מבזקי ספורט ל-23/11/18

גווארדיולה: כשיש לי זמן פנוי אני חושב על קלופ

logo
content image
אחרי פגרת הנבחרות, הליגה האנגלית תחזור מחר (שבת, 17:00), כשמי שתרצה להמשיך את הכושר הנפלא שלה היא מנצ’סטר סיטי, שתצא למשחק חוץ בלונדון נגד ווסטהאם במסגרת המחזור ה-13, ותקווה להישאר בלתי מנוצחת.

עם עשרה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו העונה, ויחס שערים של ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
נעים העביר את אימון הבכורה שלו במ.ס אשדוד

logo
content image
שבוע ויום לפני חזרתה של ליגת העל לפעילות, מ.ס אשדוד סגרה הבוקר (שישי) עם מאמן חדש, כשיובל נעים סיכם על הצטרפותו עד לתום העונה הנוכחית ויהיה מחליפו של בלגויה מילבסקי, שפוטר לאחר ההפסד 4:3 לבני סכנין במחזור ה-10. שכרו של נעים יעמוד על 28 ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
לא רק ניקוליץ': מכבי תל אביב מחפשת חלוץ זר

logo
content image
מכבי תל אביב אשר הגיעה לסיכום מלא מול הקשר הסרבי בן ה-24, אורוש ניקוליץ’, תמתין לפקיעת החוזה שלו מול דינמו מינסק כדי להשלים את הבאתו ללא תמורה אולם זהו לא הצעד היחיד שהיא מתכננת לקראת חלון ההעברות של ינואר.

ניקוליץ’, שתנאיו ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
מוריניו: מרסיאל, רשפורד, לינגרד ושו לא גברים

logo
content image
אחרי שהיה לה זמן לחשוב שוב ושוב במהלך הפגרה על ההפסד 3:1 למנצ’סטר סיטי בדרבי, מנצ’סטר יונייטד תחזור מחר (שבת) לשחק כאשר תארח ב-17:00 את קריסטל פאלאס במסגרת המחזור ה-13 בליגה האנגלית.

השדים האדומים של ז’וזה מוריניו מדורגים במקום השמיני בלבד ורחוקים כבר ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
ביהמ”ש נגד משה חוגג: התחמק בכוונה מהדיון

logo
content image
בית המשפט המחוזי בתל אביב מינה היום (שישי) מפרק זמני לחברת ‘IDC’ שקרן ‘סינגולריטים’ של משה חוגג, בעלי הבית של בית"ר ירושלים, השקיעה בה. השופט חגי ברנר נעתר לבקשתם של 17 בעלי מניות בחברת אני אופשן (AOH) שנרכשה על ידי ‘IDC’, ביניהם הייתה גם טלי ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
לילה בכרמל: תעריפי האירוח בסמי עופר נחשפים

logo
content image
לא פעם אנחנו שומעים על קבוצות בכדורגל הישראלי שמתלוננות על העלויות הגדולות שכרוכות בקיום משחק ביתי, וזאת בעיקר בשל ההוצאות על אבטחה ושיטור. אך בזמן שהסכומים הנוגעים לאבטחה אמורים להצטמצם הודות להסכם ההיסטורי שרקמה מנהלת הליגות, הקבוצות צריכות לשאת כמובן גם בעלויות עבור השימוש באצטדיון הביתי ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
זה רשמי: דורטמונד רכשה מברצלונה את אלקאסר

logo
content image
עכשיו זה רשמי: פאקו אלקאסר שייך לדורטמונד. הספרדי ששיחק במשך שתי עונות בברצלונה ולא קיבל יותר מדי הזדמנויות, הושאל בתחילת העונה לקבוצה הגרמנית ולא עצר לרגע מאז. היום (שישי) הודיעה מוליכת הבונדסליגה כי החלוץ נקנה באופן רשמי מאלופת ספרד.

דורטמונד שילמה ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
סערה בספרד: ראמוס כשל פעמיים בבדיקת סמים

logo
content image
סרחיו ראמוס הסתבך. ב’פוטבול ליקס’ נחשף היום (שישי) כי הבלם הספרדי סירב לעבור בדיקת סמים ב-15 באפריל השנה, במשחק של הבלאנקוס מול מלאגה במסגרת הליגה הספרדית. קפטן אלופת אירופה, כך נכתב, ביקש להתקלח לפני הבדיקות למרות שנאמר לו בפירוש כי הדבר ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
ריאל על הפרשה של ראמוס: הוא לא עבר על החוק

logo
content image
רעידת אדמה בכדורגל העולמי התרחשה היום (שישי) כאשר מוקדם יותר נחשף ב’פוטבול’ ליקס’ שסרחיו ראמוס השתמש בסמים. התגובה של ריאל מדריד להאשמות כלפי הבלם הספרדי לא איחרה להגיע, ונראה שבבלאנקוס לא חוששים לגבות את הקפטן שלהם ולהכחיש.

מהאתר הרשמי של המועדון הלבן נמסר: ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
הנסיך וויליאם לגרנט: ישראל מאוד הרשימה אותי

logo
content image
אברהם גרנט נהנה מהחיים באנגליה, ואתמול (חמישי) הוא פגש את לא אחר מאשר הנסיך וויליאם בפארק האולימפי בלונדון, במסגרת אירוע לקידום כדורגלנים צעירים. בזמן הפגישה המכובדת, סיפר הנסיך למאמן הישראלי כי התרשם מאוד מארץ הקודש כאשר ביקר בה בחודש יוני האחרון.

גרנט, אליו ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
למעלה