מבזקי ספורט ל-29/09/18

שחר ביקר באימון מכבי חיפה ועודד את השחקנים

logo
content image
מכבי חיפה תעמוד ביום שני (20:00), באחד המשחקים המאתגרים ביותר בליגה, כאשר תפגוש את הפועל באר שבע, לה יש צרות משלה. ניסיון העבר בסמי עופר מוכיח שבכל פעם שחיפה מארחת את ב"ש, רגלם של החיפאים על העליונה. לאור החשיבות של המשחק, ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
אליסון מגלה: קוטיניו המליץ לי לחתום בליברפול

logo
content image
ליברפול, שפתחה את העונה בצורה מושלמת בפרמייר ליג עם שישה ניצחונות בשישה מחזורים, תצא היום (שבת, 19:30), למבחן הכי קשה שלה עד כה העונה, כשתתארח בלונדון אצל צ’לסי, שרוצה לעלות על חשבונה למקום הראשון.

לקראת ההתמודדות, הרכש הכי בולט של המייטי רדס ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
אדוני, ראש העיר: גריזמן ובייל בקרב על מדריד

logo
content image
ריאל מדריד ואתלטיקו מדריד. אלופת אירופה ומחזיקת הליגה האירופית. המועדון המעוטר ביותר בתולדות הכדורגל האירופי מול הקולצ’ונרוס הלוחמים שרוצים להוכיח שהפעם, העיר הזאת, לדעת רבים בירת הספורט של אירופה, שייכת להם. הערב (שבת, 21:45), במשחק הגדול הראשון של העונה בספרד, ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
השחקן שיעצור את יובה? אינסינייה בכושר שיא

logo
content image
לאחר הדרבי בין רומא ולאציו ב-16:00, תגיע הערב (שבת) ב-19:00 המנה העיקרית של המחזור השביעי בליגה האיטלקית עם משחק העונה בין יובנטוס לנאפולי באצטדיון אליאנץ שבטורינו. המשחק, כמו כל משחקי הליגה האיטלקית, ישודר בערוץ ONE2 למנויי yes ,HOT סלקום TV ופרטנר TV.

נאפולי, תחת הנהגתו של מאוריציו סארי בעונה שעברה, הייתה ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
פטיש מסמר: 1:3 לווסטהאם על מנצ'סטר יונייטד

logo
content image
לאחר השבוע הקשה שעברה, מנצ’סטר יונייטד רצתה לצאת לדרך חדשה היום (שבת), אך השדים האדומים המשיכו ביכולת החלשה שלהם ונחלו הפסד נוסף בפרמייר ליג, הפעם 1:3 לווסטהאם באצטדיון האולימפי בלונדון וזאת במסגרת משחק הפתיחה של המחזור השביעי בליגה האנגלית.

המשחק כולו היה כולו של המארחת, שפשוט ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
מחצית ראשונה: רומא - לאציו 0:1

logo
content image
הדרבי הגדול של העיר רומא הוציא בשעה זו לדרך את המחזור השביעי בליגה האיטלקית, כאשר רומא מארחת את לאציו לקרב לוהט באצטדיון האולימפיקו. המשחק, כמו כל משחקי הליגה האיטלקית, משודר בערוץ ONE2 למנויי yes ,HOT סלקום TV ופרטנר TV.

המארחת פתחה את העונה ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
מחצית ראשונה: ברצלונה - אתלטיק בילבאו 0:0

logo
content image
המחזור השביעי בליגה הספרדית נמשך בשעה זו עם מפגש בין ברצלונה, שרוצה להתאושש משתי המעידות האחרונות שלה, לאתלטיק בילבאו בקאמפ נואו. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, משודר בערוץ ONE למנויי yes ,HOT סלקום TV ופרטנר TV.

הקטאלונים חוזרים הביתה לאחר שספגו הפסד 2:1 ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
איבדה את הצפון: בית"ר נכנעה 2:0 לק"ש

logo
content image
בית”ר ירושלים שהגיעה הערב (שבת) לצפון הרחוק במטרה להמשיך את המומנטום החיובי מהניצחון על בני סכנין, קיבלה זריקת מציאות באדיבותה של עירוני קריית שמונה, שגברה עליה 0:2 במסגרת המחזור החמישי בליגת העל, ובכך הנחילה לשחקנים של גיא לוזון הפסד שלישי בחמישה ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
מחצית: ריאל מדריד - אתלטיקו 0:0

logo
content image
המשחק המרכזי של המחזור השביעי בליגה הספרדית משוחק בשעה זו באצטדיון סנטיאגו ברנבאו, שמפגיש לדרבי ענקיות את ריאל מדריד ואתלטיקו מדריד. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, משודר בערוץ ONE למנויי yes ,HOT סלקום TV ופרטנר TV.

הבלאנקוס, שמחזיקים במאזן ביתי מושלם עד כה במגרשם, ...
להמשך קריאה, לחץ כאן
 
למעלה