בית ב' מח' 3-אירלנד-איטליה

Cade Foster

New member
לא מסכים בעניין ג'יובינקו

בעונה הבאה הוא יהיה ביובנטוס ונוכל לבחון את זה טוב יותר. אני מאמין שאם יזכה לצ'אנס אמיתי (מה שלא קרה לפני שעבר לפארמה, ובטח לא בתפקיד שאני חושב שמתאים לו) הוא יוכיח לך שאתה טועה. גם מסי בנוי כמו תיכוניסט וכמו שאתה רואה, זה לא מפריע לו להיות השחקן הטוב בעולם (או השני, תלוי את מי שואלים).

ואני לא מבין מה הקשר בין המערך שאני מציע לפריצות הגנתית. מה שאני מציע זה 4-3-1-2 בדיוק כמו במילאן של אמצע העשור הקודם (וגם היום, רק שהיום הקישור מורכב משחקנים בעלי אופי יותר הגנתי ולא מקוסמים כמו פירלו וסיידורף) או איטליה של אותה התקופה. כמובן שזה תמיד טוב שתהיה לך אופציה לשחק בשני מערכים וזה תלוי בזהות היריבה. נגד אנגליה אני חושב שהיהלום יעשה את העבודה. אין קשר לבלצארטי כי אין לך שום אלטרנטיבה בשבילו, קרישיטו לא בסגל. פירלו גם ככה באנקר אז בכל 4-3-1-2 כזה תהיה "פריצות הגנתית". בגלל זה יהיה כדאי להכניס את נוצ'רינו להרכב שיאזן קצת.
 

borat1

New member
ידעתי שבאיזה שהוא שלב תתן את מסי בתור דוגמה

ובכן, עזוב את זה שמסי פיתח בשנה-שנתיים האחרונות מסת שריר די מרשימה והוא כבר לא נראה שברירי כמו פעם - הוא ניחן ביכולות זריזות ויציאה מהמקום שהן בלתי ניתנות להסבר, ברמה חייזרית בעיני, שמכפרות על כל חיסרון פיזי אחר שלו.
לג'יובינקו אין שום תכונה אותה מביא לדרגת "שלמות" כדי שהיא תוכל לכפר על מבנה הגוף שלו.

נוכל לבחון את זה בתנאי שמארוטה לא ידחוף אותו לפיורנטינה\נאפולי\ארסנל במסגרת איזה עיסקה על יובטיץ'\קבאני\ואן פרסי

ואגב, ג'יובינקו הצטיין השנה בעמדת הסקנד סטריקר בפארמה וביובה, אם וכאשר ישחק, הוא צפוי למלא תפקיד דומה (יובה לא משחקת עם טראקוורטיסטה).

לגבי המערך. אתה רק שוכח שלמילאן באמצע העשור הקודם, וגם לנבחרת איטליה שזכתה במונדיאל, היו בלמים כמו קנבארו,מלדיני ונסטה בשיאם ואת גאטוסו שעשה עבודה הגנתית של 3 שחקנים במרכז השדה. אני לא סומך על חומר השחקנים שישנו היום כדי שיוכל לתת איזון הגנתי הולם למערך הזה (יש לך את פירלו שלא עושה הגנה, שלישיה קידמית שלא יורדת אחורה וחורים כמו באלצרטי ובונוצ'י מאחורה).
 

fabregas0

New member
הוא בהרכב בגלל שהוא ביובה?

אתה הזוי.
מרקיסיו הוא שחקן שבונה משחק לצד פירלו ולא אחד כזה שרץ על הקו או רץ קדימה עם כדור..
הבעייה שבנבחרת אין בשביל מי לבנות.. ואף אחד, להוציא שחקני ההגנה לא בדיוק נראה טוב בנבחרת הזאת, בשיטת משחק הזאת.
 

somone141

New member
אמרתי לך כבר פעם

לא להיכנס אישית.
אני אי פעם קראתי לך הזוי? מה קרה לא מסכים ישר תוקף?

לא בא לי לדון איתך.
 

fabregas0

New member
לא אישי

התכוונתי שהתגובה שלך הזויה.
לא התכוונתי לתקוף
 

Puskas

New member
תענוג! יש כרטיס לשלב הבא

חרפת 2004 לא חזרה על עצמה.
יאללה איטליה!
 

itzikon5352106

New member
עד כה האיש של איטליה ביורו הוא אנדרה פירלו

נגד ספרד בישול לדי נטאלה,נגד קרואטיה כדור חופשי מהסרטים שבטוח יתחרה על השער היפה בטורניר ואתמול 2 בישולים.

פירלו בסביבות גיל 35 פלוס אני לא כל כך זוכר,וזה נראה שהוא רק משתבח עם השנים.

לאיטליה,למרות שהיא לא בסגל חזק יש סיכוי להגיע לחצי הגמר כי לא כ''כ משנה מי תסיים במקום הראשון בבית ד' היא עדיין לא תהיה נבחרת עדיפה בהרבה מאיטליה והאמת אני אשמח שזו תהיה אנגליה,משום מה אני לא זוכר מעולם מפגש כלשהו בשנים האחרונות בין איטליה לאנגליה במסגרת יורו/מונדיאל
 

chopstix

New member
עדיף צרפת

ככה יהיה יותר סיכוי שהם יעופו

לעוף ע"י ספרד נראה פחות טרואמטי
 

Ron 22

New member
כמה הגול של נאבאס הרס...

יכולנו לקבל איטליה - פורטוגל בחצי ומי שהייתה עולה - כולם היו מרוצים.
מקווה שאנגליה/צרפת תממש את הפונטציאל סוף סוף ותצליח להעיף את ספרד ומי יודע, אולי נקבל פורטוגל - איטליה בגמר.

ספרד, שאהדתי ביורו הקודם, היא פשוט הנבחרת הכי בלתי נסבלת שאי פעם ראיתי. כמה שדל בוסקה הרס אותה...
 

יובל 272

New member
דל בוסקה בהחלט תמוה

בהתעקשות שלו לא לשחק עם חלוץ.יש לו את יורנטה בכושר נפלא אחרי עונה גדולה.גם סולדאדו היה מתאים לשחק חלוץ אבל אותו הוא בכלל לא הכניס לסגל הסופי.

במונדיאל הם היו עם וייה ופויול והדברים היו נראים אחרת.אמנם בשלבי ההכרעה כל משחק אחד אפס קטן,אבל התוצאה שיקרה.הם היו טובים יותר משמעותית מהיריבה בעיקר מול גרמניה בחצי,שהיה הגמר האמיתי,ותוצאה של שלוש אפס היה יותר משקף.

השנה לאור הקבעון של דל בוסקה,והחיסרון של וייה פלוס פויול אני קצת אופתע אם הם יצליחו לעשות מה שאף נבחרת מעולם לא עשתה,זכיה באליפות אירופה,מונדיאל,ושוב אליפות אירופה.

אגב,במה עדיפה איטליה הנוכחית מספרד?
 

Ron 22

New member
....

במונדיאל הקודם, כמו גם ביורו הזה, היה מדובר בנבחרת מצוינת אבל פשוט בלתי ניתנת לצפייה. המשחקים של ספרד היו כל כך חלשים ולא מעניינים וזה ההפך הגמור לאיך שספרד שיחקה לפני 4 שנים. אגב, אני לא חושב שוייה היה משנה משהו (הוא גרוע) וגם החיסרון של פויול... פויול לא היה שחקן הרכב עוד לפני הטורניר.

את איטליה אני פשוט אוהב. אין לי בעיה עם הגנה, יש לי בעיה עם שיטת המשחק של ספרד.
 

יובל 272

New member
במונדיאל הקודם ספרד הבריקה

והייתה מאוד אטרקטיבית לצפיה.תגיד שיש לך חולשה לברצלונה (מונדיאל 2010 בספרד היו 7 שחקני הרכב מברצלונה) ולהצלחות שלה,ונגמור את הסיפור.

פויול לא היה שחקן הרכב אם הוא היה בריא?הוא כבר כמה שנים הבלם הכי טוב בעולם,גם כיום.ההרכב של ספרד זה פויול ועוד 10.

ביורו הזה אני מסכים עם כל מה שאתה כותב,דל בוסקה מסרס את הנבחרת.

אוקיי עכשיו אני מבין שאת נבחרת איטליה אתה אוהב ואוהד.הכדורגל של איטליה ביורו הזה כן ניתן לצפייה?
 

Ron 22

New member
היא לא.

היא הייתה נבחרת מצוינת, הכי טובה בטורניר (ביחד עם ברזיל לדעתי, אבל לא משנה), אבל היא שיחקה כדורגל פשוט נוראי (לא באיכות!). ואין שום קשר לברצלונה, ביורו 08 הייתי אוהד ספרד.

במשחקי ההכנה האחרונים ראמוס ופיקה שיחקו כבלמים, ארברלואה בימין ואלבה בשמאל, כמו שקורה ביורו. זה קרה בעקבות ההסטה של ראמוס לבלם, וכנראה שדל בוסקה העדיף לוותר על פויול לפני ראמוס/פיקה. בכל מקרה, לא נוכל לדעת. הוא לא משמעותי במיוחד לדעתי בכל מקרה, כי לא פיקה ולא ראמוס נופלים ממנו (שוב, עניין של דעה).

עכשיו, קודם כל, אני לא אוהד את איטליה - אני בעד פורטוגל ביורו הזה, אבל מודה שיש לי חיבה מאז ומתמיד לאיטליה. דבר שני - כן, אין לי שום בעיה עם הכדורגל של איטליה, למרות שהוא דיי בינוני.
 

יובל 272

New member
במשחקי ההכנה האחרונים פויול כבר היה פצוע

ללא הפציעה שלו,פויול ופיקה בלמים,וראמוס מגן ימני.ארבלואה זה חתיכת עציץ,והוא בהרכב אך ורק בגלל הפציעה של פויול.אלמלא פויול נפצע ארבלואה לא משחק דקה בטורניר הזה.
 

טל851

New member
יש בדבריך סתירה קלה

אין לך שום בעיה עם הכדורגל של איטליה למרות שהוא בינוני?

איך זה מתיישב עם ההיגיון?
 
הוא מתכוון

שגם רמה בינונית של כדורגל יכולה להיות מהנה, למשל קבוצה בלתי יציבה, או כזאת שנוטה להתגונן, אבל שיש לה כלים לעשות כמה התקפות נחמדות, יכולה להיות כיפית לצפייה.
ואני לא מבין למה האהדה שלו לאיטליה אומרת שאסור לו לבקר את סגנון המשחק של ספרד. גם אני אוהד את איטליה אבל זה לא בגלל איך שהם משחקים, זה פשוט ככה. כי התחלתי לאהוד אותם במונדיאל 2006 (אז, כן בגלל הכדורגל שהם שיחקו וגם בגלל שחקנים כמו בופון, פירלו, וטוטי שהתאהבתי בהם), אז אני אוהד אותם מעתה ועד עולם ולא משנה מי יהיו השחקנים או איזה כדורגל הם ישחקו (קשור האמת גם לאוכל ולשפה שאני מאוד אוהב. לא ניכנס לזה
).
אלה החיים. אתם מוזמנים להמשיך בוויכוח על ספרד, אבל מגוחך להכניס את האהדה לאיטליה למשוואה.
 

טל851

New member
עדיין לא מובן לי

כדורגל בינוני הוא לא מהנה ולא יכול להיות מהנה

ולא דיברתי על אהדה לאיטליה דיברתי רק על מה שכתבתי בשורה הראשונה
 

Ron 22

New member
תראי...

איטליה נבחרת דיי בינונית שמייצרת כדורגל בינוני, אבל אין לי בעיה עם סגנון המשחק שלהם. למעשה, סגנון המשחק הוא זה שקובע את ההנאה מהקבוצה ולא דווקא רמת המשחק. דורטמונד וארסנל קבוצות פחות טובות מיונייטד למשל, אבל הכדורגל שלהם הרבה יותר מהנה. אני לא רואה איפה הסתירה.

וזה לא שנבחרת איטליה היא מהנה במיוחד, פשוט לא בלתי נסבלת כמו ספרד.

ו.. נחזור לדיון הקודם, דיברתי על משחקי המוקדמות, שם פויול עוד לא נפצע (אם זה באמת לא היה ברור).
 
למעלה