מבזקי ספורט ל-25/11/18

"דמבלה העיר את בארסה", "הפעם הוא בא בזמן"

logo
content image
משחק העונה הראשון של לה ליגה ל-2018/2019 שהתקיים אמש (שבת) בוונדה מטרופוליטנו בין אתלטיקו מדריד סיפק דרמה גדולה, בסיומה הראה לוח התוצאות 1:1, שהיה כולו ניצחון עבור האורחת מקטאלוניה, שהצליחה לחזור הביתה עם נקודה על אף שנקלעה לפיגור מאוחר.

מי שהציל את החבורה של ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
המשטרה סגרה את האצטדיון, בוקה דורשת טכני

logo
content image
ארגנטינה סוערת מאז נדחה גמר גביע הליברטדורס בין ריבר פלייט לבוקה ג’וניורס (2:2 במשחק הראשון). מועד המשחק נקבע מחדש ל-22:00 הערב (ראשון) אך בארגנטינה כמו בארגנטינה, שום דבר לא סופי.

פבלו פרס, הקשר בן ה-33 שנפצע בעינו בעקבות אבן שהושלכה אל עבר ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
הסבלנות פקעה: בייל צפוי לעזוב את ריאל בקיץ

logo
content image
אם מישהו בריאל מדריד חשב אחרי סדרת הניצחונות האחרונים שהחלפתו של ז’ולן לופטגי בסנטיאגו סולארי פתרה את המצב, הגיעה אתמול (שבת) התבוסה 3:0 לאייבר במחזור ה-13 בלה ליגה, שהורידה את אנשי המועדון לקרקע והחזירה את אלופת אירופה חודש אחורה.

מי שהמשיך לאכזב ולהוכיח שככל הנראה המשימה של הובלת ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
עטר בישל פעמיים, 1:3 למכבי ת"א נגד הצעירה

logo
content image
מכבי תל אביב תחזור בשבת הקרובה לפעילות במשחק נגד מכבי פתח תקווה והיום (ראשון) הצהובים המשיכו בהכנות כאשר קיימו משחק אימון נגד הנבחרת הצעירה. שחקניו של ולדימיר איביץ' הצליחו לבצע מהפך בדרך לניצחון 1:3 על החבורה של מרקו בלבול, במשחק ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
מכה לברצלונה: קרע ברצועה הצולבת לראפיניה

logo
content image
ברצלונה הצליחה לחלץ אמש (שבת) שוויון דרמטי מול אתלטיקו מדריד, במה שמנע מהיריבה לחלוף על פניה בטבלת הליגה הספרדית. אך מה שמעסיק את הצוות הרפואי של הקטאלונים כעת הוא מכת הפציעות שנוחתת על המועדון.

סרג’י רוברטו, שנפצע במהלך המשחק והוחלף במחצית, סובל מקרע ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
מסתבך: פורסם דוח שסותר את דברי ראמוס

logo
content image
סערת סרחיו ראמוס ובדיקת הסמים מסרבת לרדת מהכותרות, לאחר שדווח כי הבלם נכשל בבדיקה, היום (ראשון) מפרסמים בעיתון הגרמני “דר שפיגל” את הדוח שנכתב לאחר המשחק מול מלאגה בחודש אפריל האחרון.

בדוח שפורסם על ידי הסוכנות למניעת שימוש בסמים צוין כי ראמוס לא נשמע לאזהרות ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
רפואה פוטר מהפועל ת"א, אופיר חיים מועמד

logo
content image
הבלאגן בהפועל תל אביב חוגג. בזמן שהקבוצה מתקשה בליגה וכן התרחש עימות בין עמית מלכה לאדי גוטליב שגלש לפסים אלימים והביא לכעס על המאמן קובי רפואה, הודיעו היום (ראשון) האדומים כי המאמן סיים את תפקידו לאחר עשרה מחזורים בלבד. מי שמתקרב להחליפו ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
רשמית: גמר הליברטדורס נדחה למועד לא ידוע

logo
content image
אחרי שהסופר קלאסיקו בגומלין גמר הליברטדורס בין ריבר פלייט לבוקה ג’וניורס נדחה ביממה להערב (ראשון), חלה שוב תפנית גדולה והקרב המסקרן נדחה למועד לא יודע זאת כאמור, לאחר שהמועדון בצהוב-כחול הוציא הודעה רשמית: “אנחנו לא מתכוונים לעלות לגמר, דורשים כי ריבר ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
גאגו הניף אצבע משולשת לעבר אוהדי ריבר פלייט

logo
content image
הסופר קלאסיקו הגדול ביותר בהיסטוריה בין ריבר פלייט לבוקה ג’וניורס במסגרת הגומלין של גמר הליברטדורס היה אמור להגיע לנקודת השיא שלו אמש (שבת) באצטדיון המונומנטאל ולסיים חגיגת כדורגל דרום אמריקאית עם זוכה מרגשת בצהוב או באדום.

במקום זאת, קיבלנו אירועי אלימות מחרידים, אשר העיבו ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
למעלה