעיוןאת הכללים הבאים, למען הסדר הטוב.הפורום פתוח בפני כולם, ולמרות שהוא פורום מורים, תוכלו לפגוש כאן גם הורים, תלמידים, מנהלים וגם אזרחים מן השורה שהחינוך בראש מעייניהם.כאן המקום להדגיש כי הפורום משמש במה לדיוניםבענייני חינוך והוראה, מקום לשיתוף חומרים שונים,ובכלל מקום בו נוכל לשתף ולחלוק עם עמיתים למקצועשאלות, לבטים, תהיות ועוד.הפורום מאד דינאמי ומשתנה מעת לעת,יש ימים בהם הוא זוחל לו בעצלתיים ויש ימים בהםנכתבים בו מספר דפים.אנו תקווה כי אט אט תתגבש לה קהילה חמה ותומכתמבין חברי הפורום. מה היינו רוצות לראות בפורום? Jאווירה של בית חם , פרגון , הקשבה , עזרה , התחשבות , הגנה , רגישות , ביטחון , הבנה ואהבה . יוזמות ורעיונות שונים לקידום הפורום יתקבלו בברכה. מה לא היינו רוצות לראות בפורום? שיפוטיות, ביקורתיות, עצות מגבוה, התנשאות, השתלחויות אישיות, ותוקפנות כלפי אחרים, קללות, גידופים, ציניות שמטרתה לפגוע, מניפולציות - כל אלו לא יתקבלו בשום אופן בפורום..כמה כללים והנחיות לגולשים החדשים שבינינו,וגם לוותיקים שבינינו לא יזיק לרענן את זכרונם. הפורום, כאמור, משמש גם במה לדיונים שונים.ככזה, מתפתחים בו לעיתים גם ויכוחים ומחלוקות.הדבר לגיטימי ,אך אנא שימו לב ללשון ההודעות! הודעות בשפה פוגעת , מעליבה ולא מכובדת תימחקנה . כל אנשי הפורום נמצאים כאן מרצונם החופשי. לכולם עיסוקים נוספים המונעים מהם להיות נוכחים בפורום תמידית, לכן אם לא קיבלתם תשובה או תגובה על הודעתכם, היו סבלניים, בבקשה. הניסיון מראה שהתשובות יבואו. אם בכל זאת לא ענו לכם, לא צריך להיפגע ולהסיק שיש למישהו משהו אישי נגדכם.לא תמיד יש לחברי הפורום מה לומר, וזה לגיטימי. ובאותו עניין:כתבתם הודעה, ביקשתם בקשה או התייחסות כלשהי. תנו לחברים הזדמנות לראות את הודעתכם ולהגיב.לא תמיד מגיעות התגובות לאחר מספר דקות. לפעמים זה קורה גם אחרי כמה שעות. לכן, כדאי להמתין ולהיות סבלניים,ולא להקפיץ את הודעתכם לראש הדף תוך מספר דקות. צירוף חומרים לפורום/ למאגר הקבציםחומרים המצורפים לפורום בצורת קבצים מועלים על ידינו למאגר, אך רצוי להעלות את הקבצים ישירות למאגר. רצוי כמובן לכווץ את הקובץ לפני העלאתו למאגר. הדרכה לכך ניתן למצוא באחד מקישורי הטאגליינס. שמירה על זכויות יוצריםפעמים רבות אנו נתקלים בבקשה של גולש/ת ליצירה מסויימת , או לחומרים כלשהם, וכתגובה לבקשה, מובאים חומרים שונים או יצירות ספרותיות שלא נכתבו ע"י הגולש שהעלה זאת. אנא, הימנעו מלהעלות לפורום/ למאגר חומרים שלא הייתם שותפים בכתיבתם.עקב זכויות יוצרים של כותבי החומרים/ היצירות אסור בשום פנים ואופן להעתיק את היצירות /החומרים (או חלקים מהם) להודעתכם! מה שכן אפשר (ואף רצוי) לעשות, הוא להכניס בהודעה קישור לאתר בו נמצאים חומרים שונים, או יצירות מבוקשות לטובת הגולש ששאל את השאלה. הודעה שתכיל בתוכה יצירה, שלא כתב כותב ההודעה עצמו, תימחק. שרשור הודעותמכיוון שמספר השרשורים בדף מוגבל ל- 15 הודעות ראשיות, כל הודעה ראשית חדשה שנפתחת דוחפת הודעה אחרת לדף השני, וכן דוחפת הודעה ישנה יותר לארכיון. על כן, לפני פתיחת הודעה חדשה, חפשו האם ישנו שרשור קיים שניתן לשרשר אליו את הודעתכם.חבל שהודעה שנכתבה לפני מס' דקות תגיע לדף הבא לפני שקיבלה מענה או התייחסות. חיפוש חומריםלפני שאתם פונים בבקשה לחומר כלשהו , היכנסו תחילה למאגר החומרים וערכו בו חיפוש.מאגר החומרים בנוי באופן מאד מסודר וקל להתמצאות, מחולק לקטגוריות שונות.לא מצאתם את מבוקשכם במאגר החומרים? אתם מוזמנים להפנות בקשה לחברי הפורום.כמו כן מומלץ לחפש בין דפי הפורום בחיפוש מתקדם חומרים שאתם מבקשים לפני פתיחת הודעה חדשה."לעתים יש לילד העשיר צעצועים רבים עד מאדובכל זאת משעמם ומעיק לו. לעיתים קרובות מכין לו הילד העני בעצמוצעצועים יפים בשבילו ובשביל חבריו כי מקלות, אבנים קטנות סמרטוטים וחוליש הרבה בעולם..."אנו מאמינות שעל ידי הפריה הדדית, נוכל לתרום ולהתרם כאחד.וזה יאפשר לכל אחד מאיתנו למצוא את השביל לילדים שאנו מחנכיםדור ההמשך.שמירה על כללי התנהגות בפורום תאפשר לנו לשמור על המקום הזהכל הערה והארה תתקבל בברכהשיהיה בהצלחה שלכם באהבה mazy ופנינה10
x
הודעה מהנהלת הפורום
אין לפרסם בפורום הודעות פרסום ומספרי טלפון אישיים. הודעות כאלה תימחקנה מן הפורום!
המשך >>

לצפיה ב-'למתנגדי האופק-תדאגו לעצמכם ונסו לעבור לארגון,'
למתנגדי האופק-תדאגו לעצמכם ונסו לעבור לארגון,
19/10/2008 | 11:54
41
1
אני כרוב המורים והגננות נגד האופק-אך לא עושה מספיק,לא נלחמת,לא יוצאת להפגנות,לא מתעמתת

למרות שאני מודעת שאופק חדש גרוע למורים ולגננות- הן מבחינת שכר, שחיקה,פנסיה...

האפשרות שלנו היא לצאת כנגד ההסתדרות- שלא עמדה לצידנו להיפך בגדה בציבור בוחריה.

אולי,

יש לנו את האפשרות לצאת מהאופק.

יש לנו אפשרות להביע את חוסר שביעותינו מהארגון שמייצג אותנו(ההסתדרות).

יש לנו אפשרות לומר לוסרמן "לא עוד" לזלזל בציבור בוחריך.

לכן

אנו צריכים לעבור לארגון המורים כשיקימו תא מורי יסודי ותא לגננות עם יצוג הולם.

ואולי נוכל ליצור מציאות חדשה ולבטל את הפגיעה שגרם וסרמן בתנאי השכר,תנאים,פנסיה.. שלנו.

כל מורה יסודי או גננת יכול להחתים את חבריו (הדפיסו ותחתימו)להצטרפות לארגון.

להלן המכתב של הגננות כל גננת נא להחתים את חברותיך ולשלוח לפקס לענת (אין טעות במספר הפקס)


תאריך.........................

לענת שנידר

אנו קבוצת גננות/מורים המתנגדים להסכם אופק חדש שנחתם ע"י הסתדרות המורים.

מעוניינים לעבור לארגון המורים כשהארגון יהיה מוכן לייצג את המורים והגננות.

אנו החתומים/ות מטה מבקשות שמירת פרטיות ושפרטים אלו לא ידלפו לכל גורם אחר.


שם ומשפחה
תעודת זהות
כתובת
מוסד
טלפון
אימל
חתימה
טופס זה ישלח לפקס של ענת שניידר שמספרו : 1533-7106768
מורים >>
לצפיה ב-'ומה מבטיח לנו ארגון המורים?'
ומה מבטיח לנו ארגון המורים?
19/10/2008 | 12:55
8
8
קוויאר???

מורים >>
לצפיה ב-'ארגון המורים לא חתם על האופק.'
ארגון המורים לא חתם על האופק.
19/10/2008 | 15:24
7
בהסתדרות יש אופק שהוא גרוע למורים ולגננות.
בארגון לא חתמו אז....אולי יש תקווה.
מורים >>
לצפיה ב-'מה הקשר '
מה הקשר
19/10/2008 | 16:05
5
חתמו או לא חתמו עובדה אני שייכת לארגון ועובדת באופק מתוך כפיה... והארגון לא כל כך מתאמץ להוציא אותנו...
מורים >>
לצפיה ב-'מורות בחטיבה עברו לארגון כדי לא להכנס לאופק'
מורות בחטיבה עברו לארגון כדי לא להכנס לאופק
19/10/2008 | 18:26
4
אני מכירה רבות מחברותי מורות בחטיבה שעברו מההסתדרות לאירגון
כדי שלא יכנסו לעבוד בתנאי האופק.
בתי ספר שלמים בראש העין ומקומות נוספים עברו לאירגון-ואינם באופק.
את כנראה מקרה מאוד מיוחד ויוצא דופן,
לרענון זכרונך רן ארז עמד בשביתה ארוכה והתנגד לאופק.

מורים >>
לצפיה ב-'מקרה מיוחד ? '
מקרה מיוחד ?
19/10/2008 | 19:06
1
19 מורות ארגון מתוך 40 זה מקרה מיוחד?

אנו כמעט חצי ממורות החטיבה ועדיין אנו נכללות באופק למרות ניסיונות שונים ומשונים להשתחרר החל משיחות עם מנהלת מפקחת ועד פניה לעוד פרטי . חבל לנו שהרי ארגון המורים אמור היה ליצג אותנו כארגון היציג שלנו. אך בימים אלו אנו חושבות לפנות לעוד פרטי שתחלץ אותנו..  נכון גם אצלנו מורות עברו מהסתדרות לארגון ועדיין אנו באופק מ - 1 לספטמבר ועד עתה...
מורים >>
לצפיה ב-'מה לעשות?!'
מה לעשות?!
19/10/2008 | 22:33
הסתדרות המורים היא עדיין (!) הארגון היציג של מורי חטיבות הביניים.

אם עוד מורים מחיטבת הביניים היו עוברים לארגון, ההסתדרות לא הייתה נחשבת הארגון היציג,
ובמילא, הסכם אופק חדש בין ההסתדרות לממשלה לא היה יכול להיות חל עליכם.
מורים >>
לצפיה ב-'עמד בשביתה...'
עמד בשביתה...
19/10/2008 | 23:30
ומה הוא השיג מהשביתה? האם מורי הארגון קיבלו איזושהי תוספת שכר? רק הבטחות מעורפלות בדבר הקטנת מספר התלמידים בכיתה וגם הבטחה זו לא מקוימת...
מורים >>
לצפיה ב-'רן ארז דואג אך ורק לתחת של עצמו'
רן ארז דואג אך ורק לתחת של עצמו
21/10/2008 | 00:25
מורות הלכו להיות חדרניות ודוואריות כדי להשלים הכנסה.
מורים ומורות בזבזו זמן יקר, כסף ועמדו שעות בצמתים בשביל הבטחות חלולות (שהאוצר כבר נסוג מהם) ותוספת שכר שכבר הושגה בהסכם קיבוצי חדש בין ההסתדרות הכללית ומשרד האוצר.

בסופו של דבר, עם כל הרע שיש באופק חדש, זאת עדיין האלטרנטיבה היותר טובה. זה ניסיון לעשות משהו יותר טוב, עדיין לא מספיק טוב, אבל לפחות ניסיון.
מורים >>
לצפיה ב-'תקווה? ומי מבטיח לי שמחר הארגון'
תקווה? ומי מבטיח לי שמחר הארגון
19/10/2008 | 21:06
יחתום לא על משהו לטובתו?

שורה תחתונה ועצובה!!!!!!!!!

אף אחד מהרגונים לא חושב עליי כמורה,  רק על הת.......שלו

שיהיה מרופד במשכורת ולפנסיה.

כמה עצוב,  כמה מדכא,  וזו המציאות שלנו המורים.

הם,  אגוד חזק,  ואת זה את הם יודעים היטב
מורים >>
לצפיה ב-'מה את אומרת ? שטויות '
מה את אומרת ? שטויות
19/10/2008 | 14:26
31
צר לי לבשר אך מורות ארגון עובדות באופק / בכפיה והארגון עד כה עד היום סוף אוקטובר כמעט ולא עשה למעננו דבר.....

ממקור ראשון אני מורה שעובדת באופק למרות השתייכותי הארגונית לארגון ...
מורים >>
לצפיה ב-'כפי שכתבתי למעלה,'
כפי שכתבתי למעלה,
19/10/2008 | 22:34
30
הארגון לא יכול לעזור לך כאשר רוב מורי החטיבות חברים עדיין בהסתדרות.
מורים >>
לצפיה ב-'האם גננות הן גם בתוך אופק חדש?'
האם גננות הן גם בתוך אופק חדש?
19/10/2008 | 23:43
ממש שקלתי שנה הבאה להיות גננת בגלל אופק חדש, אשמח לקבל חוות דעת.

ובנוסף חשבתי להיות מורה ממלאת מקום כדי שלא אחתום על אופק חדש, שכן בית ספרי שנה הבאה מתעתד להיכנס, מה דעתכן? האם אהיה מחוייבת לחתום גם כמורה ממלאת מקום?

תודה על תשובותיכם!
מורים >>
לצפיה ב-'דווקא אתה טועה'
דווקא אתה טועה
20/10/2008 | 18:33
28
לי המקרה דומה
ומאחר שפניתי לענת שניידר / וארגון המורים -

הובטח לי שיטפלו . והנושא בנטיפול מול הגורמים המעורבים.

כשיסתיים אעדכן ואז נוכל לראות מי עושה למען מי ....
מורים >>
לצפיה ב-'לי נפלא באופק החדש'
לי נפלא באופק החדש
20/10/2008 | 21:05
27
1
יותר שעות עם התלמידים שלי, יכולה לתת מעצמי ולעבטד הרבה יותר בביה"ס, לי טוב עם הכניסה של בית הספר ושלי לאופק החדש.
מציעה להסתכל על הדברים גם בעינים אחרות ולא כל הזמן לבוא בטענות כנגד אופק חדש.
מורים >>
לצפיה ב-'שאלה לנירה 63'
שאלה לנירה 63
21/10/2008 | 12:42
1
1
ספרי קצת על ההתנסות שלך באופק חדש.
אפשר לדעת מה הוותק שלך?
כמה שעות מוקדשות בבית הספר לעבודת הכנה?
האם השעות אכן מנוצלות נכון?
כמה זמן נותר לך לעבוד בבית, אחרי יום עבודה?
האם בית הספר שלכם ערוך מבחינת פינות עבודה, מחשבים וכו'?
אשמח לשמוע.
מורים >>
לצפיה ב-'מיכאלה ערב טוב.'
מיכאלה ערב טוב.
21/10/2008 | 20:49
1
לשאלותיך אענה בשמחה.
16 שנות ותק.
מלאת אהבה ורצון טוב לעבוד ולעשות.
לא מחפשת להתחפף ולעשות פחות נהפוך הוא - אני אוהבת את עבודתי גם אם לעיתים אנ נשארת יותר זמן בביה"ס. זו אני.
לגבי עבודת ההכנה שלי: בימי ראשון אני נשארת עד 16:00 בביה"ס.  אם ישנה ישיבה אז נשארת לישיבה ובשבוע שאין ישיבה אני מכינה  אם זה בחדר מחשב, או בכיתה , מארגת מכינה דפי עבודה.(לא מספיקה הכל בביה"ס) ולכן כן מכינה גם בבית.
לגבי ניצול שעות העבודה, יש לי שעות פרטניות עם תלמידים בהם אני יושבת בקבוצות קטנות, בשקט וברוגע מחזקת, מתגברת, והאוירה באותן שעות היא אחרת הרבה יותר רגועה שקטה מאשר בשיעורים רגילים עם 36 תלמידים. בשעות הפרטניות אני לא תמיד מצליחה לעבור על כללללללללל מה שתכננתי לעשות אבל בהחלט מחזקת את המיומנויות שהתלמידים זקוקים להם למשל: עד ליציאה לחופשת סוכות עברתי עם שתי קבוצות על מיומנויות ואסטרטגיות בהבנת הנקרא. וזה כייף לי ולתלמידים בקבוצה.
לגבי פינות העבודה. בכיתות ישנן פינות עבודה, המורו עובדות קשה, במסדרונות אני אחראית, לאחרונה הכנתי 4 מרכזים בחשבון לכיתות ג-ד ושוב אני אוהבת את העשייה הזו, אני מרגישה כייף וטוב עם זה. מנהלת ביה"ס מאפשרת לי לקבל את החומרים שאני זקוקה להם כמו: רכישת פוליגליפ, ומפלים ודיו צבעוני שביה"ס נותן. לניילן אני מניילנת בביה"ס. וכן לעיתים מגיעה בשעה מוקדמת לחדר מורים בכדי לניילן.
מה עוד?? יש בביה"ס שבו אני מלמדת הרבה מאוד מחשבים ומרחב. ביה"ס גדולללללללללללללל מאוד ויש  מרחב מחייה.
לגבי העבודה בבית, אני כן מכינה בבית. לא הכל מספיקה בביה"ס ושוב לי זה בסדר גמור. אבל הרבה הרבה פחות ממה שעשיתי בעבר, שכן בביה"ס אני כןם מצליחה להכין להעזר במחשב ולהספיק יותר.
חייבת כן להדגיש, אני עובדת מאוד קשה, כמעט ואין לי זמן לנשום, כי העבודה האמיתית והעיקרית היא לא רק בעצם העברת השיעורים אלא, ההקשבה לילדים.
שכחתי לציין קודם שיש לי שעתיים בשבוע של שיחות אישיות עם התלמידים וזה מעניין וכייף וחשוב.
מקווה שעניתי על כל השאלות, ואם תהיינה עוד אשמח לענות גם עליהן.

המשך חופשה נעימה.
מורים >>
לצפיה ב-'שאלה: מהו היקף המשרה שלך?'
שאלה: מהו היקף המשרה שלך?
21/10/2008 | 15:46
1
2
לצפיה ב-'35 שעות.'
35 שעות.
21/10/2008 | 20:49
2
לצפיה ב-'שאלה לנירה'
שאלה לנירה
21/10/2008 | 19:27
22
1
שלום לך
כבר כמה וכמה פעמים עלתה בפורום זה השאלה "למי טוב באופק החדש ?".
לא מעט מהתגובות היו בסגנון של "נכנסתי ורע לי", או "אין מצב שאכנס, לפי מה שמבטיחים".
הנ"ל הביאו דוגמאות ממחישות מדוע האופק לא מתאים להם.
סוף סוף יש מישהי שטוענת שטוב לה באופק החדש.
התוכלי להדגים כמה שעות את עובדת יותר מהעבר, וכמה כסף את מקבלת ?
התוכלי לסרוק תלוש של "לפני" ותלוש של "אחרי" , כדי שנוכל להתרשם ?
מתנגדי האופק הביאו לא מעט הוכחות,
אולי תהיי את הראשונה שתביא הוכחה, ולא רק מילים באויר, כמו בפרסומות בטלויזיה.
מורים >>
לצפיה ב-'SW ENG ערב טוב.'
SW ENG ערב טוב.
21/10/2008 | 20:57
21
1
לי יש תחושה ומראש אומר שזו דעתי וכך אני חושבת, אז סליחה אם משהו יעלב או יפגע, לא זו הכוונה.
נדמה לי שישנם חלק מהמורים בארץ שאוהבים להתבכיין וכל הזמן לבוא בטענות. אז בעבר אני אמרתי שהמשכורת נמוכה, היו עוד כמה שטענו כמוני.
כן המשכורת שלי עלתה ב- 1200 ש"ח נטו.
ולי זה יותר ממה שהרוחתי קודם, ולכן לי זה נהדר, וטוב. הלו גם בעבר עבדתי קשה ולא הרוחתי כמו היום. גם בעבר נשארתי שעות בביה"ס לאחר הצלצול בכדי לשוחח עם תלמידי, לעשות, לתות מרכזים במסדרונות, להתקשר להורים וכו'...ואז בעבר לא שילמו לי כל עך. כיום יש לי תוספת במשכורת, ולי זה הרבה.
אני עובדת 35 שעות.
איני מתיחסת כעת למה שנאמר בטלויזיה, לא יודעת בבירור כן יכולה להגיד שהמשכורת עלתה, ולפי הסימולטור שבדקתי בעבר באינטרנט המשכורת שנכנסה זהה.

מכל הלב אומר לך, במגזרים אחרים לא שומעת שאנשים באים בטענות אל הבוס שלהם שמבקש להשאר עוד שעות , למשל: בן זוגי עובד באחד מסניפי הבנקים הגדולים בעיר, הרבה פעמים אומר שעליו להשאר עם עובדיו כיוון שלא סיימו איזו משימה מסויימת...אחי עובד באינטל, כשאני שואלת משהו בענין עבודתו אומר לי: אני מתחיל בשעה 9:00 ולא יודע מתי אסיים תמיד, יש לנו פרוייקט ועלינו לסיימו..
אז תגידי שהתנאים אינם דומים. יכול להיות אבל...התחושה שלי לעיתים, שישנם מורים, אני שמחה שלא כולם, שמקטרים ולא רוצים ללת מעבר למה שעושים.
אני, כשבחרתי את התחום הנ"ל ידעתי שעלי לתת מעל ומעבר, להיות מחנכת זו שליחות! זה לתת ועשות ולא תמיד לשאול אם אני חייבת להגיע, כן או לא?
כן, אני עובדת מאוד קשה ונהנת, כי זו אני.
לגבי המשכורת, אין לי סורק, אבל בכנות רבה המשכורת שלי כן עלתה.
מורים >>
לצפיה ב-' החשש שלי:'
החשש שלי:
21/10/2008 | 21:48
20
1
קודם כל את צודקת במרבית דברייך.
מה שמדאיג אותי הוא שבאופק לא חושבים על האקסטרות - שעות ריכוז שכבה בתיכון שהן קריטיות, שעות עבודה עם לקויי למידה, שעות ייעוץ (המפתח שהוא 1:1.6 אם איני טועה הוא לעג לרש ושאר בעיות.
מורים >>
לצפיה ב-'רוצה להגיב לדבריך ברשותך.'
רוצה להגיב לדבריך ברשותך.
21/10/2008 | 22:37
19
1
לא יודעת מה נעשה בתיכון, כן אני מלמדת ביסודי.
וביסודי ישנה התיחסות ומענה לליקוי למידה ולריכוז שכבה.
בשאר הדברים איני יודעת.
מורים >>
לצפיה ב-'היי נירה, אני חושבת שזו הכללה לומר שרוב'
היי נירה, אני חושבת שזו הכללה לומר שרוב
21/10/2008 | 23:35
18
1
המורים מתבייכנים, כהגדרתך. אני לא חושבת שזו הסיבה להתנגדות הגורפת. אני חושבת שההתנגדות נובעת בעיקר מחוסר האפשרות לבחור שהרי משנים את הסכם השכר ולא כולם מעוניינים בתוספת של 1200 שקלים. בני אדם בכלל שונים זה מזה, בעלי דעות, ביקורתיים. לא די שנאמר  לתלמידינו לקבל את השונה, כל אחד בעל דיעה משלו, נעודד דיאלוג וכו'.
אני לא ברופרמה כי בית ספרי לא נכנס. כנראה שנה הבאה. כן חשוב לי לדעת איך זה מרגיש.
את כמעט היחידה שמספרת על התנסותך החיובית לרוב תוארו פה מצבים לא חיוביים, בלשון המעטה.
ערב טוב!
מורים >>
לצפיה ב-'אנני מזמינה אותך ביום החופשי שלך להתארח בכיתת'
אנני מזמינה אותך ביום החופשי שלך להתארח בכיתת
22/10/2008 | 06:39
17
1
להיות צמודה אלי באותו היום ולראות בעיניך כיצד הדברים מתנהלים. לא יודעת האם באמת המורים שמתנגדים לרפורמה -מדוע מתנגדים?
השאלה באמת בכנות ומבלי לפגוע באף אחד ואחת, האם באמת אנחנו רוצים להשקיע והרבה במקום העבודה שלנו? או שלא מתאים לכולנו לעבוד יותר שעות? וכאן יש לי שאלה אליך, אדם שעובד בהייטק- האם יכול לומר למעסיק שלו שלא מתאים לו להשאר עד 21:00 בערב בעבודה בכדי לסיים את הפרוייקט?
או האם בהייטק משהו יגיד או ישאל אם הוא חייב להגיע לישיבה?
לגבי האוםק ושעות העבודה- כן מורים קורעים את עצמם ועובדים קשה- זו המישרה וזו העבודה.
לא שומעת על רופא שיגיד שלא מתחשק לו ואינו רוצה לעבוד כי ככה, או כיוון שניתנת לו הבחירה.

אני רואה את הדברים אחרת , גם אם אני עובדת קשה .

מתנצלת אם הרגשת שעשיתי הכללה קודם לכן- ממש לו.
עודיום לחופש- אז תהני תבלי תנוחי עד מחר בבוקר.
מורים >>
לצפיה ב-'טעיתי בהקלדה והכוונה אני ...בכיתתי.'
טעיתי בהקלדה והכוונה אני ...בכיתתי.
22/10/2008 | 06:40
3
לצפיה ב-'נירה, אני תומך בדברייך, אבל...'
נירה, אני תומך בדברייך, אבל...
22/10/2008 | 07:21
2
1
אני מסכים עם זה שיש מורים שמתבכיינים, חלקם אף מפריזים בקושי שבעבודה.
אולם, כשאת מנסה להשוות בין ההשקעה שלך בעבודה להשקעה של עובדים במקצועות אחרים (רופא, הייטק)
עלייך להשוות לא רק השקעה אלא גם תמורה.
אחיך עובד באינטל מהבוקר עד להודעה חדשה, אולם בלי להכיר אותו ובהנחה שהוא מתכנת  אני יכול להניח שמשכורתו גבוהה פי 3 לפחות ממשכורתך (יש לי לא מעט חברים ובני משפחה בהייטק). כמו כן אני מניח שכשהוא מגיע הביתה (בערב, או בלילה)
ההורים של הש(ו)בבים לא מתקשרים אליו, וגם לא הוא אליהם. הוא מגיע אחרי שעות רבות של ישיבה בפינת עבודה שלו,
בה יש לו מחשב (כי הוא צריך אותו לעבודה), ממנה הוא מגיח למספר הפסקות קפה והתרעננות ביום הארוך שלו.
מפעם לפעם הוא עובר השתלמויות המקדמות אותו בתפקיד, או מעשירות את הידע שלו, אולם בניגוד אלייך הוא לא משלם עליהן, אלא מקום העבודה עושה זאת. ההשתלמויות מתקיימות על חשבון ימי העבודה והוא מקבל עליהן תשלום כאילו שעבד.
את לעומתו - משקיעה את ימי החופש שלך, אותם ימים שכולם חושבים שבהם את מתבטלת, כדי להשתלם. לעיתים את גם משלמת ממיטב כספך על כך, ועל הנסיעות.
אז כן, היית מודע למידת ההשקעה הנדרשת ממורה לפני שבחרתי לעשות הסבה ממהנדס תוכנה להוראת מתמטיקה. אולם אני מתנגד לדרישה שהמורה יעשה תמורת הסכום הלא גבוה שהוא מקבל את כל מה שדורשים ממנו, כי "הוראה / חינוך זה מקצוע שדורש ממך הרבה".
לדעתי, הגישה הזו של "אני מוכנה לעשות הכל תמורת השכר שאתם נותנים, כי זהו תפקידי" היא שהביאה את מקצוע ההוראה לשפל המדרגה בה הוא נמצא. היא זו שגרמה לכך שכל מי ששמע שאני מוותר על ההיטק לטובת ההוראה, בין אם הוא מורה או איש הייטק,
כולם ללא יוצא מן הכלל אמרו שאני משוגע, אידיוט, פראייר וכיוצא באלה.
מבחינתי מה שדורש הרבה צריך גם לתת הרבה.
בתמורה למחויבות שלהם - אחיך וחבריי מקבלים הרבה כסף, וגם תנאים נוחים לעבודה.
בתמורה למחויבות שלי, מנהלת בית הספר כותבת לי "מכתב הערכה".
נראה לך הוגן ?
מי כמוך יודע שאני לא עובד משמונה עד אחת, אלא פשוט עובד מפוצל: משמונה עד אחת בביה"ס, ומחמש עד תשע בבית.
מורים >>
לצפיה ב-'SWENG אתה צודק יחד עם זאת לאף מגזר'
SWENG אתה צודק יחד עם זאת לאף מגזר
22/10/2008 | 08:15
1
אחר אין את החופשים שלנו המורים יש.
אז נכונים דבריך על ההשקעה המרובה, על גובה המשכורות בהייטק , יחד עם זאת אל תפסח על נושא החופשים , שהוא לגמרי לא אמור להיות מובן מאליו.
מורים >>
לצפיה ב-''
22/10/2008 | 09:15
1
לצפיה ב-'לנירה, על עבודה קשה ומורים מתבכיינים'
לנירה, על עבודה קשה ומורים מתבכיינים
<< ההודעה הנוכחית
22/10/2008 | 08:20
9
261
אני מבינה מדברייך שאת עובדת מאוד קשה גם אנחנו עובדות קשה. הבעיה היא שכשהציגו את אופק חדש אמרו שמעכשיו לא נעבוד יותר קשה. לא תהיה עבודה בבית כי נעשה הכל בבית הספר. לא נשתמש יותר במחשב הביתי, במדפסת ובמכונת הנילון הפרטית כי יהיו תנאים בבית הספר. האם באמת יש לך התנאים האלה? האים יש לך זמן לשבת עם הצוות ולא להכין את המרכזונים לבד כפי שציינת. החוכמה בעבודת הההוראה היא עבודת הצוות. אם המערכת לא מאפשרת זאת חזרנו לעבר ישיבות בערבים על חשבון השעות המעטות שנשארו לנו.
אני רוצה תשובות על הדברים העקרוניים הללו ולא כמה קשה את עובדת.
מורים >>
לצפיה ב-'מיכאלה...'
מיכאלה...
22/10/2008 | 09:13
2
1
לכם אמרו שלא תעבדו קשה כשתעברו לאופק חדש?? זו בדיחה גרועה..
נכון, אמרו שיהיה לנו זמן במסגרת שעות העבודה לעבוד בביה"ס ולא נצטרך לקחת
את העבודה הביתה. אז אמרו.
בפועל זה לא כך. אצלנו ההרגשה היא ש"דחפו" אותנו לזה בלי תשתיות ותנאים הולמים,
ואני מדברת על תנאים מינימליים כמו חדר מורים אנושי , מחשב שיעבוד, יהיה מחובר לאינטרנט
ומחובר למדפסת, ושיהיו עוד כמה כמוהו כדי שלא רק מורה אחת תוכל לשבת לידו בשעת השהייה שלה
וזה לא יהיה בבחינת כל הקודם זוכה.
לי למשל יש בפועל שעתיים וחצי שהייה (בשבוע בו אין ישיבות) אבל אז אני צריכה לחפש ברחבי ביה"ס
מקום שקט ופנוי בו אוכל לשבת ולנסות לעשות את עבודתי (ללא מחשב, אינטרנט, מדפסת ומכונת לימינציה).
אז כן ...אני לוקחת את העבודה הביתה ,  כי בסופו של יום אני חייבת לעשות אותה ואת אף אחד
לא מעניין אם היו לי תנאים או לו.
מורים >>
לצפיה ב-'למזי'
למזי
22/10/2008 | 10:35
1
זה בדיוק מה שהתכוונתי לשמוע, בית הספר בו אני עובדת עדיין לא נכנס לאופק חדש אבל זה בדיוק מה שאנחנו צופות שעומד להיות ברגע שנכנס. דוברי האמת שנכנסו לאופק מספרים בדיוק את הדברים האלה.
מתי יבינו שאנחנו לא פוחדים מעבודה קשה? אם היינו פוחדים לא היינו עובדים בהוראה.הבעיה היא שכל המדינה חושבת שסוף סוף מפצים את המורים על השעות הרבות שהם השקיעו קודם בבית ועכשיו הם חוזרים הביתה עם ראש שקט.
גם בהסתדרות המורים בטוחים שהרפורמה מקלה.
אני מבקשת ממי שנכנס לאופק שיתייחס לנקודות האלה ויכתוב רק את האמת.
מורים >>
לצפיה ב-'לא רק זה..שמעתי גם תלונות של הורים'
לא רק זה..שמעתי גם תלונות של הורים
22/10/2008 | 10:50
משום מה כל ההורים שהספקתי לשמוע בעניין די ממורמרים ומאוכזבים,
ולמה????
כי הבטיחו להם (להם הבטיחו...) שהילדים ילמדו יותר שעות ויחזרו הביתה
בשעה 15:30 מדי יום. ההורים מתלוננים ש..."הם לא נהנים מהאופק החדש הזה",
וזה טוב רק למורים.
את מבינה??? הבטיחו להם יותר שעות בייביסיטר, אז הם מאוכזבים.
מורים >>
לצפיה ב-'מיכאלה ערב טוב.'
מיכאלה ערב טוב.
22/10/2008 | 19:02
5
אענה לך בשמחה ובכנות רבה על שאלותיך.
1. יש לי את התנאים המירביים בביה"ס, כלומר: כל ציוד שאני מבקשת המנהלת או הסגנית דואגות שיתנו לי כמו: דפי ניילון+מכונה שנמצאת בחדר מורים באופן חופשי. ביקשתי דיו קיבלתי. ביקשתי ברסטולי מפל בצבעים שונים קיבלתי. זה מה שעד כה ביקשתי.
2.יש לי זמן לשבת עם הצוות, יש לי במערכת שעות עם הצוות- עם 4 המקבילות שלי.
3. לא מכינה הכל לבד, ישנה עבודת צוות. את המרכזונים בחשבון אני הכנתי. את המרכז בספרות שקראנו לו מספורי המיתולוגיה היוונית מקבילתי היקרה ציפי ואנוכי מכינות ביחד.
4. אין לנו ישיבות בערב אלא רק בימי ראשון בשעות 14:00-16:00

מקווה שעניתי על שאלותיך ואם יהיו עוד בשמחה .
מורים >>
לצפיה ב-'נגעת פה בנקודה חשובה'
נגעת פה בנקודה חשובה
22/10/2008 | 21:56
2
אופק חדש נותן המון כוח למנהל.
מנהלת שרוצה, כמו שלך, תוכל להשתמש באופק חדש כדי למנף את בי"ס.

המנהל מקבל את האפשרות שכל הצוות שלו יהיה בבית הספר עד 15:30 (עם תלמידים או בלעדיהם) והשאלה מה הוא עושה אתם.
כמו שיש מורים ומורות טובים יותר וטובים פחות, כך גם מנהלים ומנהלות.
מנהל טוב ידע להשתמש בכלי הזה שקיבל בכדי לשפר את האווירה בבית הספר ואת תחושת המורים שלו.
מנהל פחות טוב יבזבז את השעות של המורים שלו.
מורים >>
לצפיה ב-'ואותו מנהל גרוע ללא קשר לאופק?'
ואותו מנהל גרוע ללא קשר לאופק?
23/10/2008 | 01:07
האם עדיף אותו מנהל גרוע שאתה מתאר, בלי האפשרויות ל"שפיל"?
מורים >>
לצפיה ב-'גלעד הרכב אתה צודק במאת האחוזים.'
גלעד הרכב אתה צודק במאת האחוזים.
23/10/2008 | 05:27
1
לצפיה ב-'תודה נירה'
תודה נירה
23/10/2008 | 07:02
1
התשובות שלך מרגיעות אותי קצת. הבעיה אצלנו בבית הספר שיש המון מורים, חדר מורים שלא מספיק לכולם. אין פינות עבודה לצוות ואין בכלל מחשבים ומדפסות לרשות המורים. אני מקווה שכשנכנס לאופק התנאים ישתפרו
מורים >>
לצפיה ב-'ועוד שאלה לנירה'
ועוד שאלה לנירה
23/10/2008 | 08:24
1
מה קורה עם מורה אם שמפחיתים לה שעתיים וחצי משעות השהיה? איך היא מוצאת את הזמן לשבת איתכן?
האם זה לא יוצר איזשהו פיצול בצוות? מה לגבי צוות שכולן אמהות?
מורים >>
לצפיה ב-'היי נירה, אני יודעת מקרוב על עובדי הייטק'
היי נירה, אני יודעת מקרוב על עובדי הייטק
22/10/2008 | 11:31
2
אכן הם עובדים קשה יחד עם זאת השכר ראוי מאוד! לגבי רופאים, לרופאים יש אפשרות להגדיל משרתם ואילו למורים באופק - לא!
לגבי החופשות, אנחנו משלמים אחוז מסוים במהלך השנה כדי שנקבל משכורת ביולי אוגוסט. אגב, לי אין בעיה לעבוד בחודש יולי אך בתשלום של משכורת מלאה (מלבד השכר שמקבלים עבור חודש יולי). בארה"ב (בבתי ספר מסוימים, למרות שכיום ארה"ב היא לא הדוגמא...) למורה יש אפשרות לבחור האם לקבל 10 משכורות או 12 משכורות במהלך השנה.
לעובדי הייטק יש הגדרת משרה ברורה מאוד. בהמשך, הם יכולים להתקדם למחלקה אחרת או תפקיד אחר. אצלנו, כל שנה מערכת חדשה לעתים צריכים להתחנן על נפשינו בענין סידור המערכת, יום חופשי לא קבוע בד"כ ע"פ צורכי המערכת. אגב, מה זה צרכי מערכת? שהרי מערכת בנוים מפרטים שמרכיבים אותם ואם לא תהיה התייחסות לפרטים לא תהיה מערכת. ראי, מערכת החינוך למשל...
מורים >>
לצפיה ב-'כמה הערות'
כמה הערות
23/10/2008 | 19:30
1
גם למורים באופק חדש ישנה כיום אפשרות להגדלת משרה מעל 100% אך מותנה באישוןר מנהלי כח אדם בהוראה במחוזות.
המורים לא משלמים שום דבר כדי לקבל משכורת בחופשות, השכר מחושב מכלתחילה מתוך ידיעה שתעבוד כ 9 חודשים בשנה ותקבלו שכר של שנה מלאה, מי שנפגע מכך הם ממלאי המקום למיניהם.
למרבית עובדי ההיי טק אין קביעות. הם מועברים מתפקיד לתפקיד ומפרויקט לפרויקט (ולעיתים גם בין לקוחות קרי מקומות עבודה) כמעט ללא כל התחשבות. בתקופות של ביקוש יתר לעובדים הם יכולים פשוט לעזוב ולחפש מקום אחר, אך בתקופות של שפל כמו זו שנופלת עלינו בימים אלו , הם חייבים לבלוע את החלטות המעסיק ואין להם ועד עובדים שיגן על זכויותיהם. גם חברות ההיי טק עצמן מחליפות את מיקומן בתדירות רבה ועובד שהתחיל לעבוד בקרבת ביתו, מוצא עצמו לאחר תקופת עבודה קצרה למדי (לעיתים אפילו פחות בשנה) נאלץ לנסוע כל יום כשעה לכל כוון.
בכל מקום עבודה ישנם צורכי המערכת, המערכת היא לא העובדים אלא קהל הלקוחות (לגבי עובדי שירותים למיניהם) או תהליכי הייצור (לעובדים בענפי תעשיה חלקאות וכדומה). במקרה של המורים צורכי המערכת היא התאמת שבוע העבודה של המורה לשעות הלימודים של התלמידים, ותאום השעות בין כלל המורים כאשר לכל מורה רצונות ובקשות משלו.
ההתחננות של המורים על נפשם נובעת מכך שכל מורה מגיע אם האילוצים שלו, ומקשים על המנהל/סגן לבנות תוכנית לימודים שתתאים לכל המורים . דווקא אופק חדש, מכניס קצת יותר גמישות , מאחר והחלונות שנוצרים למורים ניתנים למילוי כשהות שהיה (ביחוד בחטיבה) או שעות פרטניות, לכן דווקא באופק חדש צפוי שהמנהלים ייענו לאחוז גבוה יותר של בקשות המורים.
מורים >>
לצפיה ב-'היתי שמחה לעבוד ע"פ חוזה אישי במערכת החינוך'
היתי שמחה לעבוד ע"פ חוזה אישי במערכת החינוך
23/10/2008 | 22:27
1
ולא תחת איגוד כלשהו שכבייכול יגן על זכוייותיי... למעשה, בזכות האופק הבנתי שאיגוד זה או אחר פועלים כעסקנים לכל דבר. מתווכים מיותרים.
מורים >>

הודעות אחרונות

18:15 | 02.06.20 אורחים בפורום
22:14 | 30.05.20 אביה35

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ