סוגרים את חלון ההעברות-העברות של הרגע האחרון

itzikon5352106

New member
סוגרים את חלון ההעברות-העברות של הרגע האחרון

דימיטאר ברבאטוב סיכם את תנאיו בפולהאם,חלוץ היונייטד היה בדרכו ליובנטוס, אבל ביצע ברגע האחרון פניית פרסה וסגר בקבוצה הלונדונית.
חלוץ ליברפול אנדי קארול הושאל לוווסטהאם.
קשר ברצלונה איברהים אפלאיי הושאל לשאלקה הגרמנית.
קשר הסיטי נייג'ל דה יונג נמכר למילאן תמורת 3.5 מליון יורו.
ניקולאס בנדטנר חלוץ ארסנל סיכם את תנאיו להשאלה ביובנטוס.
אלכסנדרו דל פיירו עובר לליגה האוסטרלית.

תנו עוד העברות בולטות מהימים האחרונים,תעשו לי סדר בראש כי אני מבולבל.
 
קאקא כנראה יישאר בריאל

חבל על בזבוז הזמן הזה אבל הוא יודע מה הוא עושה...

בניון שוב משאיר את בחירת הקבוצה לרגע האחרון
, כשאופציה די טובה התווספה-אסטון וילה.

אני כל כך שמח בשביל הנסיך שהולך לשחק בארץ המזל,מקום נהדר לסיים בו את הקריירה, בלי לחץ, באים להנות. עדיף משוויץ, בטח מקטאר רוסיה וכל החורים האלה, וגם מארה"ב.

טוב שברבאטוב לא בא ליובה, ההחתמות ההזויות של קונטה כמעט עשו את זה שוב
, קבוצה כמו פולהאם מתאימה לו בול.
 

somone141

New member
חסר רק שקונטה ייקח את מונטארי

יש לו את מאטרי וקוואליירלה, אם לא תביא איזה יורנטה או יויו, עדיף לא להתחזק בכלל.
יש שמועה שבנדטנר בדרך ליובה.. מן הפח אל הפחת.

אגב, Mellow, נפטרתם מצ'רלי אדם אה? עבר לסטוק. לא רוצה להגיד אמרתי לך, אבל.. רכש כושל.
 

Cade Foster

New member
זו לא רק שמועה, הוא כבר שם

וביקש את הספרה 10 של דל פיירו


ידעתי, ידעתי, ידעתי. קיץ שלם זיינו את השכל על קבאני, ואן פרסי יורנטה ומי לא. ידעתי שבסוף הם יישארו בלי כלום.
 

borat1

New member
אלוהים נותן אגוזים למי שאין שיניים

מה שגליאני היה עושה עם התקציב שלהם...
 

Cade Foster

New member
מביא את באלוטלי


בכלל אני חושב שמארוטה היה בסדר גמור עד ההחתמה הזו. כבר באמת היה עדיף להשאר עם מאטרי וקוואליארלה ולא להביא את הדגנרט הזה.
 

Mellow29

New member
דווקא היה רכש בסדר

מבין שורה ארוכה של שחקנים שאיכשהו הצליחו לשחק על הסקאלה של סביר-מצוין ורשמו מספרים של קבוצת תחתית (בחלק ההתקפי), הוא דווקא הצליח לשחק סביר (בעיקר כשלוקאס עשה עבודה הגנתית לצידו) ולרשום שורה סטטיסטית מאוד יפה. 10 בישולים, 4 שערים אם אני מחשיב שתי בעיטות שנחשבו כשער עצמי מדיפלקשן - לא רע. כשלוקאס גמר את העונה בסוף נובמבר, חוסר היכולת שלו לתקל ולרדוף אחרי קשרים התגלתה במלוא הדרה. ועדיין, הסיבה המרכזית שהוא נמכר היא שהוא לא מתאים לשיטה של רודג'רס, שדורשת לחץ וריצה בלתי פוסקת. יש לו את האיכויות שלו, הוא מתאים כמו כפפה ליד לסטוק וטוב בהרבה מכל הזבל שיש להם במרכז הקישור. הוא הולך ליהנות שם עם קראוץ' ו-וולטרס במצבים הנייחים, שיהיה לו בהצלחה.
 

somone141

New member
ובכל זאת

שחקן שעלה לכם 10 מיליון ליש"ט (אם אנלא טועה), נמכר אחרי עונה אחת בלבד, וכנראה עם הפסד כספי. זה בכל זאת כישלון..

אבל ניתחת יפה את התקופה שלו.
 

Mellow29

New member
לא בדיוק

נקנה ב-8 כולל תוספות, גם אם נצא מנקודת הנחה שכל התוספות התממשו ושילמנו את כל הסכום לבלקפול, ונמכר ב-5 (6.3 אחרי תוספות). הפסד קטן אבל לא משמעותי, בטח כשאתה מסתכל על קארול, דאונינג ושות'...
 

somone141

New member
טוטנהאם מתחזקת

אחרי אדבאיור, מדווח שהוגו לוריס וז'ואו מוטיניו סיכמו ויעברו בדיקות רפואיות.
קראתי באיזה מקום שסכום העברה של מוטיניו הוא 22 מיליון ליש"ט. הזוי.

הייתה להוטספר בעיה בשער והם הולכים להשתדרג בענק עם אחד הטובים בעולם, הייתה להם בעיה בקישור ללא מודריץ' והם החתימו שחקן טוב שבהחלט מסוגל לעשות את העבודה, הייתה להם בעיה בחוד והם סגרו עם החרגול.

יש להם את לנון ובייל בכנפיים, ואת פארקר וסאנדרו באמצע. קבוצה טובה בהחלט. רק חבל שואן דר וארט עזב להמבורג ופוגע בעומק של בואש.
 

Mellow29

New member
אכן מוטיניו ב-22 מ', שיא מועדון

לא מובן מה ציפית, לא כזה הזוי. פורטו מעולם לא מכרה את הכוכבים שלה בזול, וזה לא ישתנה לכבוד ספרס. בסופו של דבר המכירה של ואן דר וארט הייתה צפוייה ונועדה כדי להכניס קצת כסף. 22 על מוטיניו, עוד כ-15 על לוריס, 15 על דמבלה, וזה בנוסף לרכש בתחילת הקיץ (ורטונחן, אדבאיור וסיגורדסון).

ספרס נראת הפייבוריטית למקום 4. אופי הקישור אמנם ישתנה מאחר ודמבלה ומוטיניו הם לא בדיוק מחליפים ישירים למודריץ' בסגנון, ושניהם צריכים להוכיח שהם יודעים לעשות את מה שמודריץ' עשה נהדר, אבל יש לה את הכלים להצליח.
 

somone141

New member
זה מחיר הזוי על שחקן שלא עשה כלום

ברמות הגבוהות.
מילא פלקאו שהיה השחקן הכי חשוב של פורטו בהצלחה הגדולה שלה, אבל מוטיניו לא בלט במיוחד, סך הכל עוד שחקן בקבוצה טובה.

זה מחיר הזוי ברמות על, המחירים של היום איבדו כל פרופורציה ואח"כ מזכירים לי את הפר פליי של פלאטיני. אם על מוטיניו משלמים 22 מיליון פאונד, אז הכדורגל איבד שליטה לחלוטין.

אישית? לא היייתי משלם עליו יותר מ-7-8 מיליון. הייתי מעדיף לתת לילד מהאקדמיה לשחק אם אין לי חלופות אחרות. ממה שאני שומע מוטיניו לא סגר אבל יש לטוטנהאם עדיין זמן לרכוש אותו.

דווקא לוריס זו החתמה מצוינת, אחד השוערים הטובים בעולם במחיר סביר. אבל טוטנהאם איבדה שני שחקנים יצירתיים ולא החתימה שום דבר. כמו כן, מסיגורדסון לא התרשמתי, נדמה שמדובר בבלוף. דמפסי ודמבלה אין לי מושג מי אלה, נחכה ונראה.

---

עוד החתמה מעניין היא של אסיין בריאל מדריד, כשלאס עובר לאנז'י.
מוריניו בסך הכל רצה לשדרג את העמדה הזו, לאס היה חלש ואין ספק שאסיין טוב ממנו.

מייקון עובר לסיטי עבור 6 מיליון, לפי הפרסומים.. לא יודע מה עובר למוראטי האידיוט. זה לא שיש לו מגן שבכלל מתקרב ליכולת של הברזילאי. פשוט אינטר נחלשה בגדול פה. מייקון עשה תקופה מדהימה באינטר, כואב הלב שהוא עוזב ככה..

אנדי קארול ויוסי בניון בווסטהאם, שמתחזקת בגדול. אני מניח שיוסי ישחק יותר, אבל אם לא זה באמת אומר שאולי הגיע הזמן לעזוב את אנגליה.

עוד החתמות מעניינות:
ראיין באבל חוזר לאייאקס וישחק עימה בליגת האלופות, והישראלים במאיורקה מקבלים את ג'ובאני דוס סנטוס כחיזוק נפלא.
 

Cade Foster

New member
אהבתי!

מוטיניו לא עשה כלום בקריירה שלו אבל ג'ובאני דוס סאנטוס הוא חיזוק נפלא.
 

Mellow29

New member
לא יודע על מה אתה מדבר

אני לא עוקב אחרי הליגה הפורטוגלית יותר מדי, אני משוכנע שגם אתה לא רואה את פורטו כל שבוע, אז אני מבסס את דברי על אנשים שאני מעריך את הדעה שלהם והם כן עוקבים אחריה באדיקות: מוטיניו הוא השם הראשון בהרכב של פורטו. כן, לפלקאו יש מניות גדולות בהצלחה וגם להולק, אבל בסופו של דבר מוטיניו הוא העוגן של פורטו במרכז הקישור ולהגיד שהוא לא בלט במיוחד זה מגוחך. קשה לי להשוות את זה לקבוצות אחרות מבחינת מבנה הקישור של פורטו (ב433), אולי השוואה טובה תהיה לצ'אבי בברצלונה או ג'ו אלן בסוונזי של שנה שעברה.

אז הוא לא "סה"כ עוד שחקן" אלא שחקן מפתח ומשחק באחת הקבוצות הטובות ביותר באירופה מבין אלה שלא ב-4 הליגות הגדולות. המחיר שלו ממש לא יוצא דופן, בהתחשב בנסיון הבינלאומי שיש לו, ואכן הייתי מופתע אם ספרס היו מצליחים להשיג אותו במחיר הזה כי 22 מ' זו די מציאה על שחקן כמוהו. 7-8 מיליון? במה הוא פחות טוב מסוארז, שהכניס לאייאקס סוכם דומה כשעבר לליברפול מהליגה ההולנדית? או ממודריץ', שהיה פחות מנוסה ממנו בדינאמו זאגרב כשאותה ספרס שילמה עליו 16 מ' פאונד ב2008? או אנדרסון שעבר מפורטו למנ' יונייטד בלמעלה מ-20 מ' פאונד ב2009?
אני לא חושב שהמחירים השתגעו, אני חושב שאתה פשוט לא מעריך אותו מספיק. המחירים באירופה יחסית שפויים מאוד ואפשר לראות את זה כשקבוצות כמו סוונזי מייבאות כשרונות גדולים מהליגה הספרדית (מיצ'ו מראיו וייאקנו ב-2 מיליון, פאבלו מולנסיה ב-5.5 מ') במחירי רצפה. המחירים על שחקנים בריטיים בתוך אנגליה הם פסיכיים לגמרי, אבל כשהקבוצות האלה כן מקבלות שכל ומחפשות מחוץ לאי הם מתנהלות בצורה הוגנת יחסית.
 

somone141

New member
מאיפה לך שמוטיניו יהיה מודריץ' וסוארז?

אולי הוא יהיה אנדרסון 2?

מוטיניו משחק כבר 7 שנים בפורטוגל ולא ראיתי שהבכירות ביבשת עומדות בתור כדי להחתימו. טוטנהאם היא למעשה היחידה שהגישה הצעה רשמית. ראינו שחקנים שנתנו שנה-שנתיים טובות בפורטוגל, כמו די מריה, ראמירז ועוד שכבר נחטפו ע"י הגדולות, כי היה בהם משהו מיוחד כנראה. מוטיניו הוא שחקן די אפור, ממה שראיתי בפורטו, כשזו שיחקה בליגה האירופית אשתקד, וביורו עם פורטוגל. הוא סוג של אובי מיקל כזה, ואני לא חושב שטוטנהאם זקוקה לשחקן כזה, כשיש לה כבר את פארקר, סאנדרו ועוד. היא צריכה שחקן קדמי יותר כי היא איבדה שני שחקני התקפה משמעותיים.

חוץ מזה שגם אם מוטיניו שחקן טוב, ואני לא אומר שהוא שחקן גרוע, סכום של 22 מיליון זה הזוי ברמות מטורפות. יונייטד למשל קנתה את קגוואה ב-16 מיליון. בוא תגיד לי מי שחקן טוב יותר לדעתך.. (אחרי שתי אליפויות בליגה כמו גרמניה, כשהוא שחקן מפתח). ואני יכול להמשיך איתך עם שאהין, שהיה הכוכב הגדול של אותה קבוצה באליפות הראשונה שלה, ונמכר לריאל ב-10 מיליון..
 

Mellow29

New member
אתה מדבר פה על פורטו

שידועה באירופה כבר עשור כקבוצה שקשה מאוד לחלץ ממנה שחקנים. הם הוציאו מאתלטיקו מדריד 40 מ' יורו על פלקאו, שאמנם מוכיח שהוא חלוץ גדול אבל "מאיפה לך שהוא יהיה מצליח"? פורטו באופן מסורתי נדבקת לסעיפי שחרור גבוהים וזו הסיבה שאתה רואה גם שחקנים כמו הולק נשארים אצלה קיץ אחר קיץ כשרק קבוצות אוליגרכים כמו אנז'י וצ'לסי מוזכרות ליד השם שלו, ולא מועדונים "שפויים" יותר כלכלית. דורטמונד לא כזו, למרות שהיא גם משתפרת בעניין הזה של שמירת הכשרונות שלה לפרקי זמן ארוכים יותר.

אז נכון, אין הבטחה שמוטיניו יצליח כמו מודריץ' וסוארז, יש כאן סיכון מסויים כמו שתמיד יש סיכון כשאתה מחתים שחקן בסכום כזה גבוה. אם יש לך בעיה עם הסכומים באופן כללי אז תגיד, אני לא אתווכח, אבל במציאות היום ה-20 מיליון פאונד שכביכול סוכמו זה מחיר מאוד מאוד הוגן יחסית לפורטו. אני אגב מעריך שלא באמת סוכם מחיר וזו הנפצה של סקיי ספורטס, כי אין סיבה שהעסקה תיפול דווקא על תנאים אישיים.

להגיד שמוטיניו זה סוג של אובי מיקל זה מגוחך ברמות שאין לי מושג איך לתאר. אני חושב שחלק מזה נובע מהזלזול המובנה שלך בפורטו, שהיא מועדון גדול בקנה מידה אירופאי ואחד שמתנהל ככזה מבחינה כלכלית ומבחינת שמירה על שחקני מפתח. מוטיניו רק הגיע לפני שנתיים לפורטו בסכום ענקי, מתי רצית שהוא יעזוב?
 

somone141

New member
למה חייבים פורטו אז?

מוטיניו הוא השחקן היחיד שיש בעולם? פורטו בסך הכל רוצה לעשות קופה על הפראיירית התורנית, אבל במקרה של הולק אגב, זה לא הלך לה כי צ'לסי ירדה ממנו בגלל המחיר.

אני מזכיר שוב שקגוואה היה כוכב ענק בליגה גרמנית, לא עוד שחקן בליגה פורטוגלית, ועדיין ההבדלים במחירים די מגוחכים. מוטיניו עלה לפורטו 10 מיליון יורו, זה ממש לא סכום ענקי.
 

Mellow29

New member
גם מוטיניו כוכב ענק בליגה הפורטוגזית

בטח שלא "עוד שחקן", הוא שחקן מפתח בקבוצה הכי טובה בפורטוגל. אתה מתקשה להאמין בזה כי ראית אותו משחק אולי 10 משחקים בשנתיים (עם הנבחרת ובליגה האירופית), כאמור אני מבסס את מה שאני אומר על דעה של אנשים שאני יודע בוודאות מה היא שווה. אתה יכול לקחת את מה שאני אומר, אתה יכול גם לא, לבחירתך.

ונדמה לי שמוטיניו עלה לה יותר מ-10 מיליון יורו, אני לא מבין בזה אבל יש כל מיני סיפורים עם חברות מסחריות שקונות אחוזים מהכרטיסים של השחקנים תמורת רווחים עתידיים וכו'. כך שזה לא השווי המלא של הכרטיס שלו אלא רק חלק. כמו כן, אחת הסיבות שפורטו רוצה מחיר גבוה היא העובדה שספורטינג תקבל נתח מסויים מהעסקה.
 
למעלה