טדי: בריונות של אנשים, סדרנים שלא מתפקדים

makiko

New member
טדי: בריונות של אנשים, סדרנים שלא מתפקדים

שלום,

אתמול, במשחק של גביע המדינה, היו לי מקומות שמורים לתא הכסף.
עקב הפקקים, חניה וכו' הגעתי באיחור של כ 5 דקות לאיצטדיון ואנשים (להלן חוצפנים א') ישבו במקומות שלי. בלעתי את הרוק ועמדתי במעבר.

במחצית, ניגשתי אל אותם אנשים, במטרה שיבינו שהם יושבים במקומות תפוסים (אם עד עכשיו הם לא הבינו זאת) אך הם סירבו להתפנות, בטענה, שאחד הסדרנים אמר להם שאין מקומות שמורים במשחק הזה (או שקר כלשהו אחר). חיפשתי סדרן: כל אחד עם סרבל כתום ו/או חולצת סדרן מסרב לטפל במקרה הזה ומתנערים מאחריות. במקביל, הצטרפו עוד אנשים שטענו שיושבים להם במקומות, אז לפחות הרגשתי שאני לא לבד בבעיה זו.

אירוע נוסף: 10 דקות (איפה הם היו כל כך הרבה זמן?) לפני סיום המחצית, הופיעה קבוצה של 4 מאחרים שביקשה לפנות אוהדים (להלן: חוצפנים ב') אשר התיישבו להם במקומות שלהם. משאלו לא רצו להתפנות החליטה קבוצת המאחרים שהם לא פריירים (כמוני), והחלו לעמוד ולהסתיר לשאר האוהדים. במחצית, איכשהו המאחרים וחוצפנים ב' הגיעו להבנה, והצטופפו שניים-שניים על כל מושב בודד.

שאלות:
1. איך ייתכן שאין סדרנים שיטפלו בחוצפנים כאלו?
2. איך יתכן שיש כל כך הרבה אוהדים במעברים: היה צפוף ובלתי ניתן כמעט לעבור במעברים. האם מכניסים גם אוברבוקינג לאיצטדיון? האם יתכן שאנשים נכנסים ללא כרטיס מושב? אם כן - נראה שיש מאות, אם לא אלפי, מקומות פנויים באיצטדיון.
3. איך מאפשרים לאוהדים לעמוד במעברים?
4. האם כדאי לפנות עם השאלות האלו להתאחדות / הנהלת טדי?
5. שאלת חיים הכט: מה-אתם-הייתם-עושים?

קצת נראה לי תמוה שיש כל כך הרבה סדרנים, אבל אף אחד מהם לא עושה דבר לעמוד לרשות האוהדים...
 

מוצארט

New member
למה ציפית?

אנשים שמרוויחים שכר מינימום לא יסכנו את החיים שלהם
עם הערס הישראלי המצוי.
זה פשוט לא שווה את זה.
 

רז 1978

New member
הייתי מציע לך

לפנות להתאחדות לכדורגל וגם לחברת האבטחה שאיבטחה את המשחק
לא יודע אם ההתאחדות תענה לך אבל תוכל לפנות אליהם במייל
 

Faria

New member
אמנם זה רלוונטי ללפני 25 שנה אבל...

בגמר הגביע ב91 (הזכיה בדאבל של חיפה נגד פ"ת, הייתי בן 9). הייתי עם אבא שלי במשחק, וזכינו לטיפול דומה לשלך (המקומות שלנו היו תפוסים, הסדרנים לא עשו כלום, ישבנו על המדרגות במעבר).
&nbsp
אבא שלי שלח מכתב להתאחדות. ובתמורה קיבלנו מכתב שזיכה אותנו בכרטיסים לחצי/גמר הגביע בעונה שאחרי. נכון, לפני 25 שנה גם למישהו היה אכפת שם מהאוהדים, אבל אתה יכול לנסות מזלך גם כן.
 

GentlePunter

New member
למעט איים בודדים, אין כאן כדורגל - יש כדורזבל

מצער לקרוא את הדברים, אשמח להתעדכן מה עלה בגורל התלונה שלך.
 
למעלה