הקפצה

רז 1978

New member
הקפצה

שימו לב

הודעה זאת נכתבה כדי להקפיץ את שירשור האירוח כלפי מעלה בכדי שניתן יהיה לנעוץ את הודעת האירוח (כיוון שהשירשור המקורי נפתח ביום ראשון ועברו יותר מ 72 שעות מרגע פתיחת ההודעה המקורית)

אני מבקש לא לשרשר שאלות דרך ההודעה הזאת אלא רק דרך ההודעה המקורית שנפתחה ביום ראשון (זאת שנמצאת מתחת להודעה הזאת)

תודה.
 

cscan

New member
עוד שאלה


נדב, אני יודע שזה עוד מוקדם ויש די הרבה זמן, אבל אתה רואה באופק איזו נבחרת אפריקנית שיכולה לאיים על הנבחרות האירופאיות, ברזיל וארגנטינה בגביע העולמי בעוד שנתיים?
מאז 98 תמיד היתה את ההבלחה של נבחרת אפריקנית כלשהי (ניגריה, סנגל וגאנה או קמרון ב-90), ובאמת היתה את ההרגשה שהן יכולות ללכת רחוק מאוד.
יש לי ההרגשה, לצערי, שהכדורגל האפריקני נמצא בשקיעה מסויימת, ואין נבחרת בעלת בסיס מוצק שיכולה ללכת רחוק בטורניר כמו מונדיאל. מה דעתך בנושא?
 
אפריקה

פעם חשבתי שזה רק עניין של זמן עד שנבחרת מאפריקה תהיה אלופת עולם, אבל שיניתי את דעתי. רבים מהשחקנים האפריקנים הם כבר מזמן אירופאים והקשר הנפשי שלהם למולדת או למולדת של אבותיהם די חלש. חוץ מזה ההתאחדויות באפריקה נגועות בשחיתות קשה וזה מתכון בטוח לכישלון
 

רז 1978

New member
האירוח הסתיים - תודה רבה לנדב על התשובות

נדב היה מוגבל בזמן ולכן לא הייתה באפשרותו לענות על כל השאלות ועל כן גם אני מתנצל גם כן בפניכם גולשים יקרים שלא כולכם קיבלתם תשובות לשאלותיכם גולשים יקרים.

צוות ערוץ הספורט ישתדל להעביר לנדב את השאלות בהן הוא לא ענה וישתדל לפרסם את התשובות בהמשך
 

shayV2301

New member
לא נראה לי

שנדב ראה את כל השאלות.יש שאלות מוקדמות יותר מה30.09 ומה-01.10 שהוא לא התייחס אליהן כלל.
מוזר בעיניי שהוא התייחס רק לשאלות מהיום ב17 בערב ואילך.
 

Ron 22

New member
לא זוכר לפני כמה זמן הוא התארח כאן...

אבל זה היה בדיוק כמו בפעם הזו. ענה על 4 שאלות מתוך 50 ב2 שורות והלך. זה לא לעניין, עדיף שלא יבוא להבא.
 
לדעתי מדובר כאן על ענייני תשלום.

במסגרת השת"פ בין ערוץ הספורט לתפוז הוא מגיע להתארח בפורום שלה אבל מקבל תשלום מהערוץ על זמן מוקצב בלבד. הכתובת לאכזבה בקטע הזה היא רק תפוז, שמפמפמת בכל חור באתר שיש אירוח כדי למשוך כמה שיותר גולשים ופשוט מרמה אותם.

שערורייה, יש פה אנשים ששאלו שאלות יפות מנומקות ועם טקט, אני מציע לעשות פנייה מרוכזת לפורום משוב כדי שתפוז תסתדר עם ערוץ הספורט ושהאירוח יסתיים עם תשובות לכל השאלות.
 

רז 1978

New member
סלי

כבר אתמול בערב יצרתי קשר עם האנשים בתפוז עוד לפני שעלתה כאן בפורום התלונה הראשונה ואני למעשה הייתי הראשון להתלונן

העבודה הזאת של נדב לענות על שאלות הגולשים הייתה בהתנדבות ולא בשכר יחד עם זאת ביקשתי מצוות תפוז שאיתם הספקתי לדבר אתמול והיום שיעבירו לנדב את השאלות שעליהן הוא לא ענה כדי שנדב יענה עליהן

אני מצטער מראש בפני כל אלו שהתאכזבו, גם אני מאוכזב לא פחות ממך ומיתר חברי הפורום ואני מקווה שאירוחים עתידים שיהיו בפורום יהיו יותר מוצלחים
 
אז אני לוקח הכל בחזרה

בכל אופן אם מישהו עדיין מאוכזב ולא רוצה לוותר יכול לפנות אליו דרך הכתובת מייל במדור שלו בידיעות.
 

GerMan4

New member
הייתי מציע אירוח משותף

של מלר נדב ושגיא
ככה העומס יתחלק
 
למעלה