האם הייתם מוכנים להיות כמו אירלנד?

רז 1978

New member
האם הייתם מוכנים להיות כמו אירלנד?

שלב הבתים הסתיים ומחר כבר יחל רבע הגמר

לפני שהחל היורו נערך שאלון הימורים ואירלנד נבחרה ע"י לא מעט ממכם כמי שתסיים עם המאזן הגרוע ביותר בשלב הבתים מ 16 המשתתפות ביורו

וכעת לשאלתי - נבחרת ישראל צועדת כבר יותר מ 40 שנה במדבר

40 שנה שבהן לא הצלחנו להעפיל לא למונדיאל וגם לא ליורו (מאז הניסיון הראשון שלו במוקדמות יורו 1996)

השאלה שלי היא כזאת -לו היו שואלים אותכם אם הייתם מוכנים שנבחרת ישראל כן הייתה משתתפת באליפות אירופה בכדורגל אך בתנאי שהופעתה הייתה חלשה וחייוורת כמו שזאת שהייתה לאירים ביורו הנוכחי הייתם מסכימים?

האם כן בגלל החוויה בכל זאת מדובר בגמר טורניר גמר גדול
או לא , לא הייתם מוכנים להתבזות ועדיף לא לעלות לטורניר הגמר
 

sashkashurik

New member
תמיד טוב להשתתף!

מצד שני, זו נבחרת ישראל , כמות הביטחון שייצטרכו.... לא שווה.
 
במקרה הטוב, אנחנו נהיה אירלנד

מי שלא רוצה להיות כמו אירלנד חי בסרט, כי אין אלטרנטיבה אחרת, ואני לא חושב שהיא כל כך התבזתה ביורו הזה, משחק ראשון ושלישי בסדר גמור, אז חטפה רביעייה מאלופת העולם, אם לא מהם אז ממי?

אנחנו כבר היינו אירלנד ביורו 07 לנבחרות צעירות,ולפי מה שהלך בתקשורת אז לנוכח 0 הנקודות- מצבנו באמת רע. דורשה איטיליגנציה מינימלית כדי להבין שנבחרת בסדר גודל שלנו עושה את שלה בעצם העלייה ושאחר כך אי אפשר לצפות לכלום, בטח ובטח כשזאת פעם ראשונה.
 

ifa1111

New member
הלוואי עלינו

ברור שעדיף לעלות, גם אם במחיר של תוצאות לא טובות.
אגב עדיף נבחרת שתגיע ותנסה לשחק כדורגל ולנצח איזה משחק מאשר הנבחרת שהייתה לאברם למשל שאם הייתה עולה היה סבל לראות אותה, אבל זה כבר דיון אחר.

בכל אופן המחשבה צריכה להיות כזה ככל שנשתתף יותר כך גם נגיע לתוצאות.
נבחרות כמו אירלנד או צ'כיה גם מצליחות להגיע להשגים פעם בכמה זמן בזכות זה שהן מעפילות לטורנירי הגמר, אז מתישהו זה מתחבר.
נבחרת אירלנד עשתה רבע גמר במונדיאל 90', ושמינית גמר ב94' ו2002 שב2002 רק פנדלים מנעו ממנה עוד רבע גמר.
גם למונדיאל האחרון הנבחרת הייתה אמורה להעפיל על חשבון צרפת הגדולה ורק טעות שיפוט מנעה זאת ממנה.
ככה אם הנבחרת כל הזמן באיזור, מצליחה להעפיל לרב הטורניר לצד כביכול הבושות יגיעו גם הצלחות מדי פעם.
 

itzikon5352106

New member
הייתי רוצה שנהיה כמו צ'כיה

במיוחד אחרי הרוגע ששידרו שם אחרי ההפסד לרוסיה,הפסד כואב 1-4.

אם זו הייתה ישראל היו עורפים את ראשו של המאמן,השחקנים היו מלכלכים אחד על השני,היו מקימים ועדת חקירה,והתקשורת הייתה רוצה לראות דם.בצ'כיה אף אחד לא ערף את ראשו של המאמן,להפך,האמינו בו וידעו שההפסד לרוסיה היה כואב ומביך אבל זה לא סוף הסיפור ועובדה שצ'כיה נמצאת ברבע הגמר אחרי שניצחה את יוון ופולין.
 

ifa1111

New member
מאיפה?

אני רק שואל מאיפה אתה יודע את זה..? ע"ס איזה דיווחים?

לי אישית אין מושג איך הגיבו שם להפסד במשחק הבכורה אבל הגיוני מאד שגם בצ'כיה התקשורת ערפה את ראשו של המאמן וקטלה את השחקנים.
 

chopstix

New member
אני נוטה לחשוב כמו איציק

מבחינה מנטלית הם הרבה יותר קרי רוח ופחות מתלהמים ולמרות שהם לא תחת איום גרעיני הם לא חושבים שהפסד בספורט זה סוף העולם אבל אם תמצא עיתון צ'כי עם כותרות מרעישות אתה מוזמן להביא
 

itzikon5352106

New member
בוא אני אזכיר לך משהו

עונת 07/08,סלביה פראג הצ'כית חוטפת 0-7 באיצטדיון האמירויות נגד ארסנל.הדבר הראשון שעשו השחקנים היה לרוץ לקהל ולבקש סליחה והקהל הריע להם.נכון שכמעט אף אחד שם לא האמין שסלביה תחזור עם משהו אבל לא ציפו להשפלה כזו אבל האוהדים הודו לשחקנים,ראשו של המאמן לא נערף.

הנה סרטון של השחקנים והקהל לא באיכות משהו אבל כיף לראות-http://www.youtube.com/watch?v=wu9HQpG3EK8

פה בארץ הקודש אם שחקני יפסידו וירוצו לקהל לבקש סליחה הם יקבלו מוטות ותפוזים וראינו מה עשו אוהדי מכבי חיפה לאלישע לוי,רוני לוי ויצחק שום שעשו עונות יפות במכבי חיפה,שום עשה עונה אחת בה הגע לליגת האלופות והפסיד אליפות בגלל יחס שערים,ראינו את אוהדי בית''ר עושים את המוות לגוטמן כשהוא הוביל אותם לראשות הטבלה,הקהל פה לא סבלני,באנגליה יש מאמנים שמאמנים כבר עשרות שנים אותו מועדון וזוכים ליחס של כבוד מהקהל,פה המאמנים מקבלים יחס של סמרטוט רצפה.

אנחנו חשים אלופי העולם ואם היינו מפסידים ביורו כמו צ'כיה היה הולך פה שישו ושמחו.
 

ifa1111

New member
זוכר היטב

זו הייתה מחווה מהממת, זכורה לי עד עצם היום הזה.
אבל לצד הדוגמאות השליליות שהבאת מהכדורגל הישראלי אפשר גם למצוא את אוהדי בית"ר מריעים לשחקנים אחרי ההדחה מול קופנהאגן בטדי, את אוהדי בית"ר לפני שנתיים מעודדים את השחקנים אחרי ההדחה מול הפועל ת"א ברבע הגמר.
את אוהדי הפועל קטמון ממשיכים להפגין תמיכה ולהגיע במספרים יפים במשחק ההפסד לכפר יונה שהיה החמישי שלהם ברציפות ללא ניצחון למעשה המשחק שהרס את הסיכוי לעלות ללאומית.

ככה שלסיכום אני לא אומר שהאוהדים פה מלאכים ושלא היו צולבים את המאמן אחרי תבוסה במשחק הראשון.
אלא אני לא בטוח שגם בצ'כיה זה לא כך.
 

itzikon5352106

New member
רמת הארס שיש פה לא קיימת בצ'כיה

גם שם מבקרים את הנבחרת אני די בטוח אבל במדינת ישראל הספורט הלאומי זה לנגח את מי שנמצא למעלה,בראש הפרמידה וזה לא רק בכדורגל,זה גם בפולטיקה ובשאר התחומים.

הלוואי והיינו צ'כיה שמשתתפת ביורו באופן קבוע,מגיעה למונדיאלים או לפלייאוף כמעט בקביעות.הנבחרת שם היא לא עמוסה בכוכבים,היא מבוססת על מס' שחקנים מקומיים+לגיונרים שמשחקים ואני חייב להדגיש את המשחקים בליגות בכירות ביבשת וזו נבחרת נטולת אגו וכן,אני מוכן להיות כמו צ'כיה,להגיע כל 4 שנים ליורו ולהגיע לשלבים הגבוהים ביורו,צריך לזכור שביורו הקודם צ'כיה כבר הייתה עם רגל וחצי ברבע הגמר הוליכה 0-2 נגד טורקיה אבל בדקות הסיום פטר צ'ך עשה כמה שגיאות איומות וטורקיה עשתה מהפך וניצחה ועלתה לרבע.

המודל של ישראל לא צריך להיות ספרד,אנגליה או גרמניה.הוא צריך להיות צ'כיה,קרואטיה ואפילו יוון.
 
למעלה