שבדיה-צרפת
ספורט 1

שבדיה-צרפת
ספורט 1


אז גם בבית הזה אין עולה מובטחת לאחר 2 מחזורים, אבל צרפת שנראית חזקה על המגרש, ובטוחה בעצמה בטבלה, נמצאת במצב מצוין. היא יכולה להרשות לעצמה להפסיד 0-1 ועדיין לעלות מהמקום השני, כשרק הפסד בהפרש של שני שערים ומעלה וניצחון אוקראיני ישאיר אותה בחוץ. עם זאת קשה להאמין שבלאן יעשה את המהלך ההגיוני והמתבקש של לתת לשחקנים הבכירים לנוח, כי המצב עדיין מסוכן במקצת.אם יגיעו למחצית במצב טוב, אפשר יהיה לחשוב קדימה.

הכל כבר אבוד אצל שבדיה, שכמו אירלנד היום, תבוא לשחק על הכבוד, אבל ככל הנראה שעם פחות השקעה ומחויבות (אולי עבוד פרך זה דבר שכתוב אצל האירים בחוקה
).זלאטן היה טוב נגד אוקראינה אבל נורא נגד אנגליה, יתקל בהגנה הצרפתית בחברו למילאן פיליפ מקסס. כמו מסי ורונאלדו, גם אל זלאטן מגיעים וימשיכו להגיע טענות על היכולת שהוא מביא לנבחרת, אבל גם כאן זה יהיה לא הוגן, יותר לא הוגן מאשר בשני המקרים האחרים. בכל אופן, יהיה די משפיל לשבדיה לסיים מאזן עם 0 נקודות, וזה התמריץ הכי פשוט בשבילה לא לשמש כתפאורה במשחק יותר קשה מאשר השניים הקודמים שהיו לה.

*החלק המתמטי: ניצחון של צרפת והיא פוגשת את איטליה ברבע. תיקו או הפסד מינימלי והכרעה במשחק המקביל יוריד אותה למקום שני, אז תפגוש את ספרד.
 
שוודיה נבחרת מפוספסת

אמרתי את זה אחרי כל אחד מהמשחקים שלה ביורו הזה והמשחק הזה רק הוכיח את דבריי. אלם, לארסון, וילהלמסון, אלמנדר, מלברג, וכמובן זלאטן הגדול הם כולם שחקנים מצויינים. התרשמתי מאוד מהיכולת שלהם מול אנגליה וצרפת, לדעתי הם אחת מ7 הנבחרות הטובות ביורו הזה. חבל שהם לא עלו, ככה שזה לא מעניין אף אחד.
 
למעלה