4\1 גמר: אנגליה-איטליה

borat1

New member
4\1 גמר: אנגליה-איטליה


קייב, 21:45, ישיר בערוץ 9 ובספורט 1 HD

משחק שישלים את תמונת העולות לחצי הגמר כאשר המנצחת תתמודד מול גרמניה ביום חמישי בורשה.
הנבחרת של פראנדלי אומנם מגיעה למשחק אחרי שסוף סוף ניצחה משחק בטורניר גדול, מה שלא השכילה לעשות כבר 4 שנים תמימות, אך פרט לשלוש הנקודות והעפלה לשלב הבא, הסקוואדרה אזורה לא יכולים לקחת דבר מהניצחון על האירים.
מה שניתן להסיק מהנבחרת האיטלקית עד כה בטורניר, מעבר להבחנה המקצועית הבולטת בדבר החיסרון בחלוץ מטרה שיתרגם את המצבים הרבים לשערים, היא עד כמה טיב המשחק של האיטלקים תלוי באיכות היריבה.
מול ספרד הנהדרת איטליה נראית מצוין, מול קרואטיה הבינונית איטליה נראית טוב רק לפרקים ומול האירים החביבים אך החלשים, איטליה נראית רע מאוד.
איטליה "זכתה" לדרך קשה ומאתגרת ביותר עד לגמר כשהיא צריכה לעבור את אנגליה העיקשת של הוג'דסון וגרמניה המהפנטת של לב. האם ההגרלה המאתגרת תוציא מהאיטלקים את המיטב? סביר ניסיון הבער מלמד שכן. האם הדבר יספיק? לא בטוח.
במשחק מול אירלנד ספגה איטליה מכה קשה בדמות פציעתו של הבלם קייליני, שכתוצאה מכך, סיים את דרכו בטורניר. המכה הזאת טרפה כל הקלפים של האיטלקים. מעבר לעובדה שקייליני הוא הבלם הטוב ביותר בנבחרת, הורסטיליות שלו מאפשרות לפראנדלי לתמרן עם המערך בהתאם ליריבה ולשחק הן עם שלושה בלמים והן במערך של שתי בלמים וחיסרון זה יהיה קריטי מאוד.
פראדנלי צפוי להמשיך באותו מערך שניצח את אירלנד. ע"פ הדיווחים האחרונים מהמחנה האיטלקי, תיאגו מוטה נמצא בספק ובמידה ולא ימצא כשיר יעלה במקומו הרכש הטרי של מילאן, ריקארדו מונטוליבו, שיוצב מאחורי קסאנו ובאלוטלי, שיחזור להרכב על חשבונו של די נאטלה.
הרכב משוער: בופון,אבאטה,בארצלי,בונוצ'י,באלצרטי,פירלו,מרקיזיו,דה רוסי,מוטה (מונטוליבו),קאסנו ובאולטלי.

לראשונה מאז יורו 96, אנגליה סוף-סוף הגיעה לטורניר גדול. אחרי שרבים ניבאו שחורות לנבחרת של מאמן החירום, רוי הודג'סון, הקהל האנגלי לא הגיע בהמוניו כמו בעבר ורבים הימרו שתיפרד מאיתנו כבר בשלב הבתים, דווקא אז הגיעה ההצלחה הגדולה ביותר של אנגליה מאז גמר יורו 96.
למה זה קורה דווקא עכשיו? בעיני זה שילוב של הכרה ביתרונותיה ובעיקר בחסרונותיה של הקבוצה האנגלית. העובדה שהוג'דסון מנסה לשחק על יתרונות של הנבחרת שהם האגפים המהירים ומשחק הגובה, שבו תמיד התמחו האנגלים,הפציעה של לאמפרד,שבאופן אירוני, משחקת לטובתם של האנגלים בכך שהשאירה את המפתחות לג'רארד באופן בלעדי וזה פורח בלי להתמודד עם צילו של לאמפרד ובעיקר – העבודה שהנבחרת נראית מגובשת יותר, מודעת יותר לגודלה כאנדרדוג נחוש שמנסה לנשוך ולא כפיבוריט מזויף ועצל שנובך נביחות סרק לא מאיימות בעליל ובנוסף, נבחרת שנהנית גם מלא מעט מזל.
הודג'סון צפוי לפתוח עם אותם 11 שניצחו את אוקראינה והשיגו את המקום הראשון בבית ד' אך הדבר כפוף לכשרותם של שתי שחקנים.
גלן ג'ונסון סובל מזיהום, ואשלי יאנג מתאושש מפציעה ועדיין לא ברור האם השניים יוכלו ליטול חלק במשחק. במידה ויאנג יהיה כשיר, תיאו וולקט ימשיך להיות " הסופר סאב" של האנגלים שקם מסהפסל ועושה שמות בהגנת היריב. ויין רוני, שחזר מההרחקה במשחק האחרון וגם כבש (אומנם בעזרתו האדיבה של השוער האוקראיני, אך עדיין הגול נזקף לזכותו) ימשיך לשתף פעולה בחוד עם דני וולבק.
הרכב משוער: הארט; ג'ונסון, טרי, לסקוט, קול; פארקר, ג'רארד, יאנג, מילנר; וולבק, רוני.
 

borat1

New member
הגזאטה דלו ספורט הבוקר

"״לפני עשרות שנים, באו האנגלים לאיטליה כדי ללמד אותנו כדורגל. אך למדנו זאת טוב מדי, ולכן יש לנו 4 זכיות בגביע העולם, והם זכו רק פעם אחת״.
 

Cade Foster

New member
משפט שלא תורם שום דבר לנבחרת האיטלקית

חוץ מאגו וזחיחות.
 

ריני101

New member
איטליה שיחקה משחק טוב אתמול

ואני שמחה שהם ניצחו השאלה איך הם יהיו נגד גרמניה נראה לי הולך להיות משחק קשה
 

itzikon5352106

New member
רק הערה לגבי דברייך

רשמת שלראשונה מאז יורו 96 אנגליה סוף סוף הגיעה לטורניר גדול.

אני חולק עלייך אבל יודע שיהיה מי שיחלוק על דבריי-שכחת שאנגליה נתנה מונדיאל די טוב ב-2002?
ניצחה את יריבתה השנואה ארגנטינה בבית המוות,סיימה אמנם במקום ה-2 אחרי שבדיה וקיבלה בשמינית את דנמרק שסיימה ראשונה ואנגליה נתנה משחק נהדר וניצחה וברבע הגמר הייתה יריבה שווה נגד רונאלדיניו וברזיל אבל זה לא הספיק לה והיא הפסידה אבל לדעתי היא הייתה טובה בטורניר,ככה שמאז יורו 96 היא בהחלט עשתה טורניר מכובד,והטורניר הזה של יורו 2012 היא עדיין לא הגיעה לפוטינציאל הטמון שיש לשחקניה אבל בהחלט לראשונה מאז יורו 96 יכולה להגיע לחצי גמר בטורניר גדול,בפעם האחרונה שהיא הגיעה לרבע גמר יורו זה היה ב-2004 נגד פורטוגל וזה נגמר בהפסד כואב בפנדלים כשדווקא דיוויד בקהאם החמיץ ושלח פנדל שהוריד אוהד ביציע.

אגב,קראתי שהמאזן של אנגליה ואיטליה בהכרעות מבעיטות 11 מ' הוא איום ונורא-7 פעמים הגיעה אנגליה לדו קרב פנדלים,ניצחה פעם אחת והפסידה 6 כששני ההפסדים הזכורים ביותר הם נגד גרמניה בחצי גמר מונדיאל 90 ובחצי גמר יורו 96 ואיטליה הגיעה 9 פעמים להכרעה מבעיטות 11 מ' וניצחה פעמיים לעומת 7 הפסדים.
 

borat1

New member
צודק

זה קרה כנראה כי אני מדחיק את מונדיאל 2002 לפינות הכי שכוחות אל במוח שלי עד שהוא פרח לגמרי מזכרוני.
 

itzikon5352106

New member
גם באיטליה רוצים לשכוח שהם היו במונדיאל 2002

אם לא השופט ביירון מורנו איטליה הייתה עולה לרבע הגמר נגד ספרד,אבל דרום קוריאה זכתה לשיפוט ביתי.
4 שנים אח''כ ואיטליה זכתה במונדיאל והצדק נעשה.
 
מאיזו בחינה?

צרפת לא הביאה טורניר טוב יותר מאיטליה. צרפת זחלה לה בשלב הבתים, ונהנתה מהצגות של אומן כדורגל בשמינית וברבע.
איטליה הרשימה בשלב הבתים עם 2-0 על גאנה וצ'כיה פלוס תיקו 1 עם ארה"ב, שמינית חלשה, אבל רבע עם תבוסה של 3 שערים וחצי עם משחק הירואי וניצחון 2-0. שתי הנבחרות הציגו מונדיאל דומה, איטליה הייתה טובה יותר.
 

chopstix

New member
הם היו הרבה יותר טובים

היום אתה יכול לומר שהיה צדק אבל בגמר ההוא היה הפוך וצרפת היתה אלופה ראויה
 
פורצה


זה קרב קצת מרגש בשבילי- בתחילת מונדיאל 2006 התחלתי לאהוב כדורגל, והנבחרת שאהדתי הייתה אנגליה. אחרי שהיא הודחה בחרתי בנבחרת חדשה לאהוד, איטליה. המשחק שבו ניצחה 2-0 את גרמניה הוא המשחק האהוב עליי (ביחד עם ה3-0 של מילאן על מנצ'סטר ב2007), ואחריו לא יכולתי לעבור לאף נבחרת אחת, ואני אוהד איטליה ומילאן מאז ועד היום.
עם הזמן באה גם אהבה גדולה לאוכל איטלקי, וגם לשפה, ולמבטא, ובכלל ביקרתי שם פעמיים ואני אוהב מאוד את הארץ.
העניין הוא שגם את אנגליה אני מאוד אוהב, אבל זה בעיקר ביחס לארה"ב. אולי בגלל שמול ארה"ב הם אנדרדוג ומול אירופה הם הארץ הכי מתוקשרת. בכל אופן, אני מאוד מתחבר להומור הבריטי, יש לי מאן-קראש (No homo) על לא מעט בריטים, והכי הכי אני אוהב מוזיקה בריטית. ארקטיק מאנקיז, גורילז, מיוז, קווין, דיוויד בואי ועוד. זה לא משנה את העובדה שאני אפילו לא קרוב ללהיות בעדם ביורו הזה, אבל אם כבר הם ידיחו את איטליה (והלוואי שלא), אני בהחלט מעדיף אותם על 3 הנבחרות האחרות בחצי.
 

Puskas

New member
פורצה איטליה

כולי תקווה שהלילה הנבחרת תעשה את העבודה, תשלח את מערבבי התה הביתה ותהפוך את חצי הגמר למעניין במיוחד בשבילי!
אני חייב לציין שהימרתי שגרמניה תזכה וגם הייתי בעדה (אך ורק במידה ואיטליה לא הולכת עד הסוף).
אז יהיה לי מעניין גרמניה נגד איטליה בחצי.
 
למעלה