רעיונות איך לנקות חוליגניזם בקבוצות הישראליות

טל 2010

New member
רעיונות איך לנקות חוליגניזם בקבוצות הישראליות

אני מדבר על בית"ר והפועל.
קראתי כתבה נהדרת בYNET שמדברת על איך שהרוסים השקיעו בכל מה שקשור בדיכוי והפחתת המקרים האלה של התפרעויות אוהדים.
איך אנחנו גורמים להפועל ובית"ר לעשות שיעורי בית ולעשות את העבודה בשטח?
בבית"ר אני יודע שיש פה ושם מלחמות עם ה"לה פמיליה" אבל זה לא באמת עושה משהו והקהל הרחב של עשרות האלפים נשאר מיואש בבית, בהפועל ת"א המצב דיי דומה, האולטראס שולט שם ושאר רבבות האוהדים שאוספים את עצמם כל עשור לגמר גביע מיואשים ואין להם כוחות לעשות מעשים. גם הכדורגל לא נותן יותר מדי מוטיבציה, למרות ההתקדמות באירופה בשני העשורים האחרונים.
זה פשוט לא זה.
אני כל כך מקנא בקבוצות האנגליות מהפריימר ליג, מי שגדל בשנות ה70 וה80 בוודאי זוכר את החוליגניזם, לא רק שם בכל רחבי אירופה, ואיך הצליחו לנקות אותו מהשורש.
גם בארגנטינה ובשאר דרום אמריקה מעודדים עם דרך, רק כאן הכל נעשה ברפש, ואני לא מתכוון רק לאוהדי הפועל ת"א, אלא גם למכבי ת"א ובית"ר ירושליים, וגם לאוהדי הפועל באר שבע בשנים האחרונות יש חלק בזה, לצערי.
איך משנים את הדפוס הקיים?
אני ומשפחתי כאוהדים רגועים רוצים לחזור למגרשים אחרי כמה שנות גלות ומחפשים נחמה. הקבוצות הגדולות מאוד התקלקלו, וחבל.
 

טל 2010

New member
עוד שאלה- איך גורמים לקבוצות הישראליות לרוץ גבוה באירופה?

אני רוצה לראות יותר פעמים שקבוצות ישראליות מגיעות לרבע גמר, גם אם זה בגביע אזורי כמו הליגה האירופית, לא פעם ב20 שנה- כמו מכבי חיפה בגביע המחזיקות והפועל ת"א בגביע אופ"א בזמנו.
איך גורמים לקבוצות הישראליות להתעורר, ולא בעזרת ממריצים?
מה צריך לעשות? נמאס לראות משחקים גרועים עד שקבוצות מסוגלות להעפיל לליגת האלופות או לליגה האירופית ולפחד לשחק נגד קבוצות כמו היידוק/שטורם גראץ ודומות.
אולי צריך לחשוב לשלב בענף שחקנים עם אופי אחר מזה של שחקנים דוגמת/סטייל ערן זהבי(שאמנם כבודו במקומו מונח והוא נתן עונות מדהימות לצד צדדים אפלים באישיותו שכולנו מכירים לצערי אצלו ואצל ה"כדורגלן הישראלי" הממוצע) ואחרים דומים מהדור שלו, אלה שניסו להתברג באירופה ולא הלך להם, ועכשיו הם רק מרויחים ים של כסף בלי לתת לנו להנות מכדורגל כאן בליגה המקומית?
למה לא מדברים כאן בפורום על הדברים האלה?
 
למעלה