מבזקי ספורט ל-24/11/18

היורש: ארתור נכנס לנעליים הכי גדולות בברצלונה

logo
content image
הפרידה מאנדרס אינייסטה בקיץ האחרון היוותה סיומו של עידן בברצלונה. עזיבתם של אינייסטה וצ'אבי, שני הגאונים ששלטו במרכז המגרש וניהלו את המשחק של הקבוצה במשך כ-20 שנה - ביחד ולחוד, הותירה חלל גדול באמצע. לשם בדיוק נכנס ארתור, הקשר שהגיע ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
רגע האמת: גריזמן רוצה להוכיח שהוא ומסי שווים

logo
content image
קרב ענקיות מחכה לנו הערב (שבת) ב-21:45 בוונדה מטרופוליטנו. אתלטיקו מדריד תארח במסגרת המחזור ה-13 של הליגה הספרדית למפגש לוהט על פסגת הטבלה את ברצלונה, כשהקולצ’ונרוס במקום השלישי ובמאזנם של הקטאלונים, שנמצאים במקום הראשון, רק נקודה אחת יותר. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, ישודר בערוץ ONE ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
תוכניתו של ראש העיר החדש: שיפוץ אצטדיון ר"ג

logo
content image
ראש עיריית רמת גן היוצא ישראל זינגר רצה להרוס את אצטדיון רמת גן ולהקים במקומו שטחי מסחר ומגורים, אך כעת, כשבמקומו נכנס לתפקיד כרמל שאמה הכהן, הכול עשוי להשתנות.

ל-ONE נודע שראש עיריית ר"ג הנבחר תומך בתוכנית של שיפוץ האצטדיון הלאומי לשעבר, יחד עם תוכנית כוללת ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
חסרת מרץ: ריאל מדריד הובסה 3:0 באייבר

logo
content image
בצל חשיפתה של פרשת החומרים האסורים של סרחיו ראמוס, ריאל מדריד התבזתה היום (שבת) עם 3:0 משפיל לאייבר באיפורואה במסגרת המחזור ה-13 בליגה הספרדית. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, שודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.

בצל חשיפת הפרשה לפיה הקפטן סרחיו ראמוס ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
הצביעו: מי תנצח בקרב הגדול של ספרד?

logo
content image
הליגה הספרדית חזרה סוף סוף מפגרת הנבחרות והערב (שבת) היא עושה זאת עם אחד המשחקים הגדולים ביותר שיש לה להציע, כשאתלטיקו מדריד תארח בוונדה מטרופוליטנו את ברצלונה לקרב ישיר על המקום הראשון. ניצחון יעלה את המארחת אל הפסגה בעוד תיקו ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
ראמוס: נגד שימוש בחומרים אסורים, אלו שקרים

logo
content image
לאחר הסערה שנוצרה בעקבות החשיפה של ‘פוטובול ליקס’ לפיה קפטן ריאל מדריד, סרחיו ראמוס, כשל פעמיים בבדיקות לשימוש בחומרים אסורים, השחקן עצמו, הגיב הערב (שבת) באופן רשמי להאשמות נגדו, מיד לאחר התבוסה של אלופת אירופה 3:0 לאייבר במסגרת המחזור ה-13 בלה ליגה.

ראמוס, ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
לפני המעבר למכבי ת"א: שער ובישול לניקוליץ'

logo
content image
קשר הרכש המיועד של מכבי תל אביב, אורוש ניקוליץ', שצפוי לחתום בה לשנה וחצי עם אופציה לשנתיים נוספות עם פתיחת חלון ההעברות בינואר, רשם הערב (שבת) את משחקו הלפני אחרון בדינמו מינסק הבלארוסית והרשים במיוחד עם שער ובישול ב-0:3 מול מוגילב.

ניקוליץ’ הרשית ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
הדהירה נמשכת: 0:2 ליובנטוס על ספאל

logo
content image
גם פגרת הנבחרות הארוכה לא עצרה את הדהירה של יובנטוס, שרשמה הערב (שבת) ניצחון רביעי ברציפות בליגה, עם 0:2 קליל על ספאל הצנועה במסגרת המחזור ה-13. המשחק, כמו כל משחקי הליגה האיטלקית, שודר בערוץ ONE2 למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.

החבורה של מסימיליאנו ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
מחצית ראשונה: אתלטיקו מדריד - ברצלונה 0:0

logo
content image
ארח פגרת הנבחרות, המחזור ה-13 בליגה הספרדית נמשך בשעה זו עם מפגש פסגה בין אתלטיקו מדריד לברצלונה באצטדיון הוונדה מטרופוליטנו. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, משודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.

המארחת מגיעה למפגש בעיצומה של תקופה טובה, כאשר ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
למעלה